Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaavat kotiäidit; pysyykö meikkinne hyvänä iltaan asti?

Vierailija
29.11.2008 |

Minulla ei todellakaan pysy, oikeastaan illalla suihkuun mennessä meikit ovat kadonneet. Käytän laadukkaita meikkejä ja kasvomeikin alla vielä pohjustusainetta jonka pitäisi pitää meikki hyvänä. Peuhaan, painin ja pussailen päivän mittaan lasten kanssa aika paljon joten kai meikit siinä kärsii...

Miten saada meikit pysymään? Ei jaksaisi päivän mittaan aina korjailla ja lisäillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ekaksi tavallinen päivävoide, ettei se ihon pinta ole kuiva ja kuivat kohdat näy ikävästi meikkivoiteen kanssa.

Kun päivävoide on hyvin imeytynyt, laita sellaista "matta" voidetta. Mulla on Oriflamen Optimal Balance mattifying lotion. On niintä muitakin merkkejä, mutta mulle sopii toi.

Sitten meikkivoide + muut meikit normaalisti.

Tuo matta-voide pitää ihon kiillon ja rasvaisuuden pois. Maailman parhaita keksintöjä.

Vierailija
22/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetogilta olen ostanut kahta eri tuotetta, mm. Sothysiltä ja Guinotilta. Nyt on Clarinsin tasapainottavia ihon hoitotuotteita. Iho vaan kiiltää eikä meikki pysy.

Hassua miten me ihmiset olemme erilaisia, en voisi kuuna päivänä laittaa esim. tavallista rajauskynää silmiin koska ei se pysyisi montaakaan tuntia. Joudun käyttämään nestemäisä eye-linereitä. Kanebon 38 ripsivärikin varisee päivän temmellyksessä silmien alle.

Silti meikkaan ja korjailen meikkiä päivän mittaan. Olisi vain kiva jos aamun meikit pysyisi hyvin mutta ei kun ei:/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin joka päivä, mutta aika usein. Tosin oma meikkaamiseni rajoittuu Lumene meikkipuuteriin ja Kanebon ripisväriin (siis arkisin). Tuo ripsiväri pysyy kyllä ihan hyvin iltaan saakka, joskus harvoin kun on ollut mahdollisuus nukkua lasten kanssa päikkärit, niin ovat varisseet pois, mutta siis muuten pysyy. Toi ripsiväri kestää hyvin sadesäätkin, ja lähtee vesipesulla pois (kunhan vesi on riittävän lämmintä).

Meillä miehelle kelpaa meikitönkin vaimo, mutta itse haluan ainakin tuon ripsivärin laittaa. Mitään raskasta meikkiä en koskaan laita, ja siitä ei miehenikään pitäisi. Vielä kun joku keksisi minulle hiusmallin, joka ei vaadi paljon laittoa aamuisin, haluaisin pidemmät hiukset kuin nyt, mutta hankalaa kun on ohuet ja helposti lässähätä hiuslaatu.

Ja minullakin on kotona mukavia, siistejä, kotiasuja. En tykkää missään räsäisissä vaatteissa kotonakaan olla. Jos ei itsestään huolehdi, niin kyllä se on huono esimerkki lapsilleenkin. Kyllä se kotiäitikin saa olla huoliteltu ja seksikäskin.

Vierailija
24/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DOUBLE STAY Mineraalimeikkivoide, rasvoittuvalle ja sekaiholle.

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21880&pr…

Vierailija
25/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemmin tässä viestiketjussa oli viiden sivun verran viestejä ja yks kaks ei näytä kuin 1:n sivun?? :O

Itse olen työttömänä tällä hetkellä, eli tavallaan "kotiäitinä". En meikkaa joka päivä, ellei tiedossa ole menoa oman kodin ulkopuolelle. Silloin vähintään peitän valokynällä tummat silmänaluset (mulla sellaiset ihan luonnostaan), laitan hieman puuteria ja kevyesti tummanruskeaa kulmakynää.

Vierailija
26/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DOUBLE STAY Mineraalimeikkivoide, rasvoittuvalle ja sekaiholle.

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21880&pr…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi