Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

_¿*¿_ Joulukuun tähtöset - viikko 14 _¿*¿_

31.03.2008 |

Uusi viikko, uudet kujeet! Kuitenkin nyt aivan ensimmäiseksi ihmettelen tähän, että [color=green]MITÄ HITTOA?![/color] :O Pelkkiä poistoja sain tehdä meijän esittelypinoon, ku se saakelin täti oli ehtiny niin monen luo vierailemaan! :( On se ehtiväinen ja ilkee pirulainen!!! Plussia piti tulla!

Muita yhtään väheksymättä, niin tikru., harmittaa oikein TODEN TEOLLA, että se sut tolleen yllätti, kun näytti niin hyvältä... :( Ollaan samassa pinossa niin kauan kirjoteltu, et tuntuu jotenkin erityisen tylsältä... Vaan eipä sitä tiedä, ehkäpä munkin tie sinne tammimammoihin vielä käy ;) Mutta toivon silti kovasti, että [b]ei[/b]! Kyllähän fatmaman ja iiiikin + muiden nyt PITÄÄ voida jotkut meistä vetää mukaansa tonne odotuspuolelle! Onnea tikru. kovasti sulle tähän uuteen kiertoon ♥ Ja muillekin TIETYSTI!

Mitä kuuluu teille wanhas, Ermeline, Perry34, tyhjäsyli, Kapa, Nippara? Teissä lepää meidän seuraava toivo... :) Amberissa myös, mutta sähän olet kuulumisia jo kertonutkin :) Äläkä vielä heitä pyyhettä kehään, täti ei ole vielä tullut!! Nyt vain malttia... :) Vaikka sitä sulta kyllä tuntuukin löytyvän! Ihanaa, et sulla on tuollanen tyttönen, joka kyselee, ja jonka kanssa voi jutella noin hauskasti :) Kuulostaa aivan hurjan suloiselta tapaukselta ♥

).( Eipä täällä mitään erityistä ole, todellakaan. Perushommaa. Mut elän siinä toivossa, et jos tän viikon lopussa vaik ilmenis jonkinlaisia oireita.. Heh. Kun sunnuntaina olis tiedossa kp23, ni sillon vois hyvällä säkällä ollakin jo jotain, varsinkin, jos se ovulaatio oli niin aikasin, kun arvelin :) Mutta että muutama päivä piinailtavana mahdollisiin oireisiin, ja vähän yli viikko ajankohtaan, jollon täti saattaa vierailla. Vaikka kuten jo aiemmin sanoinkin, ni toivon aivan jumalattoman paljon, että jättäis ne vierailut toiseen kertaan, jos vaikka tavattais sit seuraavaks joskus ~vuoden päästä jälkivuodon merkeissä ;) Toiveita ja haaveita - löytyy kyllä. Aiemmin puhuin siitä kummasta alavatsakivusta, ni se jytää yhä edelleen... Tai ei se varsinaisesti oo kipua, mut sellanen kumma " kivun aavistus" /painon tunne ja heijastelee alaselkäänkin välillä... Mikä lie, kurja kolotus. Tai jos se onkin alaselkäkipu, joka heijastuu alavatsaan :D

Oli mikä oli, niin nyt mä lopetan tällasen omanapailun, ja lähden aamutoimiin :) Taas on tentti tiedossa tälle aamulle, ja siis vielä loppu(luku)kiri tähän, monisteet jo oottelee keittiön pöydällä ;)

Hyvää maanantaita kaikille, ilmotelkaahan plussista ja miinuksista ja oloista ja tuntemuksista :)

.:Naranja:. kp17/26-27 yk1

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyppää joukkoon tummaan,uusi/vanha naama,täällä jotkut nimimerkit olivat tuttuja.En tiedä muistaako minua enään kukaan.

