Voi itku! Naapurin koira jäi auton alle :(
Toinen naapuri ajoi, mutta " pakeni" paikalta!
Näin kaiken, mutta... oonko sitten joku halveksittu ilmiantaja, jos kerron koiran omistajalle? Vai voinko ilmoittaa nimettömänä jonnekin? Voinko joutua todistajaksi jonnekin? En uskaltais, kun pelkään sitä yliajajaa.
Kommentit (50)
Vierailija:
Tuskin löytyy toista samanlaista avutonta tolloa teidän naapurustossa. Joku varmaan osaa tehdä jotain muutakin kuin seurata kärsivää koiraa ikkunasta!
Ei me asuta missään kaupungissa vaan keskellä maaseutua. Mille naapurille tässä nyt soitan? Sulle vai?
Oon jo soittanut poliisille ja eläinlääkärille on muuta kautta viestitty. Naapurille en tiedä muuta numeroa kuin sen mihin ei vastata.
ap
Pihalla on apua tarvitseva eläin ja sä päivittelet sitä täällä netissä ja katot ikkunasta sen sätkimistä. Voit soittaa mulle, jos olemme samalla paikkakunnalla (Nastola).
-50-
ja minulla on täällä puolivuotias kanssani, en tosiaankaan lähde vauva kainalossa pihalle katsomaan miten naapurin vihaiseksi tiedetty koira voi (naapuri itse on niin kertonut). Poliisi sai omistajaan yhteyden, eläinlääkärikin jo tuli. Minä katselen edelleen ikkunasta, en tiedä miten koiralle käy. Kohta kai selviää.
Kiitos kun kuuntelitte, oli tuo aika kamalaa, Ollaan suht hiljattain tänne muutettu enkä tunne täältä montaakaan ihmistä. Eikä täällä paljon ketään asukaan.
ap
Poliisi ja eläinlääkäri ja naapureihinkin saatiin yhteys. =) Hyvää aprillipäivää!
Ja poliisi sai naapuriin yhteyden, heillä varmaan on hiukan paremmat keinot tavoittaa ihmisiä kuin minulla.
Koira lopetetaan, sanoivat.
ap
Koira lopetetaan, sanoivat.
ap
[/quote]
Paljasta nyt pila
Koira mukamas jäänyt auton alle ja sä täällä raportoit tapahtuneesta.
Tie on varmaan ikkunasi alla ja sä näät selvästi että sätkii ja samalla soittelet poliisille, naapurille ja ....HAH.
Ei kukaan näin huonoa jokea keksi.
omistajakin tuli paikalle ja eläinlääkäri auttoi koiran pois tästä maailmasta. Surullista, mutta elämää kai vaan.
Kerroin mitä tapahtui.
Kiitos teille jotka jaksoivat hysteerisen mamman kanssa :)
ap
Hae netistä sen yhteystiedot ja soita sinne keskukseen ja pyydä yhdistämään ko. henkilölle! Kyllä nyt olisi tärkeää saada omistaja kiinni!