Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikääs minkä viestin se antaisi että Ikeä EI olisi erotettu?

Vierailija
01.04.2008 |

Ministerin on ok käyttää asemaansa seksin vonkaamiseen. Esiintyikö se Tukiainen niillä Iken syntymäpäivillä, vai oliko koko juttu vaan Iken tyypillistä aseman hyväksikäyttöä? Oliko Ilkalla ihan oikeasti joskus aikomus palkata seksitanssijat syntymäpäivilleen? Oikeasti?

Tähän sitten vielä nämä muut jutut. Fingeroosit ja se taiteilija, jolta Ike yritti asemansa avulla vongata.

Lisäksi sitten valehtelu. Suomen ulkoministerin on ok huoleti valehdella kerta toisensa jälkeen.

Suomen ulkoministerille sallitaan uskomattoman huono arvostelukyky. Ja ihan oikeasti tuollainen on myös turvallisuusuhka.

Puhumattakaan nyt sitten näistä jutuista, että onko parisuhteessa ok tekstitellä povipommeille, mutta se on Ilen ja Kiikon välinen asia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka on palavereissa puolueensa johdon kanssa toistamiseen valehdellut. Voisko se olla syy luottamuspulaan? Voi vitsi tosi vaikee päättä!

Vierailija
22/25 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspulan menetys on totta. Kohu on saanut sellaiset mittakaavat, ettei Kanervalla olisi ollut POLIITTISESTI mahdollisuutta jatkaa.

Itse yritän löytää syvempiä syitä ajojahdille ja vastauksia kysymykseen miten Ilen tekstiviestit ovat voineet nostattaa epäilyksen hänen kykyynsä toimia ministerinä.

Apua, minä alan vaikuttaa Kanerva fanilta ;-) Oikeasti olen AINA pitänyt tyyppiä vastenmielisenä. Nytkin ajattelen, että ajatukseni olisivat samat olisipa kyseessä Kanerva tai henkilö X.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataiselle Kanerva lupasi ettei tämänkaltaisia juttuja enää lehtiin tule, kun hänet ulkoministeriksi valittiin. Jos Kanerva ei osaa pitää lupaustaan edes näin pienessä asiassa niin osoittaako se jotain? Mitään? Riittääkö perusteluksi?

8

Vierailija
24/25 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolueen puheenjohtaja nämä päätökset tekee. Ei Jyrki voi lopun ikäänsä toivoa, että Ike parantaisi tapansa, kun oli pettänyt lupauksensa.

Vierailija
25/25 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkotolkulla annetaan lausuntoja siitä onko Ilkalla luottamusta vai ei ja jos on niin missä porukassa. Ja arvuutella että mitä niissä viesteissä on vai onko mitään. Luotammen Ilkkaan koska Ilkka on itse sanonut että työasiaa. Not. Ile olis voinut panna pisteen tällä showlle jo ajat sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi