Myönnän, olen katkera naapurin lihavalle muijalle. :(
Hän on saanut kaiken sen mistä minä olen aina haaveillut. No onhan minulla vielä aikaa saavuttaa sama, mutta jotenkin kun katselen häntä en voi olla ihmettelemättä miten tuollainen nainen voi saada kaiken.
Kaikella tarkoitan kolmea ihanaa tervettä lasta(aina iloisia ja ystävällisiä, silmiinpistävän onnellisen näköisiä lapsia), komeaa nuorta miestä joka hänen rinnallaan kulkee, paljon ystäviä, hyvä työpaikka ja tervekin on läskeistään huolimatta. Ja tiedän että hänellä menee hyvin(juorut liikkuu).
Tuo mieskin jonka kanssa jo kolmatta vuotta yhdessä asuu on ollut juuri se mies jonka itselleni halusin. En saanut. Mikä hänessä on parempaa kun minussa? Ei ainakaan ulkonäkö. Luulisi että tuollainen nuori komea mies ottaisi ennemmin lapsettoman ja kauniin naisen kun naapurin räjähtäneen lyllerön. Joo, olen katkera. :(
Mikä minussa on vikana. Miksei mies vilkaisekkaan minuun? Tiedän että maailma on pullollaan miehiä, mutta olen niin vitun katkera. Haluan hänet.
Kommentit (25)
Laitetaan asia toistepäin? Onko hoikalla ihmisellä automaattisesti tuo kaikki mitä luettelit?
Jos lihava laihduttaisi niin saisiko hän heti kaiken tuon? Mitäs jos tämä lihava on joskus ollut laiha ja silloin saanut tuon kaiken, mutta mies ei ole häntä jättänyt vaikka on lihonut. Muistakaa ettei läskitkään ole koko ikäänsä olleet läskejä.
En sinänsä haukkunut lihavia ketjussa vaan ihmettelen tätä asiaa suuresti. Olen katkera. Nyt kun myönnän sen niin kukaan ei usko. Ihan sama. Anteeksi.
Minulla on akateeminen koulutus, vakituinen mieleinen työ.
Ihanat kauniit ja hoikat lapset.
Hyviä ystäviä, ja seurakunnan kautta niitä on paljon.
Älykäs, mukava, osallistuva, huumorintajuinen ja hyvinpalkatussa työssä oleva mies.
Olemme velattomia ja varakkaita.
Olen ihan tavallinen pyöreä keski-ikäinen nainen, ja eiköhän meitä ole monta.
Tuossa aloituksessa ei kuitenkaan sillä pyöreällä naisella kaikki ollut ihan täydellisesti ( ei tietenkään kenelläkään ole ) kun oli ollut tuon miehen kanssa vasta kolme vuotta, eli lapsia oli ollut muillekin. Eroja ja suruja siis takana.
Terveisin,
eräs ylipainoinen, jonka elämää ei ensisijaisesti määritä ulkonäkö, joka ei osaa olla kovin kateellinen kenellekään ja joka yleensä on saanut haluamansa (komean, ihanan miehen, koulutuksen ja haluamansa työpaikat, mahtavista ystävistä puhumattakaan)
" Kateus vie kalatkin vedestä."
Vierailija:
Huh. Olet kamala akka ja jos olet tosiaan noin kateellinen niin siitä sitten vaan vedät itses narun jatkoksi.