Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän, olen katkera naapurin lihavalle muijalle. :(

Vierailija
31.03.2008 |

Hän on saanut kaiken sen mistä minä olen aina haaveillut. No onhan minulla vielä aikaa saavuttaa sama, mutta jotenkin kun katselen häntä en voi olla ihmettelemättä miten tuollainen nainen voi saada kaiken.

Kaikella tarkoitan kolmea ihanaa tervettä lasta(aina iloisia ja ystävällisiä, silmiinpistävän onnellisen näköisiä lapsia), komeaa nuorta miestä joka hänen rinnallaan kulkee, paljon ystäviä, hyvä työpaikka ja tervekin on läskeistään huolimatta. Ja tiedän että hänellä menee hyvin(juorut liikkuu).

Tuo mieskin jonka kanssa jo kolmatta vuotta yhdessä asuu on ollut juuri se mies jonka itselleni halusin. En saanut. Mikä hänessä on parempaa kun minussa? Ei ainakaan ulkonäkö. Luulisi että tuollainen nuori komea mies ottaisi ennemmin lapsettoman ja kauniin naisen kun naapurin räjähtäneen lyllerön. Joo, olen katkera. :(

Mikä minussa on vikana. Miksei mies vilkaisekkaan minuun? Tiedän että maailma on pullollaan miehiä, mutta olen niin vitun katkera. Haluan hänet.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies halua kateellista ja noita-akka luonteella varustettua naista. Ryhdistäyty.

Vierailija
2/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pinnallinen, kateellinen ja itsekeskeinen akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on jonkun läskin kirjoittama juttu!

Vierailija
4/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on aivan selkeästi jonkun tonnikeijun epätoivoinen yritys väittää, että valaskalalla voisi mennä hyvin. Ei mene läpi.

Vierailija
5/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirmuinen, siksi.

Kysyt, eikö kukaan muu ole suuttunut ja katkeroitunut?

Vastaus: Kyllä kaikille tulee vastoinkäymisiä, ihminen itse ratkaiseen kuinka niihin reagoi.

Vinkki: Lue Tommi Hellstenin Saat sen mistä luovut

Vierailija
6/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität siis oikeasti ettei kukaan lihava voi olla onnellinen tai voisi mennä hyvin? Hmm. Hoikkuus tuo onnen? Millä tavalla, kerro se minulle?

T. hoikka ja onneton

Vierailija
7/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo katkeruus, viha, kauna ja itseinho säteilee sinusta ulospäin ja tekee sinusta ruman ihmisen.

Vierailija
8/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyrpii se että en saanut sitä mitä halusin. Elämältä! Sitten joku jota halveksun eniten maailmassa saa kaiken sen mitä minä halusin.

Olin rakastunut tuohon mieheen. Ei siitä sen enempää.

Vierailija
9/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras provo minkä täällä olen nähnyt!

Vierailija
10/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sitten joku jota halveksun eniten maailmassa saa kaiken sen mitä minä halusin" siis halveksut eniten maailmassa, eikös se sun naapuri oo muuten täydellinen paitsi, että on läski. Leikitään nyt, että tää on totta; oot vaan kateellinen!

Vierailija
11/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tajua mitä tarkoitan? Eikö kukaan muu ole menettänyt sitä mitä on aina halunnut? Olen vatvonut näitä asioita jo vuosia ja vuosia. Lapsettomuuskin painaa päälle. Olen pinnallinen ihminen myönnän sen, vituttaa kun kaikki hyvä viedään nenäni edestä.

Minä olisin voinut olla se. Olisin voinut saada lapsia hänen kanssaan. Sydän itkee. Pahinta on että joudun esittämään tämän lyllerön kaveria. Näkemään joka päivä hänen onnensa. Ei se ole minulta pois, tiedän. Mutta se on minulta pois että hän vei sen mikä oli minulle varattu.

Vierailija
12/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua kyrpii se että en saanut sitä mitä halusin. Elämältä! Sitten joku jota halveksun eniten maailmassa saa kaiken sen mitä minä halusin.

Olin rakastunut tuohon mieheen. Ei siitä sen enempää.

Kuulosta todella oksettavalta ihmiseltä. Olet niin ahne ja kateellinen. Anteeksi vain.

Vierailija
13/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja ilkeä ei ole kaunis. Lihava ja lämminhenkinen ihminen on kaunis.

Katkeruus tekee rumaksi koska silloin käytös rumaa. Kauneus kumpuaa sisältä ulos, ei ulkoa sisälle. Vaikka olis tosi kaunis ulkoisesti, mutta ruma sisältä, huokuu rumuutta. Ruma ulkoisesti mutta kaunis sisältä, huokuu kauneutta.

Sori ap, et saa myötätuntoani. Pinnallisuus on kaukana kauneudesta. Tiedän kyllä kokemuksesta millaista on katkeruus, joten siinä olen puolellasi. Mutta vinkkaan että anteeksi anto tuo rauhan ja kaunistaa sisältäpäin.

Mitä tekee kauneudella? Eihän kauneuden kanssa keskustella ja eletä arkea. Mukavan ihmisen kanssa on mukavaa, siihen ei kauneus auta.

Sori vaan!

Vierailija
14/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsettomuuskin painaa päälle.

Vierailija
15/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan ekaks tätä juttua lukiessa mieleen et paistaapa läpi että kirjottaja on lihava.:)

hyvästi koitit kuitenki provosoida, siitä se alkaa!! Pian osaat kirjottaa jo nin provosoivasti että ihmiset ihan villiintyy ja vastaavat! Onnea !

Vierailija
16/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myönnän, ihmettelen kyllä mitä tuo mies naisessaan näkee, mutta pointtini olikin se että mitä minussa ei ole sitä mitä naapurin naisella on. Olen lämmin, antelias, ystävällinen(niin näytän muille), kaunis. Mutta katkera olen naapurin työpaikasta, lapsista, miehestä. Minulla kun ei ole mitään noista. Anteeksi olemassa oloni.

Vierailija
17/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava aloittaja yrittää todistaa, että lihavalla voi olla

1) terveyttä

2) komea mies

3) hyvä työpaikka

4) paljon ystäviä

5) hyvinkäyttäytyvät lapset

Vierailija
18/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle. Tämä nyt ei kumminkaan ollut provo. Helvetti jos ei kukaan tajua mitä koen.

Ihan vaan tiedoksi, en kadehdi naapurin läskejä(todellakaan) vaan sitä mitä hänellä on. Hän on ruma ja lihava, enkä voi käsittää miten hän voi saada sen kaiken. Tajuaako kukaan?

Myönnän olevani yksi näistä läskiketjujen aloittajista. Olen vaan niin vitun katkera nyt tälle elämälle. Henki pois jos ei muu auta. :(

Vierailija
19/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää kommentoimatta ap:n aloitukseen niin minä olen lihava--- Minulla on komea mies, kauniit ja terveet lapset, paljon ystäviä ja koen olevani ihan nättikin. Kovin terve en kyllä tällä hetkellä ole ja työpaikkaakaan ei ole koska olen äitiyslomalla.

Onko täällä muita lihavia joilla asiat hyvin? Onko se ihan mahdoton ajatus että lihavalla on kaikki ok?

Vierailija
20/25 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" myönnän olevani yksi näistä läskiketjujen aloittajista" REPS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan