Oliko tuo Loren rangaistus hauska? Mua ei naurattanu..
Kommentit (17)
Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Sanon minä.
ei mielestän enää ollut perheviihdettä!
Mutta nyt se oli vain mautonta teinien nolaamis juttua. Lorea sattui ihan oikeasti..
kukaan ei kerro mikä rangaistus oli? läimittiinkö pepulle??
Olen pitänyt sitä koko perheen ohjelmana, mutta nyt lapsi ihan pelkäsi :(
Meillä 7-vuotias Lore-fani meni ihan pois tolaltaan ja alkoi itkemään. Vielä nukkumaan mennessäkin täytyi vakuutella, että " ei se kissanruoka varmaankaan ollut oikeaa, vaan jotain tonnikalaa vain ja ettei se mössö kirvellyt silmiä niin, ettei nähnyt mitään, vaan muuten vain tuntui ikävältä silmiin valuessaan" .
Kerrassaan typerä homma. Mihin tuosta kannattaisi valittaa?
seuraamaan sitä paljas perse-hommaa. Nina kiikutti ne kyllä aika vikkelästi lavalta pois, taisi sitä itseäkin vähän ahdistaa?
Pitkästä aikaa satuin 9 vee lapseni kanssa ohjelmaa katsomaan ja tuon jälkeen saa koko ohjelma olla jatkossa katsomatta.
juuri niin " hauska" kuin nuo duudsonien tempaukset yleensäkin. En oo koskaan nähnyt niissä mitään huvittavaa. Pentujätkien keskinäistä sohlausta ja koviksen leikkimistä.
Joku action-juttu olisi ollut viihdyttävämpi, vaikka Yllytyshullut -porukka ideoimaan!
koko perheen ohjelmasta kun on kyse.
Palautteet tukkii Maikkarin asiakaspalvelun ja iltapäivälehdet saa otsikoita maanantaiksi. Kevät kauden vika Huuma saa " ilmaista mainontaa" . Täällä ja nyt. Ja ensi viikolla.
Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, mutta katsojien mielipide ohjaa ohjelman sisältöä.
mutta kuulostaa ihan duudsoneilta tosiaan. ja niiltä nyt voi odottaa lähes mitä vaan. välillä se on ihan hauskaakin.
Eli ei ollut hauska... Mietein annanko palautetta kanavalle...