Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suu kuin suihkulähde....

31.03.2008 |

Arvelin kysäistä teiltä odottavilta, onko kellään ollut alkuraskaudesta ihan mieletön syljeneritys? Mulla on kolme lasta joten noista alkuraskauden oireista kokemusta, mutta nyt tämä kuolaaminen on ihan hirveää vaikka en ole vielä testaillut, kun menkatkaan ei vielä myöhässä..(torstaina pitäs alkaa toivon kyllä, ettei ala ;) ) Muutenkin on kaikenlaisia oireita tai sit ne on tuolla korvienvälissä, kun on niin kauhia tuo vauvakuume=)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä muista missä vaiheessa raskautta. Mutta usein kun puhuin, sylkeä valui suusta, samoin jos yhtään pidin päätä alaspäin. Tosi hehkeetä.. Välillä jos puhui ja laittoi päätä alaspäin, suusta valui paidalle kuolaa ;)

Vierailija
2/3 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan minulla syljeneritys varmaan satakertaistui raskauden aikana, en muista milloin alkoi mutta aika alussa, ja kesti sietämättömänä ainakin viikolle 15 (kunnes pahin pahoinvointikausi oli ohi). Senkin jälkeen varsinkin ruokailun jälkeen sai taas syljeskella kuppiin tunnin pari.

Minulla siis eritys oli niin hirveä että syljin helposti illan aikana pari kuppia (sori, ällöä) täyteen, en voinut niellä niitä kaikkia koska siitä taas pahoinvointi yltyi.

Tuo oli ällöttävä vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä vaan meitä näköjään riittää..

Mulla myös tuo että jos nielee paljon sylkeä,olo vain pahenee. Sit mä oonkin juossut pytyllä syljeskelemässä välillä. Onpa hehkeä aihe tosiaan,hih! :D

Sama mulla oli ekassa raskaudessa 9v sitten.Lisäks oli ns pakkonielemistä, eli vaikka suuta ois kuivannut, oli " pakkorefleksejä" niellä tyhjää ja sekös sai yökkäämään.

Et on meitä moneksi...

Määitte & Mini08 12+5