Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitaja tekee mitä tykkää, eikä kuuntele minua

Vierailija
31.03.2008 |

Olen kolmen pienen lapsen kotiäiti ja meillä käy kerran viikossa lastenhoitaja, joka katsoo lapsia muutaman tunnin. Ihanaa, taivaallista, saada hetki rauhallista aikaa hoitaa asioita. Mutta minua todella loukkaa se, että hoitaja ei noudata ohjeitani, vaan tekee suoraan sanottuna juuri mitä tykkää. Teen perheellemme terveellisiä ruokia ja laitan ne esille. Jos tarjolla on keitettyjä perunoita, hoitaja tyrkkää niihin miljoona kiloa rasvaa ja paistaa ne tai tekee muusia. Jos tarjolla on omatekoista kalaa, kanaa, lihaa, hoitaja työntää lasten eteen vain eineksiä. Tänään olin kokannut lapsilleni aika suuritöistä ja maistuvaa kalaruokaa,perunoita ja kasviksia, joka on maistunut aiemminkin lapsille hyvin. Mutta lastenhoitaja vain sanoi, että koska teit tuollaista ruokaa, paistoin mieluummin lapsille pannukakun ja se maistui. Ja kun minun periaattena on, että vain viikonloppuisin makeaa. Hän siis ruokki lapset pannukakulla, eikä edes tarjonnut tekemääni ruokaa. Hän ei kunnioita minua pätkääkään, vaan tekee juuri mitä lystää. Hänellä ei ole mitään oikeutta taistella kasvatuspäätöksiäni vastaan. Hän saa rahaa käynneistään, jotka pian lopetan, kun tuntuu että enemmän stressaa kuin auttaa.... :-(((

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kannata kysellä tähän aikaan.

Olet oikeassa, ei tietenkään saa tehdä vastoin ohjeita. Sinä maksat ja sinä määräät. Onko mahdollista saada uusi hoitaja? Jos ei, tee nykyiselle säännöt selväksi, tai saa lähteä. Eihän tuollaisesta hoitajasta juuri apua ole, vaikka olisit ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme