Voi itku! Naapurin koira jäi auton alle :(
Toinen naapuri ajoi, mutta " pakeni" paikalta!
Näin kaiken, mutta... oonko sitten joku halveksittu ilmiantaja, jos kerron koiran omistajalle? Vai voinko ilmoittaa nimettömänä jonnekin? Voinko joutua todistajaksi jonnekin? En uskaltais, kun pelkään sitä yliajajaa.
Kommentit (50)
Mitä jos se sitten kostaa mulle?
ap
Seuraava uhri voi olla ihminen.
Voi koiraparkaa :(
Ryhdistäydy. Älä ole noin raukka pelkuri.
päättämään, mitä sille tehdään. Tai naapurille sitten.
Itse ajoin sorsan päälle ja poliisi lupasi tulla sen lopettamaan, kun soitin. (Tampereella)
Koiraa ei saa pitää irrallaan. Itse ajoin kerran vahingossa koiran päälle, soitin poliisille ja kysyin mitä tehdä. Kysyivät tuliko autoon jälkeä ja käskivät jättää koiran tienposkeen.
Kun mun koira jäi junan alle, olisin ollut tosi kiitollinen että siitä ois ilmotettu mulle eikä ois tarvinnu 5 päivää odottaa koiraa turhaan kotiin. :(
Nyt vielä kun oot tilanteen nähnyt, niin äkkiä ilmoitat koiran omistajalle, josko vielä kerkiää paikalle ennen kuin koira kuolee hyvästelemään lemmikkinsä! (tekstistäsi päättelin ettei ole vielä kuollut)
Poliisi ei ehdi pitkään aikaan (asutaan maalla). Sanoi että mun pitää päästää se varmaan tuskistaan. Mitä mä teen tolle koiralle?!!!
ap
Eikö siellä nyt ole ketään muuta, joka voisi auttaa.
Millaisessa kunnossa koira on? Miten lujaa auto ajoi?
Rauhotu...ja mee kattomaan mikä sillä on tullu. Onko lopetettava vai mitä. Varmasti joku löytyy joka osaa päästää tuskista jos et sä pysty. Ellet aprillaa? Miten voit täällä vaan vaikeiroida jos hauva kärsii tienposkella?
Soita nyt edes eläinlääkäri paikalle tai vie koira eläinlääkäriin.
En mä voi sitä tappaa!
Sitäpaitsi toi on joku rotukoira. Joudunko mä maksaan jos tapan sen? Vastais nyt se naapuri... voi itku!
ap
Kaikki vaan käskee mun tehdä koiralle jotain. En mää voi! en voi!
Siis ap ei edes ihmettele täällä MILLÄ ja MITEn tappaisi koiran. Selvä provo.
ala mennä ny kattomaan tilanne....ei se selviä täällä parkumalla. Jos se onkin hoidettava haaveri.
Voi olla että se tekee kuolemaa, ota kännykkä mukaan ja koita soittaa omistajalle.
Eli älä vaan tee sitä, naapuri vois vetää sut siitä oikeuteen.
Jos naapuri ei vastaa, soita eläinlääkäriin tai lähimpään koirahoitolaan (jos sellainen on), josko sieltä tulisi apua. Ole koiran vierellä, ettei sen tarvitse yksin kitua. :(
että näit näin käyvän