Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinusta hyvää huumoria vai loukkaus?

Vierailija
30.03.2008 |

Miehesi kaveri sanoo miehellesi sinun olevan hyvännäköinen ja miehesi kehottaa kaveriaan hankkimaan silmälasit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä itsetunto, olen hyvännäköinen ja meillä pelaa miehen kanssa (outo) hyvä huumorintaju hyvästi yhteen :) Eli mies sanois vitsillä ja mä ymmärrän sen olevan vitsi.

Vierailija
2/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo olisi ihan perusläppää, saattaisin itsekin kommentoida jotenkin noin. Tai sitten vastaavasti mies saattaisi tuumata, että " paljollako ostat" tai jotain.

Meillä tuo ei olisi missään nimessä loukkaus, mutta jokaisessa parisuhteessa on ne omat säännöt, rajat ja tavat. Eli vain itse tiedät oliko loukkaus. Toisaalta, koska joudut asiaa pohtimaan, se ei tainnut kuulua teidän tyypilliseen huulenheittoon ja olisi siksi hieman tylynlainen kommentti??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että herkempinahkaset on lähteny litomaan, kun heti seurustelun alussa haukutaan rumaks yms. Mies siihen että millon on muka haukkunut? Kerroin tuon tapahtuman ja mies alkoi puolustella että millään tavalla ei ole tarkoittanut minua rumaksi sanoa, muuten vaan sanonu kuulemma. Miehen logiikkaa ei järki käsitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi