Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksun lihavia ihmisiä.

Vierailija
31.03.2008 |

Toki ymmärrän, että joidenkin lihavuus voi johtua sairaudesta, mutta useimmiten kyseessä on kuitenkin epäterveellisesti elävä laiska paska. Lihavuus on rumaa ja antaa ihmisestä sellaisen kuvan, ettei hänellä ole itsekuria eikä hän arvosta itseään tai terveellistä elämää. Heikko luonne ja hyllyvä ällöttävä vartalo, hyi yök!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keväällä se julkaistaan.

Laboratorio rotillakin kokeiltu tätä. Syöttävät rotilla täysin samanverran ruokaa ja liikuttavat niitä. Silti osa rotista lihoo ja osa ei. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
22/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun niihin " helposti lihoviin" rottiin, ja siksi syön pienempiä annoksia kuin monet muut. Tiedostan asian, enkä koe sitä mitenkään ongelmallisena.

Tutkimustulos vain tukee sitä yleistä käsitystä, että lihavat syövät liikaa. Heille se " liikaa" vain sattuu olemaan vähemmän kuin muille.

Lihavuuden syy on siis edelleen siinä ihmisessä, joka mättää liian paljon ruokaa suuhunsa. Eli lihavassa itsessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä kovin tarkkaan, mutta minä HALVEKSIN ihmisiä, jotka eivät osaa edes oikeinkirjotusta. Ei ole edes sellaista sanaa kuin halveksua. Se on halveksia.

Vierailija
24/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka myöntää rehellisesti että syö liikaa epäterveellisesti ...

Vierailija
25/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen todennut että saisin syödä vain 1000kaloria jotta painoni pysyisi samassa. Jotta laihtuisin pitäisi minun pärjätä 800kalorilla. Ei mitään mahd. tällä hetkellä. En jaksaisi tehdä työtäni(joka on hyvin fyysinen) tuolla kalorimäärällä!

Tätä on paljon tutkittu että mikseivät kaikki laihdu nds. fysiikan lakien mukaan. Liiku enemmän ja syö vähemmän, ei toimi kaikilla. Joku laihtuu vaivatta 1200kalorin dietillä, toinen lihoaa samalla dietillä. Ihminen ei elä pelkällä ruoholla joten mitä teet tälläisessä tilanteessa kun et voi syödä vähemmän ja silti lihot?

Vierailija
26/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Höh, mulla ei silmien väri ole pysyvä ominaisuus. Mulla on

siniset, vihreät ja ruskeat piilolasit. Eikä hiusten värikään ole pysyvä ominaisuus. Joskus on punaiset hiukset ja joskus vaaleat. Pituuskin vaihtelee riippuen siitä onko korkkarit jalassa vai lenkkarit...

Näinhän se menee :D

Silmät on siniset vaikka kuinka laittaisin hymiön kuvat piilareihin. Hiukset on blondit vaikka kuinka värjäisit ne punaisiksi, olet aina yhtä pitkä vaikka pitäisit millaisia korkkareita jalassa.

Kuitenkin päivän päätteeksi otat piilarit ja korkkarit pois.

Otappa liikakilot samalla tavalla pois :P

Vierailija
27/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla normaali. Ei saa poiketa normeista, se on väärin.

Ymmärtäkää nyt, ihmiset. Jos teidän painoindeksinne osoittaa jotain muuta lukua kuin 20 ja 25 välillä, niin minä aion teitä halveksia. Kyllä asia on jämpti näin.

Tulipa heti parempi ja ylevämpi olo, aah.

Vierailija
28/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toki ymmärrän, että joidenkin lihavuus voi johtua sairaudesta, mutta useimmiten kyseessä on kuitenkin epäterveellisesti elävä laiska paska. Lihavuus on rumaa ja antaa ihmisestä sellaisen kuvan, ettei hänellä ole itsekuria eikä hän arvosta itseään tai terveellistä elämää. Heikko luonne ja hyllyvä ällöttävä vartalo, hyi yök!

Minä lihava ihminen naurahdan täällä koneen äärellä, että on toisilla aikaa miettiä muiden painoa ja vartalon muotoja.

Hauskaa päivää Sinulle Ap!

Vierailija
29/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte keksiny parempaa kuittailtavaa :D

Vierailija
30/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

!voin lopettaa heti kun vaan haluan" , hahahaa!! Kuultu melko monen denson, narkin ja tupakoija suusta.

Vierailija:

Minulla ei todellakaan ole minkäänlaisia riippuvuuksia.

Voin luopua mistä tahansa, paitsi perheestäni. Ja sitä tuskin lasketaan riippuvuudeksi...

-8-

Vierailija
31/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ongelma olisi räjähtämässä käsiin vasta nyt jos geenit, aineenvaihdunta, suolistofloora yms. fysiologiset seikat yksinään selittäisivät lihavuuden? Eivät ne ihmiskunnan geenit ole tässä muutaman vuosikymmenen aikana niin paljoa muuttuneet, että lihavat saisivat synninpäästön; " geeneistä se riippuu, en minä tälle mitään voi" . Kyllä se on ne elintavat, ylensyöminen siinä mielessä, että saa enemmän energiaa ravinnosta kuin tarvitsisi ja liian vähäinen liikunta, jotka tämän ylipaino-ongelman taustalla on.

Vierailija
32/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ruokaa on yllin kyllin käykin ilmi ettei kaikilla ihmisillä säätelyjärjestelmät toimikaan kuten pitäisi.

Vierailija
33/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin itseni joka päivä niin täyteen, että on todella huono olo. En kuitenkaan oksenna. Saan nautintoa siitä että maha on niin täynnä, että se ratkeaa. Rakastan sitä tunnetta.

Vierailija
34/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii kilpirauhasen vajaatoiminnasta eikä voi painolleen mitään. Silti en häntä halveksi, on sellainen kuin on. Tosiasiat voisi myöntää, ja ihan suoraan sanoa, miksi on lihava. Minulla on tullut raskauden myötä nyt reilusti kiloja eikä todellakaan ole raskauden syytä. Olen syönyt liikaa.

Tosiaan tuo elämänhallinta ei ole kaikille helppoa. Ihminen on aika monimutkainen otus.

Vierailija
35/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on ollut sekä lihavia että laihoja. Lihavia olivat yleensä rikkaat, koska heillä oli varaa syödä tarpeeksi ja ei tarvinnut raataa niin raskaasti kuin köyhempien. Lihavuus aiheutuu siitä, että syö enemmän kuin kuluttaa ja taas tuo kulutus on monesta asiasta kiinni: geeneistä, työstä, elämäntyylistä, iästä jne.

Paras legenda on, että ylipainoiset jotenkin selittelisivät ylipainoaan. Enpä tunne ketään, joka ei myöntäisi kilojen tulleen liiasta ruuasta. Kaikkihan sen tietää. Silti harva ylipainoinen syö ihan tolkuttomasti vaan paino kerääntyy vuosien aikana pienistä asioista.

Vierailija
36/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen muuta syytä ole.

Mutta minulla on kyllä alkoholismiin verrattava addiktio ruokaan. Pidän tätä jopa pahempana kuin itse alkoholismia, sillä jos alkoholisti lopettaa ryyppäämisen, niin hän voi olla ilman. Mutta mitenkäs ruokaholisti on ilman. Kiusausta vastaan on taisteltava monta kertaa päivässä. Minun olisi helppo olla jos voisin olla kokonaan syömättä. Unohtaisin koko ruoan olemassa olon. En vaan viitsi kokeilla.

Jaa, niin.. -15kg olen tässä laihduttanut vuoden vaihteesta. Ehkä kelpaan sitten ap:llekin joskus (niin kuin sillä olisi oikeasti väliä)

Vierailija
37/37 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietäisivät mitä on olla alhaisinta halveksittua sakkia.

Minä olen reilusti ylipainoinen, toki tätäkin suurempi n. 20 kg painavampi olen ollut ja täytyy myöntää en jäänyt osattomaksi ikävistä katseista.

Väitän että todella lihavalla on oltava hyvä itsetunto kun pystyy ottamaan vastaan ilkeät katseet ja jopa sanonnat. Olen vahva ja sellaisena pysyn olinpa minkäkokoinen tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi