Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++SYYS 04 kesäaikaan+++

31.03.2008 |

Pinon aloitus nyt ainakin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ulkona on pessyt kasvonsa. Tai ainakin puuteroinut ne satumaisen paksulla pakkelilla. Lunta on viime yönä tullut ainakin puoli metriä ja koko ajan sataa lisää. Tätähän minä menneellä viikolla pyysin, kun aurinko alkoi teitä sulattelemaan. Eipä auta valittaa, nyt.

Lapset temmeltävät pihalla innoissaan. Tyttö-keskimmäinen kävi äsken lisäämässä extrasuojavaatteet, kun he Antsan kanssa " uivat lumessa" . Hmm.. saapa nähdä, minkälaisia lumiukkoja sieltä kohta tulee kasvissosekeittoa syömään. Kun ei kaapissa oikein liiemmälti ollut kuin perunoita ja pakkasessa kasvissuikaleita, päätin tehdä sosekeiton :) Kauppaan en tuossa ilmassa nyt lähde. eilistä pizzaa on pellillinen vielä kyytipojaksi.

Emme saaneet lasten kanssa pizzaa tuhottua, kun mies oli iltatöissä, ja taas tänään menee. Eipä haittaa. Saa tehdä nyt, että talous saataisin jonkinlaiseen balanssiin. Minä en jaksaisi tuolla lailla tehdä. Viikolla päivätöissä ensin klo 7-16, sitten iltahommissa 18-24. Viikonloppuisin vuorot sitten esim 16-24. Sopi tosin tekevänsä niin, että aina kahden illan jälkeen on ainakin yksi vapaa.

Nuo nettisaitin muistelothan kirjoitettiin linkistä sähköpostilla. Lähetin sitten kirjoituksen, enkä tietenkään nähnyt muiden kirjoituksia tai päässyt enää omaani korjaamaan. Nyt luin pikaisesti ja tuntui jotenkin osin aika kömpelöltä. Tarkoitukseni oli kertoa, miten tärkeä yhteisö syysmammat minulle on ollut.

Nyt loppui kahvi ja keitto porisee valmiin kuuloisesti.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Saamus♥

Vierailija
42/45 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan on viikkis mennyt. Nyt oon ihan onnessani tuosta uudesta järjestyksestä olohuoneessa. Iso olohuone näyttää vieläkin isommalta. Näytti isommalta jo talvella kun kokeilin vaaleita verhoja ja mattoa. Nyt kun järjestys on eri ja nuo vaaleat verhot ja matto niin sehän on ihan mielettömän kokoinen. Ja onhan se iso, vanha rivari kun kyseessä. Jotenkin näyttää semmoselta tuo järjestys, että pysyy muutenkin siistimpänä olkkari kun ei ole sohva tuossa kulkureitillä. Sen selkänoja oli aina vaatteita täys...

Ynis, kiitos kysymästä. Hyväähän tänne kuuluu. Jotenkin on nyt ollu jo jonkin aikaa parempi mieli. Oon pitkästä aikaa, siis todella pitkästä aikaa nauttinut perhe-elämästä ja viikonloppuisinkin on ollu kivaa touhuilla joko niitä näitä tai sitte siivoilla, ulkoilla tms. Mutta eipä tässä pinossa sen syvemmin tähän aiheeseen. Ehkä mä postissa joku kerta vähän päivitän tätä asiaa.

Ja siihen pissa-asiaan. Meillä on edelleenkin vain ja ainoastaan se äp-pakkauksen muovifrotee. Yleensä se on riittänyt, ellei niin sitten petari on pitäny pestä. Ja seuraavaksi yöksi on sit viritelty froteepyyhe lakanan alle. Hyvin on toistaiseksi toiminu. Nyt on taas menny muutama yö hyvin, joskin viime yönä mies käytti Onnia pissalla kun tuli viereen ja siitä alkoi melkoinen kitinä mutta nukahtipa tuo lopulta ja nukkui - levottomasti kylläkin - mun vieressä 7.30 asti.

Tänään käytiin pikaseltaan mummulassa, mies pesi auton. Olikin sisältäkin niiin likainen. Sitte vein miehen ja Onnin veljen luo ja kävin itte salilla. Oli serkkupoika jo ikävöinyt Onnia ja eilen oli itku tullut kun ei nähnyt Onnia kun toivat mummun ja papan kanssa tuon sohvan meille. Poikanen kun oli nukahtanut autoon ja koska meillä oli siivous kesken, eivät tulleet sen pidemmäksi aikaa sisälle eivätkä herättäny sitte poikaa. No tänään sitte saivat leikkiä. Eipä Onni ole käynytkään tuolla niiden uudessa kodissa ku kerran viime kesänä.. Kun on sattuneesta syystä ollut porttikielto meikäläisellä.

Huomenna olis aamulla Onnin putkikontrolli ja sitte päivällä palaveri töissä. Sittenpä menenkin yövuoroon. Hui hurjaa. Ilta seiskasta yö kahteen. Tuntuupa oudolta mennä yöksi pitkästä aikaa.

Mutta nyt menen tuonne kattoon, josko iltapalan aika alkais kohta olla.

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tännekin kertoa (pupilaisille jo kerroinkin) :)

TiPi, kiva kuulla positiivisesta mielestä! Kerro ihmeessä s-postissa lisää!

T: Ynis

Vierailija
44/45 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku työuupumus tai muu väsymys tekee musta saamattoman.Kaikki tuntuu vaikealla ja väsy painaa päälle...nytkin huomisaamu tuntuu mustalle möykylle :-( Siksi kai en saa kirjotettuakaan...

Eilen vietettiin mun ja ystäväperheen miehen synttäreitä.Tehtiin ruokaa ja nautitittiin..tultiin kotiin vasta puol10jälkeen..Liian myöhään lasten kanssa.

Ihana kun on valosaa.Pihalla on lapsia,poika myös..saa kyllä alkaa pitää siskoa mukan.Monta kertaa tunnissa joku karjuu äitiäpihalla-kyllä sen oman huutajan tunnistamaan kymmenen muun joukosta ;-) ja ovikello soi..saanko pyörön,saanko kuulapyssyn,saanko juomista...vesipyssyn!Sitä ei saanut.Musta vesipyssy vaatii enemmän kun hutikkun ja +9 lämmön.

Ynis oottaa reissua kaukomaille,mut mekin päästää risteilylle!!!Kaksin miehen kans toukokuussa Siljalle :-) Viimeks on Ruotsissa oltu kaksin ku typy oli mahassa!!En voinu uskoa ku appivanhemmat lupas tulla hoitaa lapsia :-) Ihanaa :-)))

Mimmulille halaus!Nuo sinun kivut tuntuu niin kovin pahalle!

Kiva et TiPillä parempi mieli :-)

Typy on ollut viikon yöt kuivalla vaipalla,ehkä kohta taas koklataan ilman...

Typyläinen painaa 17,5kg,tänää puntaroitiin.Ei kyllä äitiä...eilinen turvottaa vieläkin :-/

Hyvää viikonalkua kaikille!

jatu

Vierailija
45/45 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän nyt on, kun ei taas meinaa ollenkaan saada kirjoitettua? Tosin, en ole kyllä aina, jolla tökkii, joten koitetaanhan taas tsempata itse kukin! Ja kiitos teille, jotka ootte jaksaneet kirjoitella ja pitää pinoa esillä :)

T-P Kiva, kun on ollut positiivisempaa asiaa, laita ihmeessä s-postiin lisää.

Allin s-postia myös odotellaan ;) Jaksamisia!

Mimmulille kipuihin helpotusta ja jaksamisia muutenkin!

Jatu. Tsemppiä ja aurinkoa!

Ynis. Älähän liikaa stressaa reissusta,vaan koita nauttia!

Pilen työmäärää yhä " kauhistelen" . Muistathan pitää itsestäsi(kin) huolta!

Saamuskalle jaksuja ja hyvä, että mies jaksaa painaa pitkää päivää.

Mistähän mä saisin apulaisen, joka tulis tänne ensin tekemään peruskotihommat ja sitten vielä toteuttamaan kaikki mun suunnittelemat jutut :0 . Tosin pihahommia hidastaa sekin, et maa on vielä niin roudassa ja ens viikolle on luvattu vähän kylmempiä kelejä. Ensimmäisen krookukset kukkii kuitenkin :) Ja kukkapenkkejä siistin jo sen, mitä pystyi. Pihahommissa vaan väsyn aika äkkiä ja sitten tas tupahommat vetää retua.

Voikaa hyvin!

T@hti