Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas tänään äitini itkemään

Vierailija
30.03.2008 |

Sanoin suorat sanat, kun sekaantui sellaiseen asiaan joka ei hänelle kuulu. Käyttää itkua aseena, jotta voisi syyllistää kaikkia jotka ovat erimieltä hänen kanssaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:nkin äiti sotkeutuu edelleen lapsensa elämään (ja läheisriippuvaisena) kuvittelee, että hänen mielipiteensä kaikista asioista pitäisi olla AP:lle tärkeä...

Vierailija
22/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tajuat sen sitten kun lapsesi ovat aikuisia. Siihen pitää vaan aikuisen lapsen osata suhtautua kunniotavasti, mutta jämäkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tuon jämäkyyden vuoksi itkemään ja/tai muuttuu marttyyriksi.

Been there, done that.

Vierailija:

Ehkä tajuat sen sitten kun lapsesi ovat aikuisia. Siihen pitää vaan aikuisen lapsen osata suhtautua kunniotavasti, mutta jämäkästi.

Vierailija
24/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä annan äitini kertoa mielipiteensä, mutta teen aina niin kuin itse parhaaksi näen. Ja hän tietää sen. Mutta ei ole mitään tarvetta lytätä häntä tai haukkua häntä.

Vierailija
25/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tahallaan ketään itketä. Eikös se nyt kuitenkin ole sen onglema, joka ottaa kaiken itseensä?

Vierailija
26/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikko ja murrettu ihminen. Armoa! Sinä olet katkera ja hän on rikki. Miksi ette voisi yrittää puhtaalta pöydältä nyt, kun sitä alkoholisti-isääkään ei ole mukana kuvioissa?

Minä karkasin ulkomaille asti teini-iässä pakoon kotiolojani. Onnekseni äiti lopulta erosi isäpuolestani. Olemme lähentyneet valtavasti sen jälkeen. Hän on ainoa äitisi.

Vierailija
27/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä kirjoittaja 24. Minun äiti on myös ahdistava ja olettaa minun miellyttävän häntä vieläkin. Lapsena se sai sen onnistumaan, ei enää... Seurasin hänen tunnetiloja, pelkäsin niitä sain vihaa osakseni syyttä. Uhkailee perinnöttömyydellä tai omalla itsemurhalla jos eroan miehestäni... No perinnöstä viis, mut toi toinen keino on kauhee.

Rahalla hakee mulle hyvää mieltä, antaa ja olettaa mun olevan kiitollisuuden velassa loppu elämäni. En ota enää vastaan. Kaikki mun asiat kertoo sukulaisille, haluan tai en. En kerro sille juuri mitään enää, mutta kaiken mitä teen. Ylpeilee niillä kun olen kouluttautunut tms. Lapsena olin myös sellaisen seurannan alla etten murrosikää uskaltanu edes elää. Kaikki tutkittiin ja mitään " hienoa" ei saanut ostaa, hyvä jos meikata.

Epänormaalia minusta. Ja paljon muuta mitä ei tässä edes tule. Mutta hän itse kuvittelee olevansa täydellisen perhe-elämän luonut koska ei ole ryypätty.

Vierailija
28/28 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nämä äidit eivät sitä ymmärrä vaan loukkaantuvat siitä. Ettekö voi hyväksyä tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi