Lue keskustelun säännöt.
Kevään ihme parvekkeellani!!!
31.03.2008 |
OStin pääsiäisen jälkeen alennuksella mininarsisseja ja ajattelin laittaa ne samaan parvekelootaan, missä viimekin vuonna oli samanlaisia.
Mutta mitä ihmettä. Paahteiselle eteläparvekkeelle kuolleet, kesän kastamattomana auringonpaahteessa olevassa laatikossa piileksineistä ja talven kylmien kestäneistä sipuleista on nousemassa uusia pieniä mininarsisseja. Annoin heti niille vettä ja istutin ostamani ruukut toiseen lootaan.
Jaksavatkohan nuo sinnittelijät vielä kukkiakin? Kellään mulla käynyt samaa?
Kommentit (2)
Ja eikös narsissit periaatteessa nouse aina uudestaan, kuten tulppaanit ja krookuksetkin, eikä vain kahta vuotta?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös tuo ole ihan normaalia, kun narsissit on 2 vuotisia kukkia.