Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inhoan kakaroita, hyi

Vierailija
31.03.2008 |

ja tälle palstalle kirjoittelevat emakot tulevat hyvänä kakkosena.

Nyt joku perttiorvokin emo kysyy mitä teen täällä, vastaus: viihdytän itseäni. Miten typeriä voi " ihmiset" ollakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin, unohdin, mun suosikkikeskusteluja on noi päiväkoti/pph/opettajaväännöt. idiotismi on niissä parhaimmillaan (" opettaja komensi eskobirgittaa, haastan sen oikeuteen, yhyy" )

Vierailija
2/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras on se, että jos ei imetä noin 6 vuotiaaksi, EI OLE ANSAINNUT LASTAAN, lapsen olisi paras ollut jäädä syntymättä...se on mun suosikki ja aina on pakko heittää joku imetysjuttu mukaan, jotta saa taas kicksit. Meidän perheen ahkerin imettäjä on muuten aina ollut mun mieheni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koskapa kuitenkin halusin AIKUISIA jälkeläisiä kun olen eläkeiässä joudun nyt väkisinkin sietämään tämän niiden lapsuusajankin. Tietääkö joku muuten saako jostain adoptoida aikuisia lapsia? Oletko Ap ollut itse joskus lpsi ja jos niin olitko karmea vai söpö?

Vierailija
4/4 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettymykseksenne pitää kertoa että en satu olemaan tukiainen. Jeesus, tää on just tätä täällä, yleissivistyneet mammat joilla on paskarallin (ja työtätekevien ihmisten parjaamisen lisäksi) 1-2 puheenaihetta jotka on löytyneet iltiksen sivuilta..

olinhan mä myös kakara joskus aikoinaan, taisin olla aika ärsyttävä. Siitä huolimatta että ite olin sellainen, voin vapaasti inhota teidän räkänokkianne.