Mun mies on ihana; ma rakastan sita niin paljon! Tajusin tana aamuna, ihan pienesta asiasta, kuin mielettomasti rakastan miestani.
Mies oli lähdössä töihin jo ennen seitsemää. Tämä aikainen lähtökin itse asiassa nimenomaan siksi, että hän pääsee lähtemään ajoissa töistä ja tulee auttamaan minua yhdessä omassa asiassani iltapäivällä...Hänellä oli jo takkikin päällä eteisessä, minä vasta heräilin makkarissa sängyssä. Sitten hän meni vielä keittiöön ja pisti kahvin tulemaan ennen kuin lähti ovesta. Ja jotenkin mä niin kuin tajusin, että mies on juuri tuollainen. Pistää kahvin toiselle valmiiksi, vaikkei itse jää juomaan sitä. Siis vaikka minä sain nukkua pidempään ja jäin sänkyyn vielä kun hän jo lähtee töihin...
Jotenkin se, että mies palasi laittamaan minulle sen kahvin, vaikka oli jo takki päällä eteisessä, sai minut liikuttumaan ihan hirveästi, vaikkei se nyt tosiaan ole " hienointa" tai romanttisista, mitä hän eteeni tekee. Se nyt vaan jotenkin kertoo kaiken.
Ja ihan turha huudella, että mies on joku nössö; ei ole! =D
Kommentit (18)
Isäni on aivan loistava ja aina läsnä ollut ja rakastava isä, mieheni on maailman viisain, rohkein, romanttisin ja seksikkäin ja pieni ekaluokkalainen poikani on aivan ihmeellinen!
On sinne väliin vähän sydänsurujakin mahtunut; sen ekaluokkalaisen pojan bioisä ei ollut ihan niin fantastinen tapaus...Mutta elämä on paikannut ja antanut korvausta. Nyt olen NIIIIIIIN onnellinen!
ap *toivoo samaa olotilaa kaikille*
Arjessa joskus turhautuu pienistäkin asioista, mutta mua ainakin kantaa pitkälle se aamusuukko, minkä mies tulee vielä takki päällä antamaan. En kyllä omaa miestäni pois antais!
Itse oon kerran eronnut ja nyt osaan kyllä arvostaa pieniä tekoja mitä mies tekee..esim Olin yhden päivän ollut aamusta iltaan 1-vuotiaamme kanssa joka ei suostunut nukkumaan yms ja kiukutteli koko päivän sylissä ja lisäksi 2 muuta lasta meillä Mies tuli illalla ja olin jo valmiiksi räjähdys pisteessä niin ojensi minulle vichypullon ja sanoi että anna poika minulle juo tuo ja ota rauhassa ja hoiti pojan nukkumaanlaitot yms =)
Hyvä mies minullakin. Joskus tosi raivostuttava tyyppi, mutta tarkemmin ajatellen tykkää minusta yli 20 vuoden jälkeenkin tosi paljon ja on muutenkin kunnon mies. En antaisi pois.
Esim. oma mieheni yllätti viime viikolla putsaamalla aamuvarhaisella oman autonsa lisäksi minun autoni puhtaaksi lumesta ja jäästä, vaikka hän oli menossa paljon aiemmin ja kiireellä. Lämmitti mieltä enemmän kuin ruusukimppu.
etkä ikinä olis voinu sitä uskoo, kun teillä menikin niin hienosti ja se kahvitkin keitti lähtiessään...
ainiin en muistanukkaan että jos mies kiltti niin tietystihän se hyvittelee pettämistään yms jotain tekoaan kiitos av kun avasit taas silmäni=)
Jätetty yksinhuoltajako siellä vikisee?
pessimistinen juttu väliin. Joskus käy huonosti, mutta jos tuolle tielle lähtee että joka asiasta yrittää etsimällä etsiä jotain huonoa niin lopulta ei voi iloita mistään. KUn eihän sitä ikinä tiedä. IHana mies ap:lla
ja on myös todella onniteltavaa.
T. toinen ihanan miehen vaimo
Olin vissiin stressanut siitä etukäteen kotona. Avasin sitten töissä läppärin näytön, ja näppiksen ja näytön välissä oli lappu. Siinä oli miehen itsestään ottama kuva, jonka se oli tulostanut paperille. Siinä miehellä oli tosi tosi leveä/hullu virnistys, samalla sillä oli peukku pystyssä. Että tsemppiä, olet jo onnistunut kerran elämässäsi, kun olet saanut minut mieheksesi.
Vähänkö repesin. Ihana mies.
Hän oli lähdössä viihteelle pitkästä aikaa kavereidensa kanssa ja oli ollut hetken aikaa koneella ennen lähtöä. Minä jäin vauvan kanssa kotiin ja kun menin koneelle, oli siellä word auki ja iso teksti " Rakastan teitä hirmuisesti kullat" ja sydän. :)
kuten olin pidemmän aikaa pelännyt edellisessä suhteessani (ja saanutkin siipeeni)...Mutta niin vaan tämä nykyinen mies on vuosien varrella vakuuttanut minut, että hyviäkin miehiä ja loistavia parisuhteita on. Ei ole yksikään kukkapuska tai keitetyt kahvit vielä osoittautuneet miksikään muuksi kuin rakkauden teoiksi. Ja oman näkemyksensä mukaan mies on maailman onnekkain, kun sai minut ja poikani elämäänsä.
Kantsii ysi etsiä ja kokeilla. Nimittäin hyvää ihmistä rinnalleen ja hyvää ihmissuhdetta elämäänsä. Ei tarvitse loppuelämäänsä olla kyynikko ja epäileväinen; parisuhteessakin yksin ja pelokas.
terveisin: ap, joka on omat epäilynsä, pelkonsa ja kyttäyksensä suorittanut, eikä aio siihen touhuun enää lähteä
Onnea kaikille vastaajille ihanista miehistänne...Ei vaihdeta pois, vaan muistetaan ravostaa niitä =)
ap
hemmetin hapannaama ja juro äijä mulla on miehenä. Kyselin iloissani ja innoissani häneltä yhtä asiaa ja hän vain tiuskaisi vihaisesti vastaukseksi. Aina sellainen ilonpilaaja ja lyttääjä. Aina jos olen innoissani jostain, niin haluaa tiputtaa mut maan pinnalle. V***tuttaa. :(
Pari mieleenpainunutta juttua...
Olin tyttöjen kanssa syömässä ja ulkona tuulettumassa ja kun yöllä palasin kotiin mies oli laittanut minulle vesilasin ja särkylääkkeen valmiiksi pöydälle ja hellyyttävän viestin että kun otan lääkkeen jo nyt niin aamulla ei ehkä ole niin kova päänsärky ja tietty kauniiden unien toivotukset... :)
Kerran kun palasin töistä väsyneenä kotiin mies oli laittanut ruuan valmiiksi ja tehnyt lautaselleni salaatista hymiö ja jälkkäriksi oli jemmannut mulle lempi suklaatani... :)
Semmoihia ihania arki piristyksiä...
Ja ihana mies sinulla. Juurikin noista pienistä asioista yleensä se rakkaus toiseen koostuu.