Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaavat kotiäidit; pysyykö meikkinne hyvänä iltaan asti?

Vierailija
29.11.2008 |

Minulla ei todellakaan pysy, oikeastaan illalla suihkuun mennessä meikit ovat kadonneet. Käytän laadukkaita meikkejä ja kasvomeikin alla vielä pohjustusainetta jonka pitäisi pitää meikki hyvänä. Peuhaan, painin ja pussailen päivän mittaan lasten kanssa aika paljon joten kai meikit siinä kärsii...

Miten saada meikit pysymään? Ei jaksaisi päivän mittaan aina korjailla ja lisäillä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Lumenen mineraalipuuteri!! ei toinen meikkivoide :)

Vierailija
2/26 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä painelen ehkä kertaalleen ylimääräisiä rasvoja paperiin ja saatan vähän tupsauttaa puuteria tai lisätä ripsiväriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se nyt tietystikkään täysin freesinä pysy mutta ihan ok,voisin mennä illalla vaikka kyläilemään tmv samalla "naamalla"

Ja peuhaan,ulkoilen,pussaillen yms minäkin

Ja EN käytä laadukkaita meikkejä :D

Mä laitan aamulla kasvorasvan ja annan sen imeytyä hyvin,sit levitän meikkivoiteen (´myös luomille) ja peitepuikkoa jos tarvii (merkkinä Maxfactor),puuterin (myös luomille),se on Lumenen mineraalimeikkivoide.

Lisäksi poskipunaa (rimmel) ja jotain luomiväriä yks sävy (nyt lumenen vaalea violetti),käännän ripset ja laitan ripasin (maybelline).

Mutta voisiko se johtua ihotyypistä? Mulla on kuivahko iho joten ihon "öljy" ei valuta meikkiä pois

Vierailija
4/26 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetelly mitä ideaa siinä on? ittekkin kotiäitinä jo kaheksatta vuotta, enkä kyllä kotona ollessa meikkaa ollenkaan. Eli kerran viikossa tulee meikkiä laitettua, eikä tartte pähkäillä valuuko meikki vai ei.

Vierailija
5/26 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pintakuiva rasvoittuva iho. Rasvoittuu niin nopeasti, että ei ne meikit koko päivää pysy. Jos illemmalla (17 jälkeen) johonki lähden, niin putsaan nopeasti suttaantuneet meikit ja laitan uudet. Käytän siis valokynää ja meikkivoidetta+huulikiiltoa.

Vierailija
6/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavampi ohittaa peili kotona kun oon laittanut hiukset nätisti ja meikkiäkin on vähän,samoin pukeudun kotona,mulla on muutamia kivan näköisiä "oloasuja" ja yoga-housuja ja paitoja joissa on mukava olla,mutta jotka myös silti näyttävät kivoilta :)

Se on vaan MINUSTA mukavaa,samoin kuin se,että kotona on aina siistiä :)

JA onhan se vielä plussaa kun mies tulee kotiin ja oon mukavan näköinen tai joku tulee yhtäkkiä käymään ja koti on siisti,itse oon siisti ja lapsetkin on puhtaita ja siistejä (vaihdan todellakin lapsellekkin paidan jne jos tulee sotkua ja pesen aina suun ruoan jälkeen jne)

Tai jos tarvii piipahtaa postiin/kauppaan tmv päivän aikana jne jne

t: 2

ps. ja itse teen todellakin tuollaisen kevyen meikin,menee max 4-5min aamulla + laitan jotain tuoksua :)

Vierailija
7/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain mitä teen *vain* itseni iloksi, miehelle ja lapsille on ihan sama käytänkö meikkiä vai en. Meikillä hienosäädän itseni sen näköiseksi kuin olen mielikuvissani, ts. paremman näköinen iho.

i]Mä olen ihmetelly mitä ideaa siinä on? ittekkin kotiäitinä jo kaheksatta vuotta, enkä kyllä kotona ollessa meikkaa ollenkaan. Eli kerran viikossa tulee meikkiä laitettua, eikä tartte pähkäillä valuuko meikki vai ei.

[/quote]

Vierailija
8/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans itseni iloks! Eikä ees ajallisesti mene kuin 5-10 min koska homma jo niin rutinoitunutta. Kasvorasvan vaan kun laittaa vähän ennen niin se kerkee imeytyä.

Tosin jos tiedän lähteväni lenkille aamupvällä niin en meikkaa vaan lähen ihan naturellina ja sitten vasta suihkun jälkeen ehostus.

Vierailija
9/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pääse mies sanomaan, että akka on rupsahtanut kotiäitinä ollessaan :)

Mutta... Käytän yleensä aika halpaa kosmetiikkaa, näin kotiäitinä kun ei ole varaa ostaa kalliita meikkejä ja rasvoja.

Meikin sanoisin pysyvän kohtalaisesti, puuteria lisään yleensä jossain vaiheessa hieman lisää ettei naama kiiltele.

Hiukset laitan suoristuraudan avulla, kampaus pysyy koko päivän.

Ja aikaa itseeni käytän päivittäin noin puoli tuntia, sis. suihku, hiustuotteet, hiusten kuivaus ja muotoilu suoristuraudalla ja meikkaus. Pieni aika siihen, että näytän joka päivä freesiltä ja kauniilta!

jos miehen silmää mielyttää vaan meikattuna. Kuinka ihmeen rumia te ootte, jos ainoastaan meikkaamalla näyttää hyvältä. Eikä muuten se meikki rupsahdusta peitä, vaan korostaa sitä.

Onneks ei itellä ole tota ongelmaa, vaan mies pitää musta tällasena kun olen. Pitää jopa kauniina ilman meikkiä.

Vierailija
10/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pääse mies sanomaan, että akka on rupsahtanut kotiäitinä ollessaan :)

Mutta... Käytän yleensä aika halpaa kosmetiikkaa, näin kotiäitinä kun ei ole varaa ostaa kalliita meikkejä ja rasvoja.

Meikin sanoisin pysyvän kohtalaisesti, puuteria lisään yleensä jossain vaiheessa hieman lisää ettei naama kiiltele.

Hiukset laitan suoristuraudan avulla, kampaus pysyy koko päivän.

Ja aikaa itseeni käytän päivittäin noin puoli tuntia, sis. suihku, hiustuotteet, hiusten kuivaus ja muotoilu suoristuraudalla ja meikkaus. Pieni aika siihen, että näytän joka päivä freesiltä ja kauniilta!

Vierailija
11/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitan silmien alle peitevoidetta (tosi tummat silmänaluset muuten) ja samoin näpyille jos niitä on. Sitten peittävää puuteria sipaisu, vähän poskipunaa antamaan väriä ja huuliin ihan kevyt huulien värin sävyinen rajaus. Huuliin vaan väritötä huulikiiltoa/-rasvaa.

On kivanoloista olla vähän siistimpi kotonakin (tosin päivittäin käydään jossain ulkonakin). Töissä jos kävisin niin meikkiin tulisi tohon meikkiin vielä meikkivoide, pikkuisen ripsaria ja huulipuna huulikiilloin sijaan.

Vierailija
12/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan joka pv jaksa nykyään enää meikata. Tai siis jaksaisin, MUTTA illalla en jaksaisi pestä meikkejä pois. Illalla kun on aina niin paljon muka muutakin hommaa.

Ja sille yhdelle saivartelijalle, kyllä mun mies pitää minua kauniina ilman meikkiäkin ;-). Mutta itsestä tuntuu kivalta, kun väritön naamani (olen blondi) saa vähän ripsaria, kulmat näkyviin ja hipaisu poskipunaa & aurinkopuuteria. Tämä "face-lifting" vie aikaa n. 5 min.

Vierailija
13/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paaaljon kauniimpi ilman meikkiä :D

Mutta kerropa meille mistä se johtuu. Oletko huono meikkaamaan vai onko silmissäsi vikaa?

Vierailija
14/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos illalla lähden esim. kylään, en meikkaa uudestaan, vaan menen sillä meikillä, minkä olen aamulla laittanut. Pysyy ihan hyvänä iltaan asti. Ainoastaan, jos olen menossa ihan yöelämää viettämään, meikkaan uudestaan, koska silloin teen silmiin rajaukset, laitan luomiväriä yms. enkä viitsi niitä laittaa "vanhan" meikin päälle. Meikkimerkkeinä mulla Lumene ja muut ns. halpismerkit.

Vierailija
15/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen aamulla kevyen meikin, vaikka olen kotiäitinä lasten kanssa ja käyn päivän aikana lähinnä puistossa tai pihalla. Naamani on ilman meikkiä aika punoittava, kulmakarvoissa ei ole luonnostaan kunnolla väriä, eikä ripsissä yms. Mieheni mielestä olen kaunis ilman meikkiä, mutta omasta mielestäni en todellakaan. Eli ihan omaksi ilokseni meikkaan aamulla n. 5 min. verran. Ainoastaan joskus harvoin kesällä jossain mökillä tms. saatan olla pari päivää ilman meikkiä, koska haluan, että kasvoni saavat edes joskus olla kokonaan ilman meikkiä. Mutta siellä en sitten itseäni paljon peilistä vilkaise...

Vierailija
16/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaavat kotiäidit =)))))

Vierailija
17/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä joka päivä meikkaa, mutta jos tiedän että tarvii käydä jossain kodin ulkopuolella, vähintään laitan puuteria kiiltoa poistamaan ja valokynää tummille silmänalusille. Heti näyttää freesimmältä. Yleensä kyllä laitan myös vähän ripsaria, hieman kulmakynää ja pikkasen poskipunaakin. :)

Vierailija
18/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pysyy jotakuinkin iltaan..

Vierailija
19/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä varmaan syy miksi meikki ei pysy. Ärsyttävää! Päivän aikana saa lisätä / korjaillla muutaman kerran. Meikinalusvoiteesta huolimatta meikkivoide+irtopuuteri tai meikkipuuteri eivät pysy.

Töissä ollessa (tietokoneen edessä istumista) meikki pysyi paremmin mutta jotenkin se vain lähtee pois täällä kotona lasten kanssa peuhatessa.

Minä meikkaan yleensä joka päivä, huulipunat, rajaukset, ripsarit, luomivärit, kulmakarvat, poskipunat jne...mutta kevyesti tosin.

ap

Vierailija
20/26 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä laitakaan "naamaan" mitään vaan pelkästään kajalia, ripsaria ja kulmakynää niin saa jotain väriä tähän muuten niin ankeeseen blondiin naamaan.

Meikkivoidetta laitan vaan ku lähden viihteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi