Voi itku! Naapurin koira jäi auton alle :(
Toinen naapuri ajoi, mutta " pakeni" paikalta!
Näin kaiken, mutta... oonko sitten joku halveksittu ilmiantaja, jos kerron koiran omistajalle? Vai voinko ilmoittaa nimettömänä jonnekin? Voinko joutua todistajaksi jonnekin? En uskaltais, kun pelkään sitä yliajajaa.
Kommentit (50)
Minä en tosiaankaan pysty tappamaan yhtään ketään en edes koiraa! ihan sama millä se pitäis tappaa, minä en voi!
Mitä mä muka sille koiralle voin tehdä? en osaa hoitaa sitä.
ap
Koira pitäisi vaan saada autoon niin ettei se pure, shokissa se voi purrakin.
Ja yritä hälyyttää apua. Enempää et voi yksinkertaisesti tehdä.
Soitin nyt terveyskeskukseen ja ne lupas ottaa yhteyttä eläinlääkäriin jotenkin kunnan sisäisesti. Eli eläinlääkäri ottais ne enemmän tosissaan kun mut, toivottavasti.
On tää kauheeta! Mitä varten se hullu sen tohon tollain vaan jätti? Voi kauheeta.
Poliisi lupoas kanssa tulla, mutta ovat vielä kunnan toisella laidalla.
ap
On varmaan shokissa! Paremmat selviytymismahdollisuudet saa, jos pidät sen edes llämpöisenä.
Ja todellakin, tää on varmaan aprillipila, ei kukaan voi olla noin hysteerinen ja avuton, jos joku tarvitsee apua. Oli se sitten eläin tai ihminen...
Sen pitäisi olla tarhassaan, en ymmärrä miksi se edes oli vapaana. Enkä minä voi tuota meidän vauvaa tonne ulos viedä ja sitä koiraa hoitaa. Voi itku tätä!
ap
ap: " Poliisi ei ehdi pitkään aikaan (asutaan maalla). Sanoi että mun pitää päästää se varmaan tuskistaan. Mitä mä teen tolle koiralle?!!!"
Poliisit ei käske päästämään ketään tai mitään tuskistaan! :-D
jos se hyökkää vaikka. Mulla kun kuitenkin olis vauvakin mukana. ne sano tulevansa niin pian kuin suinkin.
On tää kamalaa!
asialle mitään muuta kun vingut täällä. Eläintä ei saa jättää kitumaan kuten ei ihmistäkään.
Tosin uskon, että tämä on provo, ei kukaan noin kädetön ole.
Ja muuten, koiraa ei saa lopettaa ennenkuin eläinlääkäri on sen tutkinut. Eläin voi näyttää ulkopuoliselle hyvinkin vakavasti loukkaantuneelta, mutta saadaan hoidolla kuntoon.
APRILLIA, SYÖ SILLIÄ, JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE......
Nuo sun jutut alkaa jo mennnä ihan ristiin......
Mun ois pitänyt sitä hoitaa mut sit kun ne kuuli mistä se koira on niin sanoi että parempi pysyä vähän kauempana. Ei ole mikään lemmikkikoira.
Mutta miten se oli edes irrallaan, en voi käsittää.
Vai oliko mustilla vähän pitkä naru kopiltaan tielle asti??? Saa mustin omistaja syyttää siis ihan vaan itseään...
ja anteeks nyt vaan jos ei mee teksti teidän toiveiden mukaan.
Mutta tosiasia oli se, että tuolla makaa koira, jonka päälle yksi tyyppi ajoi. Ja nyt odotellaan poliisia ja eläinlääkäriä.
ap
Sitä minä poliisillekin ihmettelin että miksi se oli irti. Oliko sitten jäänyt tarhan ovi auki tai jotain.
Naapuri ei vastaa vieläkään enkä tiedä työnumeroita.
no, sinulle ei tietenkään satu koskaan vahinkoja
Tuskin löytyy toista samanlaista avutonta tolloa teidän naapurustossa. Joku varmaan osaa tehdä jotain muutakin kuin seurata kärsivää koiraa ikkunasta!
Se huijaa vaan. Ei kukaan istuis vaan koneella ulisemassa ja kattelemassa kun eläin kituu. Selityksiä vaan miksei muka mitään voi tehdä.