Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huutismyyjät. Onko sitä nyt niin vaikea laittaa kohteen tietoihin, että haluaa maksun heti (=kolmen päivän sisällä)?
30.03.2008 |
Voitin ennen pääsiäistä torstain-iltana kohteen. Oltiin koko poppoo koko pääsiäisen kipeänä ja maattiin sängyn pohjalla.
Pääsin koneelle taas tiistaiaamuna ja myyjä oli laittanut tuon 4 päivän aikana yhteensä 5 viestiä, missä tivaa maksun perään ja miksen ole vastannut jne.
Ja tuo oli perjantaina antanut mulle neutraalin, missä märisee niiiiiiiiiin hitaasta maksusta. Voi helvetti, vaikka olisinkin maksanut tuon torstai-iltana, niin siltikään myyjä ei olisi saanut rahoja kuin vasta keskiviikkona niin kuin nytkin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa