_¿*¿_ Joulukuun tähtöset - viikko 14 _¿*¿_
Uusi viikko, uudet kujeet! Kuitenkin nyt aivan ensimmäiseksi ihmettelen tähän, että [color=green]MITÄ HITTOA?![/color] :O Pelkkiä poistoja sain tehdä meijän esittelypinoon, ku se saakelin täti oli ehtiny niin monen luo vierailemaan! :( On se ehtiväinen ja ilkee pirulainen!!! Plussia piti tulla!
Muita yhtään väheksymättä, niin tikru., harmittaa oikein TODEN TEOLLA, että se sut tolleen yllätti, kun näytti niin hyvältä... :( Ollaan samassa pinossa niin kauan kirjoteltu, et tuntuu jotenkin erityisen tylsältä... Vaan eipä sitä tiedä, ehkäpä munkin tie sinne tammimammoihin vielä käy ;) Mutta toivon silti kovasti, että [b]ei[/b]! Kyllähän fatmaman ja iiiikin + muiden nyt PITÄÄ voida jotkut meistä vetää mukaansa tonne odotuspuolelle! Onnea tikru. kovasti sulle tähän uuteen kiertoon ♥ Ja muillekin TIETYSTI!
Mitä kuuluu teille wanhas, Ermeline, Perry34, tyhjäsyli, Kapa, Nippara? Teissä lepää meidän seuraava toivo... :) Amberissa myös, mutta sähän olet kuulumisia jo kertonutkin :) Äläkä vielä heitä pyyhettä kehään, täti ei ole vielä tullut!! Nyt vain malttia... :) Vaikka sitä sulta kyllä tuntuukin löytyvän! Ihanaa, et sulla on tuollanen tyttönen, joka kyselee, ja jonka kanssa voi jutella noin hauskasti :) Kuulostaa aivan hurjan suloiselta tapaukselta ♥
).( Eipä täällä mitään erityistä ole, todellakaan. Perushommaa. Mut elän siinä toivossa, et jos tän viikon lopussa vaik ilmenis jonkinlaisia oireita.. Heh. Kun sunnuntaina olis tiedossa kp23, ni sillon vois hyvällä säkällä ollakin jo jotain, varsinkin, jos se ovulaatio oli niin aikasin, kun arvelin :) Mutta että muutama päivä piinailtavana mahdollisiin oireisiin, ja vähän yli viikko ajankohtaan, jollon täti saattaa vierailla. Vaikka kuten jo aiemmin sanoinkin, ni toivon aivan jumalattoman paljon, että jättäis ne vierailut toiseen kertaan, jos vaikka tavattais sit seuraavaks joskus ~vuoden päästä jälkivuodon merkeissä ;) Toiveita ja haaveita - löytyy kyllä. Aiemmin puhuin siitä kummasta alavatsakivusta, ni se jytää yhä edelleen... Tai ei se varsinaisesti oo kipua, mut sellanen kumma " kivun aavistus" /painon tunne ja heijastelee alaselkäänkin välillä... Mikä lie, kurja kolotus. Tai jos se onkin alaselkäkipu, joka heijastuu alavatsaan :D
Oli mikä oli, niin nyt mä lopetan tällasen omanapailun, ja lähden aamutoimiin :) Taas on tentti tiedossa tälle aamulle, ja siis vielä loppu(luku)kiri tähän, monisteet jo oottelee keittiön pöydällä ;)
Hyvää maanantaita kaikille, ilmotelkaahan plussista ja miinuksista ja oloista ja tuntemuksista :)
.:Naranja:. kp17/26-27 yk1
Kommentit (115)
Juu! Mulla aamuvirrkkuus on veressä :D Tai se varmaan muokkautu joskus pikkusena tyttönä, kun äitin piti mennä töihin aamuyöstä, ja aina ennen sitä vei mut hoitoon :D Jouduin siis aina heräämään aamuyöstä, vaikkakin jatkoin sitten unia hoidossa :) Ehkä sieltä juontaa juurensa tää aamuvirkkuus? Jos nukkuu yheksään vkoloppuna: APUA, koko päivä menee hukkaan!! No ei nyt ihan, mut tyyliin... :)
Inhottavaa (iiiik) tollanen epäilyttävä yökkiminen... Vaikka kaipa sen hyvinkin kestää, kun tietää mistä moinen johtuu ♥ Ottaisin mäkin sellasen vaivan, jos vaan olis pieni masuasukki matkassa!
Noniin, tämä oli tässä taas :D Heippa!
Joten se siitä. Taas uuteen yritykseen :) Tosin olen jo vähän luopunut toivosta; saattaa olla että kaksi on se meidän lapsiluku.
Tsemppiä muille!
uudet kujeet!
Täällä sitä seurataan kuka plussaa seuraavana. Neljä plussannut tähän mennessä, jospa niitä plussia alkaisi nyt tulla lisää.
Kyllä minä tytöt toivon teille niin paljon plussia, kuin on tähtiä taivaalla! (ei todella paljon) =)
Miten on, kukas testaa seuraavana ja milloin? Pidän täällä peukkuja!
marga_ Olen todella pahoillani tädin vierailusta =' ( mutta ethän luovuta.
Lähetän täältä sinulle voimasäteitä sinulle.
No nyt kipitän katsomaan mitä tuo meidän hauvavauva touhuaa tuolla.
Vanhat kujeet...
Flunssa jatkuu ja samon saikku. Eipä tässä muuta.
T: Vacsuli kp 13/28-40, yk6
Kirjoittelenpa minäkin jotain. :) Tosi vähän plussia tullut, en ole kirjoitellut mutta lukemassa olen käynyt teidän jutut ihan päivittäin. Moni on joutunut taas pettymään. Pahoittelut ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon! :) Niin ja isot onnittelut plussanneille! ♥
Katsoin just, että kp 30 on tänään. Varmaan muut samoissa päivissä menevät jo testailee, mutta mulla on ollut viimeiset kierrot 34 ja 35 joten en oikeestaan ees vielä odottele menkkoja. Yrityskiertoja on takana niin paljon etten muutenkaan kyllä aio testailla, ellei ala menkat kunnolla viipymään. Mutta täällä siis mukana edelleen ja pientä toivoakin yritetään pitää yllä kierrosta toiseen. :)
Toivotaan että iiiik ja muut plussanneet nappais mahdollisimman monta vielä mukaansa odotuspuolelle! :)
lila82: mä eilen sit kahlasin koko netin(no heh!) ovislima-jutut läpi sen sen kuvan sain että limaa voi tulla vaikka viikko ennen ovista ja sit se loppuu ovikseen. Joten olen toiveikas että viikon sisällä tulis tikkuun kaks viivaa. :) Ja nyt olen siksi ihmeissäni kun sitä tosiaan tuli niin iso klöntti - MUTTA johtunee ilmeisesti GREIPPI-mehusta! ;) (täytyy uskoa)
hei, tää on vähän hölmö kirjoittelu-palsta kun ei nää samaan aikaan ku vastaa muiden kirjoituksia. Olis vaan helpompi tarkistaa et kuka kirjoitti ja mitä.
Mut kyllä nää tunteet ailahtelee täälläkin niin paljon että oksat pois - ei tiä miten päin välillä olis.
Meillä lapset ei (tietenkään) edes tiedä että meille ehkä uusi vauva tulee. Kerrotaan sitten kyllä joskus, mut ei vielä tiedetä et koska.
Meillähän on uusperhe niin en välttämättä halua että ne exät heti saa kuulla mitä meillä tapahtuu...... Vaikka kyllä me heti kuultiin, että miehen ex odotti vauvaa. Samana päivänä kun testi näytti viivaa niin miehen ja sen exän tyttö kertoi meille, että äitille tulee ehkä vauva... ja samalla kuultiin kaikkea muutakin; että oli kuulemma vähän vahingossa tullut ekasta seksi-kerrasta. On se kiva kun 8-vuotias pidetään ajan tasalla! HUH HUH!!!! No, nyt sekin raskaus on jo puoles välis kohta. onnea vaan heille! (kuulostaako jotenkin katkeralta tai jotain? no, ei kai mut on se aika kumma ku tolleen sit vaan käy joillekin) no mitäs mä sitä " suren" ....
No, niin. omaa napaa: tänään kp14! JO! :) taas illalla pitäis tikutella. Mut mä EN IKINÄ muista olla JUOMATTA 2 tuntia. mä automaattisesti juon jatkuvasti töissäkin joka välissä. Eilenkin kotona ajattelin ja sanoin miehelle ääneen että NYT en saa juoda 2 tuntiin, ja eiku heti 10 minsan päästä mul oli puol litraa vettä mukissa ja kittasin sitä alas. heh! Saankohan mä ikinä pissaa sen vahvuiseksi että siinä jotain hormoonia on?
En vielä lukenut tätä uutta ketjua, kun vastasin tohon vanhaan...
MUTTA PAHOITTELUT KAIKILLE TÄDIN YLLÄTTÄMILLE! :(
-A78-
Jaffalle paljon jaksuja, tosi inhottavaa *HALI*
Pahoittelut myös tädin saaneille!
Ite en olekaan käyny täällä vähään aikaan kirjottelemassa(lukemassa kylläkin).. Kaikissa edellisis kierrois ollut kauhee tsemppi päällä oviksen jälkeen, mutta ei nyt. En edes tiedä ovuloinko, koska ei mitään limoja tai kipuja/nippailuja..siksi vaikee tietää onko ovulaatiota ollutkaan, ikinä! Laskurin mukaan sitä on laskettu, mutta ei tietoo et millon se mahtas olla..eli luultavasti tikut käyttöön ens kierrolle (en kuitenkaan luovuta ennenku täti saapuu) ja taas greippimehu. Mulla ei meinaa mitää hyödyttäny se greippimehu, kun kerran kokeilin, joten kokeillaa uuestaa.
Pupuilutkin meni vähän niin ja näin, ei mua inspannu siis yhtään, joten jäi oliskohan kp13 ja sit joskus sen ??oviksen??jälkeen..voihan toikin riittää, muta ajattelin et en pakota itteeni oikeesti väkisin peittoja heilutteleen, koska sen huomaa ja en oikeen osaa näytellä mitään kovin hornya jos ei olo yhtään ole semmonen :) Eikä se muutenkaan oo kivaa, jos on pakkopakko! Ymmärrätte varmaan :)
Joo, eli en ota testaukseenkaan mitään varaslähtöjä, vaan testaan vasta jos menkat myöhässä tai jotenkin erilaiset..tai oireita alkaa ilmaantumaan.. Nyt ei ole muuta kuin tissit kipeenä(ja ollut joka kierrossa näihin aikoihin menkkoihin asti).
Mutta nyt tämä tylsä tyttö toivottelee kaikille oikeen hyvää viikon alkua!!!!! Itse lähden huomenna pikku lomalle mummolaan! Ihanaa!!!Plussailkaahan sillä välin paljon, jotta on mulla uutisia luettavana kun tuun takas!! :):):) +++++++++++++
- tanni - kp22/26-29 yk4
admini78 - Oot varmaan tän jo lukenutkin, mutta lainaus PESU:n sivuilta:
" Ovulaatiolimaa voi edeltää ns. limatulppa, mikä tarkoittaa että kohdunsuulta irtoaa " klimppi" , kun ovulaatio lähestyy. Ovulaatio tapahtuu sitten ovulaatioliman VIIMEISENÄ päivänä, joten ovulaatiota seuraa heti kuiva kausi."
Omaa maanantaista: kp vasta 7/n.27 ja vuotaa ruskeaa kuten aina tähän aikaan, sitä jatkuu oviksen tienoille. Tätä jälkitiputtelua ihmettelen edelleen, mitä lie? Toivon, ettei tulis ovuloimatonta kiertoa kun on vain yks munasarja. Eipä mulla muuta tälläkertaa, toivon lukevani pian plussauutisia monelta!!!
Tutti yk22
tutti: kävin lukemassa noita sivuja.
sama kai se on koska se ovis on, jos vaan peittoja heilutellaan joka päivä suurin piirtein oviksen aikaan. ;) kyl se sit tärppää jos tärppää - tikutteluista viis!
Mut kiva silti ku tota limaa alkoi yhtäkkiä tuleen tolleen lönttinä... Ymmärsinkö että se liman tulo jatkuu just sen tulpan tulon jälkeen niin kauan ku ovis on ohi? *pähkäilee* Täytyy vissiin hakea rautalankaa!! ;)
-A78-
pahoittelut kaikille tädin riivaamille!!=/suuret onnen puhallukset ensikierrokselle!!!!
täällä viivat kuitenkin edelleen haalea.kaipa ne sitten tummuvat.aikanaan.
Kiitos Naranja todella kauniista sanoistasi, ymmärtämyksestä ja tsempistä<3 Lämmitti kovasti mieltä. Ja mustakin olis ollu niiiiin kiva pysytellä samas pinkas, ollaan sitä paitsi melkein naapureitakin! (no, ei nyt aivan, mut silti:) ) Kuitenki kovasti toivon että sä saisit sen plussan piakkoin, ja painontunne masussa kasvais:) Saisit pienen joulun ihmeen.... Et saa tulla perässä, vaikka ihanaa seuraa oletkin:) Halauksin tikru.
Ihanasti aurinko paistaa! :) Se piristää kummasti. Minulla alkaa vähän flunssa helpottaa. Eilen oli ihan veto veks. Tänään on vähän pirteämpi olo. Koko talven olinkin tosi väsynyt. Ihanaa kun kevät tulee... Taitaa pitää paikkansa se, että tärppäisi paremmin kun on valoisampaa. :) Tai ainakin se, että huvittaa enemmän puuhailla kun aurinko paistaa. Siitä saa uutta puhtia. :)) Taisin kirjoittaa tuosta samasta tuonne vko13 pinoon. Mies oli ainakin viikonloppuna innokkaampi puuhailuun kun aurinko paistoi koko päivän. Minulla tosin on vasta menkat loppumassa, joten itse en ollut niin innokas. Voi kun olisi yhtä innokas vielä tänä viikonloppuna jolloin ovis on lähellä (ovis vasta ehkä ma:na 7.4.). :) Ja sen verran kevät on tuonut uutta intoa, että ajattelin yrittää (huom.!) olla syömättä niin paljon karkkia ja vaihtaa ne kasviksiin ja hedelmiin. Ja syödä terveellisemmin. Ja myöskin käydä enemmän ulkona. Saas nähdä vaan miten kauan tämä " kuntokuuri" kestää... :D
Hyvää viikon alkua kaikille! Ja plussatuulia! +++
Onnea plussanneille vielä kerran!
kp 7/27-30, yk 8
Heippa!
Siirryn tuolta marraskuumeilijoista teidän puolelle. Pääsiäislauantaina plussasin, mutta sitten tiistaina alkoikin vuoto jatkuen lauantaihin. Just viime viikko oli miehen ja mun kaksinkeskinen loma Prahassa, joten sen puoleen aika ei ihan nappiin osunut oikeaan.. ;o)
Mutta uusi yritys tässä kierrossa! En varmaan kauhean paljon jaksa kirjoitella, mutta käyn teidän juttuja kyllä lukemassa. Siksi ajattelin, että on paras ilmoittautuakin teille...
V
tosi kurjaa ja surullista. Voimia sinulle ja miehellesi ja paljon lämpimiä ajatuksia teidän tueksi.
Ja tikru, pahoittelut tädistä. Se on niin ärsyttävää, kun se kurvaa paikalle, vaikka itse toivois niin kovasti, että pysyis poissa. Mutta häntä pystyyn ystäväiseni ja lisää harjoittelua :) toivon todella, että saatte tammikuuksi vaavin!!
Narsku, edelleen pidän sulle peukkuja, nyt ainakin nuo sun tuntemukset kuulostaa lupaavilta :) Jännittää sun puolesta jo nyt!!! :))
ON: ei erikoisempia, kroppa on selkeesti sekaisin viime aikaisista koettelemuksista. Yritän keskittyä kaikkeen kivaan ja olla miettimättä liikoja omaa napaa. Loppuviikosta vois olla jo oviksen aikakin, saapa nähdä.
Hirmusti tärppionnea kaikille ja pahoittelut jokaiselle tädin yllättämälle. Ja peti-telle (menikö oikein..?) onnittelut vielä hienosta plussasta, en muista olenko vielä sinua onnitellut! Onnea matkaan ja salamatkustaja pidä lujasti kiinni!! :)
Rhanna kp 8/26?
