Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromiesten homosuhteet yleisiä?

Vierailija
06.10.2014 |

Pitääkö paikkansa, että monilla täysin heteroa elämää viettävällä miehillä kuitenkin on takanaan hiukan homoilua jossain vaiheessa poika- tai nuoruusvuosina? Vaikka vain yksi pieni kokeilu tms. Tähän saavat vastata sekä miehet että naiset.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Kun kaverit sai tietää että oon homo, kyllä niitten uteliaisuus heräs. Alkoi tulla enemmän tai vähemmän härskejä ehdotuksia. Monen kanssa olen ollutkin. Yks totesi aamulla ettei enää ikinä pyydä suihinottoa tyttöystävältä. Aina silloin tällöin on vieraillut..

En todellakaan usko tätä tarinaa todeksi. Heteromiehenä olen seksuaalisesti kiinnostunut monista naisista, mutta % osuutena melko harvasta. Olen silti romanttista ja kahdenkeskistä suhdetta haluavana vain yhden naisen mies, eli en voisi, enkä haluaisi seksiä kaikkien tai edes suurimman osan tuntemieni naisten kanssa. En siis usko että homomies haluaisi imutella lähes kaikkia tuttujaan.

Toiseksi pidän tämänlaista kirjoittelua homoseksuaaleja loukkaavana ja himoiltaan eläimellistävänä. Voin silti jollain tasolla uskoa että homoseksuaalimiehillä on vilkkaampi seksielämä, koska olen siinä käsityksessä että miehillä on yleensä enemmän seksuaalisia halua ja himoa kuin naisilla. En kuitenkaan usko että homoseksuaaleilla miehillä ei olisi myös romanttisia ja haluja ja kiinnostusta suljettuihin parisuhteisiin.

Itse en ole missään iässä ollut seksuaalisesti kiinnostunut toisista miehistä ja voin vannoa etten ole koskaan halunnut koskea tai tulla toisen miehen koskemaksi. Jos joku muu mies hetero tai homo näin kokee, ei se ole minulle ongelma tai minulta mitään pois. M51

Vierailija
42/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on homosuhde niin hän ei ole hetero.

Hyi helvetti jos selviäisi että mieheni harrastelisinisena homojuttuja selkäni takana :D

Yksi heteromies kiitos!

Mun mies on silleen "pikkusen bi", josta seuraa sellainen hauska tosiasia, että hän ei toista peenistä pelkää. Yhteinen fantasia onkin kaksi miestä ja minä.

Hän ei varsinaisesti haaveile touhuavansa miehen kanssa, mutta häntä ei haittaa toisen miehen läsnäolo. Win-win. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että kaikkein kriittisimmin homoiluun suhtautuvat ovat jollain tasolla piilohomoja. Ei voida hyväksyä sitä puolta itsessään ja pelätään, että se paljastuu muille. 

Jos taas osaa suhtautua neutraalisti toisten seksuaaliseen suuntautumiseen niin silloin kyseessä voikin olla puhdas hetero. Jos sillä nyt mitään väliä edes on, mihin kohtaan janaa sijoittuu.

Ajattelen myös, että biseksuaaleilla on  moninverroin mahdollisuuksia. 

Voit olla oikeassa. Minulla ei ole mitään inhoa tai vastenmielisyyttä homoseksuaaleja tai heidän petipuuhiaan kohtaan. Saman aikaisesti minulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta toisiin miehiin. M51

Vierailija
44/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, kun kuljet miehesi kanssa kaupungilla ja vastaan tulee joku selvästi homomainen mies joka hymyilee oudosti, se johtuu mielestäsi. Sillä moikkaaminen on kielletty. 

Vierailija
45/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asian laajuus kiinnostaa, niin käykää tekemässä kartoitusta grindr tms.sovelluksessa/seuranhakupalstoilla. Harvoin tyypeillä on vaimon lupa kun touhuamaan lähtevät, ja heitä on paljon.

Vierailija
46/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on tottuneet niin kauan piilottamaan aisaa, että nyt kun se ei enään ole niin tuomittavaa tullaan ulos kaapista. Välillä alkaa tuntua että eiks heteromiehiä enään olekkaan. Avioliitot päättyy eroon kun miestä tai naista viedään.

Lapsia käy sääliksi kun joutuvat selittämään että isä lähti toisen miehen matkaan tai äiti lähti toisen naisen matkaan. Näin se maailma muuttuu.

Ei muulla väliä kunhan pääsee panemaan. Paneminen ja laukeaminen on keskinkertaiselle yksilölle suurin onni elämässä. Ennen ihmisiä hillitsi Jumalan rangaistuksen pelko, nyt ei enää mikään ja pahaa jälkeä tulee. 

Tätä tapahtuu paljon ihan heterosuhteissa, että bi- ja homoseksuaalien syyksi sitä ei voi laittaa..

Vierailija
47/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, kun kuljet miehesi kanssa kaupungilla ja vastaan tulee joku selvästi homomainen mies joka hymyilee oudosti, se johtuu mielestäsi. Sillä moikkaaminen on kielletty. 

*miehestäsi

Jonka naama siinä tilanteessa on aika valkoinen. 