Eli neljättä lasta kuumeilen välillä enemmän ja välillä vähemmin. Tjot meiningillä mennään eteenpäin. Nuorin on vielä lähes täysimetyksellä,kolme kiertoa on mennyt ja nyt ollut oviskipuja.Saas nähdä kuin tuo imetys sitten ehkäisee.

Se jää nähtäväksi.

Tari kp 12/25-33

Vierailija
22/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vaan oman navan vuodatusta...varautukaa siihen :)

Mulla oli ovistikussa su kp16 klo 17 aikoihin kaksi viivaa ja mies tuli vasta yöllä kotiin tuolloin niin jäi sitten silloin touhuamatta. Eilen Kp 17 aamulla oli melko yhtä vahvat viivat ja tuolloin touhuttiin klo 17 aikoihin ja klo 23 aikoihin...Eilen nippaili myös tuohon 16-17 aikoihin. Mitä mieltä olette, voisikohan tärpätä?? Aloitin tänään terot ja otan niitä seuraava 10 päivää..

Admini: Vaikka olen jatkanut greippimehun juomista niin ei ole kyl nyt noiden ovujen jälkeen tullut enää sellaista limaista mitä tuli melkein joka päivä ovulaatioon asti.

Laskin muuten lasketun ajan mahdollisen hedelmöittymisen mukaan niin se olit 23-24.12 :) Olis kunnon joululahja jos onnistais!

Onnea plussanneille ja tosi paljon pahoitteluja tädin yllättämille!

T:Lila82 Kp18/29-38 enimmäkseen 32-34, mut viimeks 38 yk8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekas tällainen kyssä: mun pitäis löytää jokin herkkä raskaustesti:) Mistä sellasii löytää? Mikä on hyvä, olisko jollain kokemuksii? :)

Tokaks, että tervetuloa kaikki uudet mukaan tänne jakamaan fiiliksiä :D Kivaa, kun poppoo lisääntyy, hetken jo ajattelin, etten saa tota esittelypinoo enää ollenkaa päivittää uusien kuumeilijoiden merkeissä! Mutta nyt sinne on näköjään lisätty ainakin Hyttynen80 ja Tari, kivaa! :) Huomenna päivitän sen taas, pääsette sitten " kunnolla" listalle! :D

).( Valitinkin jo oikein urakalla tonne 2009-vauvatoiveisiin tästä asiasta, mutta pakko se on tännekin vähän tilittää. Kopioitua tekstiä tosin on, sori :) Mulla on viime päivinä ollu outo olo, siis fiilikset. Joskus tossa muutama päivä sit olin jotain kaks päivää aivan onneni kukkuroilla, siis tavallaan niinku " syyttä suotta" , MIKÄÄN ei saanu mua huonolle tuulelle. Sitten eilen tuli sellanen kauhee väsymys/laiskuus. Niinku etten jaksanu mitään, hädin tuskin puhua, mikä on mulle hyvin hyvin epätavallista. Sit ku koitin mennä nukkumaan kympin aikoihin, ni uni ei tullu (sekin TODELLA) harvinaista. Katoin sitten liikkiksen leffan, jonka jälkeen aikani sitä itkin, ja sitten painuin pehkuihin, ja uni tuli. Aamusta saakka oon tänään sit ollu ku perseelle ammuttu karhu - on sit ottanu päähän kaik-ki, niin koulussa ku kotona. Ja tähän (suoraan sanottuna) vitut*kseen hain vähän makeaa Makuunilohdutusta, koska teki mieli hyvyyksiä, etenkin salmiakkia niin julmetusti.

Tästä pääsekin siihen, että nää tuntuu ihan PMS-oireilta. Aina ennen mekkoja oon todella ärtyisä, ja tekee mieli makeeta, eritoten salmiakkia. Ajankohta vaan ei mätsää. Tätivierailuun on nyt aikaa vielä pikkasen yli viikko, ja oireet saapuu yleensä vasta hyvin lähellä alkamispäivää. En tiedä, on niin kummallista.

Kovasti uumoilen tän liittyvän täteilyyn. Pelkään sitä hulluna, toivon edelleen NIIIN paljon, että se pysyis poissa... Oon niin ulalla.

Pyydän anteeksi teiltäkin tätä kamalaa omanapailua, purkaminen vaan auttaa, ja tiedän, et joku aina ymmärtää <3 Mutta kuten sanottu, tarvii varmaankin joku herkkä testi ostaa, että saa sitten ens viikolla ehkä testata edes ihan vaan testaamisen ilosta... :) Heh.

Kiitos teillekin kovasti, kun jaksoitte " kuunnella" <3

.:Naranja:. kp18/26-27 yk1

ps. tikru. Kiitos itsellesi ihanista sanoista :) Ja tajusin juuri, että onhan meillä vielä yksi sama foorumi - 2009 vauvatoiveet! ;) Siellä siis myös voidaan kovasti kommentoida ja vaihdella kuulumisia, vaikkei saman kuun pinossa (ainakaan tällä hetkellä) kirjotella :) Naapuri! :D

Rhanna: Kiitos peukuista kovasti, nyt niitä tarvitaan kyllä enemmän kuin koskaan! Huh! :)

Vierailija
24/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttynen80: Suuret pahoittelut! Olen monesta paikasta kuullut ja lukenut, että ei sitä kuukautta tarvi odottaa. Itselläni on viikon 6 paikkeilla ollut alkuraskauden km. Tuli itsestään pois, raskaushormonin laskua seurattiin verikokein. Muistaakseni meitäkään ei neuvottu pidättäytymään kuukautta.

Usein olen kuullut, että pian km:n jälkeen tärppää uudelleen. Meillä meni 4 kk. Tervetuloa kuumeilemaan ja paljon plussaonnea!

Lila82: Ovistesteissä ainakin sanotaan, että ovisplussapäivä ja seuraava ovat hedelmällisintä aikaa. Luulen, että hyvin olette ehtineet. Meillä on tästä yrityksen pakkopullasta ja perheen aikatauluista johtuen saatu järjestettyä kahdenkeskistä aikaa meille vaan kerran päivässä ovisaikaan. Juuri täällä onkin ollut puhetta, että pitäisi tihentää tahtia. Eli tuo teidän kaksi kertaa päivässä ja vielä mahdollisena ovispäivänä on varmaan ihan hyvä juttu.

Kuulin tänään radiosta, että jo 5-10%:n painonlasku vaikuttaa todella paljon raskautumiseen. Siis jos on ylipainoa. Villi mielikuvitus ajatteli heti, että oli tarkoitus, että satuin juuri tuon kuulemaan ;). En muuten ole päivisin paljoakaan radion ääressä, ellen aja autoa.

Nyt aion todella ottaa itseäni niskasta kiinni. Jos ei muuta, niin mahtuu kesävaatteiden napit paremmin kiinni...

Eilen ja toissapäivänä kipristeli oikealta puolelta. Muuten olo on ihan samanlainen kun aikaisemmissa kierroissa.

Lumet sulaa silmissä. Vuodenaikojen vaihtelu saa mut jotenkin haikeaksi. Maailma menee eteenpäin ja minä se vaan junnaan vauvahaaveiden kanssa...

AnniHelen@ kp20 dpo6 yk15

Vierailija
25/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kotitesti.fi ovulaatio- ja raskaustestejä. Ne on ainakin mun mielestä herkkiä 10mlU. Ovulaation ovat näyttäneet...raskaustestejäkin on jo jokunen kulunut aiemmin.

Lila82

Vierailija
26/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan oltiin kirjoituspuuhissa =).

Olitkin äsken mielessä, kun katselin, että keillä kaikilla on samoihin aikoihin toivotut la:t.

Herkän testin pitoisuus pitäisi olla 10 ml//ml, mutten saa nyt yhtään merkkiä päähäni. Omat testit on viime kierroissa ollut vaan 25 ml//ml.

Kiva, kun päivittelet listaa. Kiitos!

AH

Vierailija
27/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, toivottavasti nyt tärppäisi.. Oikein harmitti kun miehen piti tulla aiemmin kotiin silloin sunnuntaina milloin oli ovisplussa, mutta lento oli myöhässä ja sen vuoksi jäi touhuilut vasta maanantaihin. Olisko ne sun nippailut kiinnittymiseen liittyvää? :) Toivottavasti!! ^peukut pystyssä^

Lila82

Vierailija
28/115 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin aamulla sen toisen RFSUn liuskan ja nega, sitten päivällä vielä kokeilin aconin early detectionia ja nega sekin,

ja sitten tossa illalla tulikin jo pyyhittäessä verta ja yktyy vaan, eli tammikuisiin, itkin itkuni ja nyt päätä särkee niin ettei tosikaan :(

Naranja, tuo Aconin Early Detection on suosittu testi ja halpakin (hieman päälle 4e täällä apteekissa), se on herkkä eli 10mlU/ml ja esitteessä lukeepi että " Uusi herkkä raskaustesti, joka antaa tuloksen jo ennen kuin kuukautisesi ovat myöhässä" , kokeile sillä ja saa 2 viivaa jooko? :)

No, huomenna siis mulla taitaa vasta olla virallinen kp1 kun tänään vasta pyyhittäessä tulee verta eikä siteeseen jää vielä, eli olen nyt tämän illan vielä joulukuinen kp28 :) On muuten hyväjuttu että tuli vähän pidempi kierto, kun ovista olen tuntevinani yleensä tuossa kp15 paikkeilla tai jälkeenkin, ja ollut niinkin lyhyttä kiertoa ku 26 niin kovin lyhyeksi taitaa jäädä luteaalivaihe silloin, mutta nyt jo parempi siis kun tulee 28 kierto :)

Tossa käyttelin just tän palstan hakutoimintoa ja päätin ottaa jotain poppaskonsteja käyttöön seuraavaan kiertoon, eli greippimehu ja omenaviinietikkakapselit tän dieetin lisäksi =D

Tuota greippimehua join viime kesänäkin kun tulin raskaaksi, että vähän uskonkin siihen tuolla kokemuksella jo, aion nyt yrittää uudestaan sitä, aloitin jo eilen naukkailun, ajattelin jos muutaman lasillisen päivässä joisin vaikka ihan tätiin tai plussaan saakka varmuudeksi, toisaalta ajattelin myös jos vaikka koko litran huitaisisin naamaan päivässä, samapa tuo vaikka laihista se kyllä pilaa kaloreineen mutta karsin sitten jostain muusta vaikka tjtn :/

Omenaviinietikkakapseleista löysin täältä ohjeen että 3kpl päivässä ja kapseleita sen litkun sijaan siksi että säästää hampaita, varsinkin kun tuota greippimehua (Valion) naukkailee niin ei ihan koko aikaa saa syövytyskuuria purukalusto :) Huomenna mies lupasi hakea luontaistuotekaupasta kun ite oon koko päivän töissä kiinni ni ei ehdi mihinkään kauppaan ja haluan aloittaa ne kapselit virallisesti heti kp1 :)

Ja sitten jatkan vielä dieettiä, tänään tosin aion vähän mässätä suruuni muutamaa herkkuani, eipä tuo venettä kaada mutta auttaa pahaan mieleen...

Mulla olis tän kuun eli huhtikuun lopussa LA ellei olis mennyt kesken syksyllä, sitäkin itkin tänään että miksi sen pienen piti mennä pois, mutta sitten kirkastui ajatus, että jospa mulle annetaan plussa tilalle sinä päivänä milloin olis pitäny syntyä vauva, silloin olis kp27 ja hyvinkin siis voisin plussata sinä päivänä mikä olis ollut LA eli 28.4.2008 taitaa olla mun vauvapäivä tavalla tai toisella, toivon niin kovasti...Taikauskoa mutta auttaa ainakin sinne asti jaksamaan tätä yritystä..

Kukas kysyikään (anteeksi unohdin nimimerkkisi) että kokemuksia km:n jälkeen raskaaksi uudestaan, ensin haluan sanoa ihan mielettömän myötäelävät pahoittelut teille menetyksestänne, se kirpaisee kyllä ja kovaa :( No, kun siis kysyit uudestaan raskautumisaikoja, mulla ei käynyt se ilo mitä jotkut kyllä puhuu että äkkiä saattaa tärpätä uudestaan, pidettiin se 1kk taukoa että olis siis yhdet menkat tyhjennysvuodon jälkeen, ja kierrot meni vähän sekaisinkin alkuun välivuotoineen, ja nyt siis alkaa yk7 keskenmenon jälkeen (esikoinen tärppäsi aikanaan yk4 ja samoin alkoi toinen raskauteni myös yk4, joka siis meni kesken rv7+4). Mutta on niitä iloisiakin tarinoita täällä palstalla ollut että ihan muutamaan yrityskertaan tärppää uudelleen, toivottavasti te kuulutte siihen joukkoon :)

No, kiitos Naranja ja kumppanit ketkä ootte ollu mulle kivoja, toivottavasti ei silti nähdä enää seuraavassa pinossa, you know :)

Toivotaan teille nyt sitten loppukuulle hurja plussasade kun alkukuu tosiaan jäi aika vaisuksi joulukuisille jostain syystä, ja mullekin sitten tammikuulle se pikku-ipana syliin suljettavaksi...

amber, jolla yk7 alkaa huomenna (jolloin kp1/26-30)

Vierailija
29/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samanlaisia fiiliksiä vaikka kierto on vasta aika alussa. Maanantaina olin ihan älyttömän hyvällä tuulella, en ole pitkään aikaan ollutkaan. Tuntui ettei mikään voisi pilata sitä tunnetta. Ja eilen sitten olin kuin " maani myynyt" . :( Koko päivän väsytti ja huippasi ja jollakin tapa myös masensi. Sanion miehelle, että en tajua mikä minulle nyt tuli. Mikään ei pitäisi olla huonosti. Nämä hormoonitko? Vai kevätkö aiheuttaa tällaista kun aurinko paistaa kovasti ja kroppa ei ole vielä " tottunut" siihen. En tiedä... Tänään on ihan ok olo.

Omaa napaa sen verran (lima-asiaa..): Limailut alkoi jo eilen kp 8... mitäh?? Ovis aikaisemmin tässä kierrossa?? Petipuuhissa oltiin viime yönä. Digitaalisen ovistestin tikkuja vain 2 kpl enkä viitsi vielä testata. Näköjään sellainen kierto menossa ettei ovisjomotukset paljon tunnu. Omituista... No, täytyy seurailla tilannetta.

Aurinkoista päivää! =)

Vierailija
30/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten (kp28) päätin tehdä testin ja plussa tuli!! Nyt oli ensimmäinen clomi-kierto ja heti tärppäsi.. On niin uskomatonta!! 13 kuukautta siinä meni ja pettymystä pettymysten perään.. Voitte varmaan arvata olotilani nyt, olen itkenyt parin päivän ajan onnen kyyneleitä.

Meidän 4v tytöstä tulee joulukuussa isosisko. Maltan tuskin odottaa, että kerrotaan esikoiselle. Hän on niin monta kertaa puhunut, että haluaisi pikkusiskon tai veljen. Pari kuukautta vanhaa serkkuvauvaa hoitaa aina varmin ottein ja aina itku pääsee, kun joutuu serkkuvauvan " hyvästelemään" . Viimeksikin sanoi, että " mulla tulee niin ikävä serkkua, on niin kiva sitä hoitaa" . Nyt saa ennen joulua sitten ikioman hoidettavan.. =)

Olotilasta sen verran, että väsymys on iskenyt tupla-annoksella. Koko ajan on myös tasaisen etova olo.. Kaiken tämän kuitenkin kestää, kunhan vaan tuo asukki pysyy loppuun asti masussa mukana.

t. Ikionnellinen Kapa l.a. 9.12 (yk 13)

Vierailija
31/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee plussia! Toivottavasti muillekin tulee!

En ole hirveästi tänne kirjoitellut, kun näyttää uhkaavasti siltä, että tämä kierto menee ohitse :( Eilen iltapäivällä sain ovisplussan, tänä aamuna jo paljon haalempi, enkä ole kotona rakkaan vieressä kuin vasta 14 tunnin päästä yöllä. Huonolla tuurilla ehtii siis ovis mennä ohi, kun viimeksi nähtiin melkein viikko sitten. Viime kierrossa mulla oli ovis kp 15 eli sen mukaan olisi vasta huomenna ja säännölliset kierrot olleet lähiaikoina, mutta tällainen pieni vaihtelu on varmaan ihan tavallista.

Harmittaa, enkä silti varmaan osaa olla loppukiertoa piinailematta. Tammikuisissakin on huonot mahikset, kun meille tulee kuukauden päästä yövieraita just neljäksi yöksi oviksen tienoilla ja nukutaan samassa huoneessa :( Tylsää jos tää näin lykkääntyy, kun muutenkin epäilen, että mulla on vaikeuksia tulla raskaaksi. Nojoo, ei heitetä etukäteen kirvestä kaivoon!

Aurinkoista päivää kaikille!

syre kp 14/30

Vierailija
32/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis jo ite tammikuisiin tipahdin.

Kapalle onnea aivan valtavasti plussasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)) Kaikkea hyvää nyt tulevaan ja tarrasukkia pienelle matkaan.

Amber, pahoittelut tädistä. <3voimahali<3 Täälläkin 4pvää sitten itkettiin tyhmää tätiä, mutta nyt taas usko tulevaan parempi, ja vuodenvaihteeseen toivon pientä ihmettä miedän perheeseen. En olis yhtään halunnut että joudut tulemaan tammikuisiin, mutta kun sulle näin ikävästi kävi, niin tervetuloa mukaan. Täytyy vaan ajatella tulevaa ja että kaikki kääntyy hyväksi. Tsemppiä sulle!

Naranja, jännittää jo sun oireet ja tuleva testailu!!! :) Pakko käydä kurkkimassa sitten tiistaina (oletan että jo aika aikaisin aamulla testaat:) ) sun testitulosta, eli siis plussaa!!! Oikein paljon plussaonnea sulle ja kaikille muillekin!!!

tikru. tammikuisista/yk2

Vierailija
33/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin varmuuden vuoksi, kun viikonloppuna olis iltamenoa tiedossa ja piti ihan ääneen sanoa " perkules" kun kaksi viivaa olikin ilmestynyt testiin! Apteekin testillä testasin ja testiviiva on haalea mutta kai se plussa on silti. :) Ei oikein vielä osaa ajatella, että jouluvauva tulis, mutta en aio murehtia kuitenkaan vaan nautin nyt tästä, elämäni kolmannesta plussasta, ihan täysillä. Toivotaan että kaikki menis tällä kertaa hyvin ja meidän poju sais viimein pikkusisaruksen. ♥

Oireita on ollut, mutta olen niitä kuvitellut niin moneen muuhunkin kiertoon, etten kovin vakavasti ole uskaltanut ottaa. Rintoja on vihlonut ja ovat vähän turvoksissakin jotenkin, menkkakipuja oli jo melkein viikko sitten ja nyt ei enää niinkään, eilen tuli itku yhdestä tv-mainoksesta, viime viikolla palelin iltaisin kovasti, piti saunassa lämmitellä melkein joka ilta. Niin ja pissan hajussakin olin jo tuntevinani jotain, se on ollut jokaisessa raskaudessa aikaisin oire, joku semmoinen vahva tuoksu. Täällä nyt sitten nautin repäisykivuista ja pyörrytyksen tunteesta onnessani... :D

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, etenkin pidempään yrittäneille ja yrityksen alkamista odottaneille! :)

Meillä nyt tärppäsi 7. yrityskierrosta keskenmenon (keskeytyneen keskenmenon rv 11+3 ja kaavinnan) jälkeen. Me ei odotettu kuukautisia kaavinnan jälkeen vaan alettiin silloin heti yrittämään uudestaan.

tyhjäsyli rv 4+2 vissiin...

Vierailija
34/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Kapalle ja tyhjäsylille!!!

Vierailija
35/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapa mitä näenkään, plussa sulla, upeaa!!!!! Onnellista odotusta!!! Sullakin siis clomit autto ja vieläpä ensimmäisellä kierrolla, hienoa! :)

Tyhjäsyli, kohta ei sylisi ole enää tyhjä, oikein paljon onnea sullekin plussasta!!! :)

Tarikinko täällä taas linjoilla, neljättä jo, huh-huh, eihän sun perässä meinaa millään pysyä. Toivottavasti pian tärppää taas niin saatte suurperheen kokoon! :)

Kovasti plussaonnea täällä kaikille!!! Sori kun täällä kurkin ketjun ulkopuolelta, mutta kun ei täältä osaa poiskaan olla. Ja haluis kaikki vanhat ketjukamut mukaan tuonne toiselle puolelle!

Koralli

Vierailija
36/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli,joop täällähän minä:))

Ei varsinaisesti yritys päällä ,mutta kun tjotilla mennään ,niin sama liittyä jo kuukausi klubeihin mukaan,koska jännittää saa joka kuukausi kumminkin.Mutta mun taustoilla ,tuskin kovin helposti sitä plussaa sinne tikkuun tulee. Mutta toivossa on hyvä elää;).

Täällä oli pari päivää ihan törkeät oviskivut,saas nähdä ovuloinko sitten oikeesti.Kun tuo imetys päällä kumminkin..

Mutta kamalasti plussatuulia kaikille jännäilijöille!

Tari kp 13/25-33

Vierailija
37/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjäsyli ja kapa: mielettömästi onnea plussista! Nähdään tuolla odotuspuolella.

Lisää vaan niitä plussia! Jännään mukana!

t. erittäin väsynyt iiiik rv 4+3

Vierailija
38/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapa ja tyhjäsyli! Mahtavaa! Tarrasukkia mukaan!

Flunssa jyllää ja henki ei meinaa kulkea. No, vitamiinia ja kuumaa juomaa nassuun niin....

Ovistesti olis nega aamulla mutta mahaa nippaillu ihan hulluna pisin päivää. Näin unta et saatiin just ennen joulua kaksoset... Hui! =)

Tsemppiä ja hermoja kaikille!

Stiin@ 15/31, yk6

Vierailija
39/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea [b]Kapa[/b] ja [b]Tyhjäsyli[/b]!!! :D Ihan huippua, että molemmat olette saaneet komean plussan tikkuun!!! Tulin superiloseks luettuani noi jutut :D Nyt vaan tuhannesti tarrapintaa mukaan matkaan, ni kyllä siitä sitten hyvä tulee :D IHANAA! Huomenna saan muuttaa esittelypinkkaan kaks vihreetä nimimerkkiä tietoineen [color=orange][b]keltasiks[/color][/b] ;)

.:Naranja:.

Vierailija
40/115 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussista KAPA ja TYHJÄSYLI!!!Ihanaa!

t.hope-a