Pahoittelut kaikille tädin tavoittamille :(( Tsemppiä tulevaan kiertoon!! Tosiaan aika vähän plussia tullut, toivottavasti kaikki loput sitten jo plussaakin ;)
ON:Mulle sattui tänään jotain ihan kummallista. Eli nyt on kp 11 ja tänään oli tullut ihan reilusti verta (pikkuhousunsuojallinen)..hmm.Mitähän vuotoa se oli? Limoja on jo pongattu,ja otaksun, että ovis on ihan näillä päivillä.Nyt ei verta enää tule.Onko jollakulla muulla ovulaatioon liittyvää vuotoa?
Sorry omanapaisuus :(
Mukavaa viikkoa kaikille.Tsemppiä ja plussia piinailijoille!!!
t.HOPE-a kp 11/26-28
malttia mullako, heh, Naranja, kiva kun kehuit mutta en kyllä malttanut olla testaamatta, tänään tossa päivällä pyysin miestä hakemaan ton RFSUn halpis 2-packin ja tein heti toisen niistä, kun aloin ajattelemaan että tänään ois illalla se tädin esiintulohetki, ja tajusin että jos se nyt sitten tule niin en ehdi tehdä yhtään testiä ja koko kuukausi on mennyt hukkaan siltä saralta ;)
Joten ensin ravasin vessassa koko aamupäivän ja sitten en enää malttanut vaan älähdin miehelle että mun on pakko saada se 2-pack ja heti meni hakemaan (tosin nurisi jotain että ei se vielä näytä mitään oikeeta ja turhaan teet ja oot käyny koko päivän jo pissalla jne) no haki kuitenkin ja tein välittömästi sen testin, sen verran just sain tiristettyä purkin pohjalle että sain tehtyä :)
Ja negahan se sieltä.
No, jos täti ei nyt sit illalla ajallaan tule niin teen kyllä aamulla ton toisenkin tosta pois,
on tää testaaminen kuitenkin mulle yks osa tätä vauvaprojektia tajusin tässä päivän aikana ja jos olis tullu täti ennen ainuttakaan testiä olis masentanu enemmän, vappuna sitten vasta olis voinu seuraavaks testailla...
Ja halpoja noi on, 4,45e toi 2-pack ja nyt kun oon dieetillä niin ei menny se raha karkkiin tms mitä oisin muuten voinu vetää vastaavasti eli pyytää miehen hakemaan vaikka suklaalevyn ja limupullon samalla rahalla tms,
Eli iltaa kohti mennään ja arvatenkin ravaan vessassa kurkkimassa koko ajan ettei se täti sieltä vaan ala hiipimään esiin taas, vaikka aika varma olen että kyllä se mut löytää,
no toisaalta hyvää siinä olis se, että ehtisin laihduttaa vielä lisää, nyt siis 4kg suunnilleen lähteny viime tädistä ja kyllähän se plussanmahdollisuutta parantaa jos laihtuu, tosiaan esikoinen tärppäs kun olin laihtunut n 25kg ja toinen raskaus alkoi kun olin laihtunut n 12kg...Mutta keskenmeno pilas noi mun jutut ja en sitten laihtunutkaan enää yhtään vaan tässä 6kk aikana olin jopa ehtinyt lihoa takaisin n 8kg mässättyäni suruuni kun oon sellanen tunnesyöppö :(
No, tsemppiä teille muille, vois ajatella niin että kun niin vähän plussia tullut alkukuusta niin hurja plussarynnistys saapuu sitten loppukuun odottajille, sen sanoo kyllä ihan todennäköisyyslaskentakin ettei tää joulukuisten plussasaldo ole vielä täynnä lähimainkaan :)
amber kp27/26-30 yk6, nega siis tänään päivällä testattuna
Minäkin ilmoittaudun teidän kuumeilijoiden joukkoon joulun tähtönen olisi erittäin tervetullut =) Laskettuaika olisi 13.12 :)
Minulla on kolme lasta, pojat -01 ja -03 sekä prinsessa -05. Nyt olen sitten kuumeillut jo 1,5v. ja lopultakin pitkän taivuttelun jälkeen sain mieheni taipumaan neljänteen lapseen...ja nyt sitten eka yritys menneillään...ja tuntuu, ettei koskaan aiemmin ole jännittänyt näin..
Toivottelen kaikille plussatuulia :)
Tervehdys vaan kaikille! Olen tuolta marraskuisista pudonnut ja täällä taustaillutkin, mutta itse jaksan aktivoitua kirjoittamaan yleensä vasta oviksen aikoihin. Täällä kuumeillaan kovasti kakkosta, esikoinen on melkein 2-vuotias.
Nyt on menossa neljäs yrityskierto ja toivottu laskettu aika olis ihanasti 24.12! Joskus aikaisemmin ajattelin, että olis tosi tylsää joutua synnärille joulun aikaan, mutta nyt mulla on kauhea päähänpinttymä, että ehdottomasti haluan sen maailman parhaan joululahjan!
Kovasti yritän tikuilla metsästää ovista, vielä on ollut testit negaa, mutta pian olettaisin plussaksi muuttuvan.
anna061 kp 14/28-33 yk4
Pudotus tuli lokakuisista kolmisen viikkoa sitten kun rv 9+1 todettiin keskeytynyt keskenmeno. Tyhjennys lääkkein tehtiin 13.3. joten nyt elellään kp 19:a ja toiveet alkaa valtaa mielen, VAIKKA tässä ollaan ikään kuin varkasilla, sillä suositushan on, että km:n jälkeen odotettaisiin yhdet kuukautiset, mutta näin terveydenhoitajan " asiantuntemuksella" ja vuoden, tätä keskenmennyttä, raskautta yrittäneenä tuomitsin moiset odottelusäännöt eläinrääkkäykseksi. Mieli on toipunut tapahtuneesta kohtuullisen hyvin (jopa yllättävän, alun epätoivoon nähden) muutamia hakeuspuuskia lukuunottamatta.
Joten ilman ehkäisyä on pöllytelty lakanoita, tai niinkuin eräs ihana ystävä, hauskasti ilmaisi, piiloteltu pippeliä (kuulostaa aika karmeelta ja kornilta :O)))!!)
Kovasti ei uskalla toivoa ladata tähän ekaan yritykseen. Hassuja tapahtumia tässä kierrossa on ollut kp 17 tullut rusehtava tuhruvuoto ja paria päivää ennen tätä melkoista repimistä vuorotellen munasarjojen kohdilla, nyt lähinnä nippailua alavatsalla ajoittain. Nämähän kaikki saattaa olla jotain aivan muuta kuin normaaliin kk:oon liittyvää, liekö vielä edes hormonitoiminta normaalina.
Kokemuksia siskot; kuinka pian raskaaksi olette tulleen km:n jälkeen, jotka sen ikävyyden olette joutuneet kokemaan!? Pidittekö 1 kk:n " väliajan" ??
Minä olen myös ihmetellyt, miten nyt ei millään meinaan noita plussia tulla! PAhoittelut kaikille tädin yllättämille. Loppua kohden plussat sitten lisääntyy. kyllähän niitä on tultava! (Tässä välissä yökkäilen..)
Meen tänään toiseen työpisteeseen. Taas uusia juttuja. Huh! saattaa vähän illalla väsyttää. Kun vaan sais ton yökkäilyn pidettyä kurissa.. Eilen yökkäilin aamulla. Muuten oli vaan vähän kuvotusta.
Ollaan vissiin Naranjan kanssa molemmat aamuvirkkuja. Kiva, et joku muukin liikenteessä tähän aikaan. Mä olin ennen lapsia sellanen, et heräsin aina ihan viimetipassa.. Sit ku lapset oli pieniä, herääminen tuotti tuskaa aamulla.. No, nyt kun sais nukkua pidempään ni ei nukuta. La lapset nukkui muistaakseni yli 9. JA ite kukuin jo vissiin ennen 7.
Tää mun työpiste, johon menen, on kävelymatkan päässä. Ihanaa, kun voi kävellä töihin! Oon käyny puoli vuotta niin kaukana et on ollu pakko mennä autolla. Kohtapa voiskin lähteä ni vois vaikka kiertää vähän kauempaa.
Mukavaa maanantaita teille kaikille! Ja niitä PLUSSIA nyt pian!!!! Pidän sormet ja varpaatkin pystyssä!!!
Moips! iiiik 4+1 (hurjaa, plussatessa vasta 3+4, niin se aika vaan menee..) Tulkaa nyt pliis perässä!!!