Vierailija
48/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehekäs homomies ja tapailen lähes ainoastaan biukkomiehiä. Suurin osa näistä tekee sen salaa, sillä minulla vannotetaan vaitiolo ym. 

Vierailija
49/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on homosuhde niin hän ei ole hetero.

Hyi helvetti jos selviäisi että mieheni harrastelisinisena homojuttuja selkäni takana :D

Yksi heteromies kiitos!

Ja tässä esimerkki, miksi ette miestenne miestenvälisistä kokeiluista tule koskaan kuulemaankaan. 

Se ei tarkoita, ettei niitä olisi :))

Niin, tottakai bi ja homomiehiä on olemassa :)

Vierailija
50/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että kaikkein kriittisimmin homoiluun suhtautuvat ovat jollain tasolla piilohomoja.

Tuo ei ole sinun ajatelmasi vaan homojen kyhäämää social-engineerigiä (sosiaalisontimista) jonka ne loivat jo -70 luvulla.

Olin lähes viitisenkymmentä vuotta välittämättä sodomiittien touhuista, mutta nyt viimeisten 10 vuoden ajan heidän käytöksensä on muuttunut yhäti iljettävämmäksi, päällekäyväksi ja jopa uhkaavaksi, sen edessä on mahdotonta ja hölmöä olla välinpitämätön, varustautumaton.

Vierailija
51/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut vastaan heteroa joka olisi edes kokeillut homoilua. Ainoat jotka kokeilleet ovat olleet homoja ja bi-seksuaaleja.

Vierailija
52/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon perustelet? Kukaan hetero (hetero mies tai hetero nainen) ei halua olla missään tekemisissä paskakullin kanssa. Tarkoitatko että piilohomoilla on moninverroin mahdollisuuksia, sitä kautta että he ahdistelevat ja vaanivat seksuaalisesti terveitä ihmisiä?

Vierailija
53/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kalussa ei ole ollut koskaan miehenpaskaa.

Vierailija
54/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että olisi. Homojen ahdistelemaksi tulleita tiedän kyllä ja se on ilmiö mistä ei tietenkään ikinä aleta puhumaan, koska se on homofobiaa. Olkoon sitten niin, mutta homoille tiedoksi: heteroa ei koskaan kiinnosta teidän leikit. Se on aina yksipuolista, ellei kyseessä ole bi. 

Vierailija
55/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on silleen "pikkusen bi", josta seuraa sellainen hauska tosiasia, että hän ei toista peenistä pelkää. Yhteinen fantasia onkin kaksi miestä ja minä.

Hän ei varsinaisesti haaveile touhuavansa miehen kanssa, mutta häntä ei haittaa toisen miehen läsnäolo. Win-win. 😄

Valehtelee. Sillä koko ajan rinnakkainen vuosikausia pitkä todellisuus homona. Sinä olet kulissi ja vain varjoelämää.

Vierailija
56/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullut vastaan heteroa joka olisi edes kokeillut homoilua. Ainoat jotka kokeilleet ovat olleet homoja ja bi-seksuaaleja.

Tuo ei muuten mene noin. On todella vanhanaikaista väittää etteikö ihmisen seksuaalisuus olisi häilyvä ja ihmisten halu kokeilla rohkeasti erilaisia asioita vaihtelee muutenkin. Suomessa monet ei uskalla edes valkosipulia syödä 🤣

Vierailija
57/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että kaikkein kriittisimmin homoiluun suhtautuvat ovat jollain tasolla piilohomoja.

Tuo ei ole sinun ajatelmasi vaan homojen kyhäämää social-engineerigiä (sosiaalisontimista) jonka ne loivat jo -70 luvulla.

Olin lähes viitisenkymmentä vuotta välittämättä sodomiittien touhuista, mutta nyt viimeisten 10 vuoden ajan heidän käytöksensä on muuttunut yhäti iljettävämmäksi, päällekäyväksi ja jopa uhkaavaksi, sen edessä on mahdotonta ja hölmöä olla välinpitämätön, varustautumaton.

Eli miesviha naiselta on siis normaalia, koska heteromiehesten käytös naisia kohtaan on monesti juurikin kuvaamasi kaltaista?

Vierailija
58/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

According to nationally-representative surveys in the United States, hundreds of thousands of straight-identified men have had sex with other men. In the new book Still Straight: Sexual Flexibility among White Men in Rural America, UBC sociologist Dr. Tony Silva argues that these men are not closeted, bisexual or just experimenting.

https://news.ubc.ca/2021/03/why-do-some-straight-men-have-sex-with-othe…

Vierailija
59/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon perustelet? Kukaan hetero (hetero mies tai hetero nainen) ei halua olla missään tekemisissä paskakullin kanssa. Tarkoitatko että piilohomoilla on moninverroin mahdollisuuksia, sitä kautta että he ahdistelevat ja vaanivat seksuaalisesti terveitä ihmisiä?

Esitteletkö aina itsesi uuden ihmisen kohdatessa, että "terve, olen Patu Pirkkalasta ja olen 42 vuotias hetero!"?

Vierailija
60/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi