Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis hetken linjoilla - voin vastailla hetken aikaa kysymyksiinne

Vierailija
28.03.2008 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas en kehtaa esim. juoda julkisella paikalla paljon alkoholia ja muutenkin jouduin hieman miettimään käytöstäni esim. kaupassa. En siis kehtaa alkaa tinkaamaan tms.

Vierailija
2/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olin erään tuotteen lanseerauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilijan vaimo?

poliitikon vaimo? ...

Vierailija
4/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin työni on merkittävää joillekin. Toisaalta olen julkkiksena kerännyt rahaa erilaisissa hyväntekeväisyystilaisuuksissa, jos sitä voi nyt työksi sanoa.

Vierailija
5/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai epäiletkö että ne soittaa heti seskaan kun avaudut?

Vierailija
6/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Jos olisit julkks, niin sulla olis parempaa tekemistä kuin kirjoitella av:lle.

Vierailija
7/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin toistaiseksi mieheni on se suurempi julkkis, ja minut tunnetaan julkisuudessa lähinnä mieheni vaimona.

Vierailija
8/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan en uskalla avautua heille kovastikaan. Olen huomannut, että monella on esimerkiksi kova hinki tulla meille kylään.

Olenkin pitänyt tiukasti kiinni omista ystävistäni, jotka ovat ajalta ennen julkisuutta.

Vierailija
9/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on ihan kivaa. Ja toisaalta en olisi valinnut tätä ammattia, jos kovasti pelkäisin julkisuutta. Tarvitsen mieheni kanssa julkisuutta ihan ammattimme takia.

Vierailija
10/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tietenkin kivempi olla julkisuudessa vain oman työni kautta, mutta ehkä muutaman vuoden sisään mäkin alan saada enemmän nimeä.

Vierailija
11/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää se, kun joskus lehdessä on lukenut, että mut on nähty tuntemattoman miehen kanssa läheisissä tunnelmissa. Tää mies oli mun veli! Lehti ei kuitenkaan korjannut juttua ja sitten koko suunnilleen luuli, että ollaan miehen kanssa eroamassa.

Vierailija
12/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs olis uskonut sinun av:lla hengaavan. Tosin tavallisia ihmisiähän julkutkin on.

Vierailija
13/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epäilen. Jos olisit julkks, niin sulla olis parempaa tekemistä kuin kirjoitella av:lle.

Vierailija
14/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä silloin, jos mulla on oikeasti jotain parempaa tekemistä. Mieheni on nyt kyllä keikalla, joten eipä se just nyt edes tiedä mun olevan täällä :-)

Vierailija
15/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita julkkismiesten yhteiskunnallisesti merkittäviä muija ei tule mieleen. Ehkä Jussi Pajusen psykoterapeutti-vaimo?

Muut julkkisten vaimot ns. " turhia muijia" .

Vierailija
16/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muita julkkismiesten yhteiskunnallisesti merkittäviä muija ei tule mieleen. Ehkä Jussi Pajusen psykoterapeutti-vaimo?

Muut julkkisten vaimot ns. " turhia muijia" .

Sen voin sanoa, etten ole kuitenkaan mikään

muija

. Kamala sana.

Sanoin, että mieheni on esiintyvä taiteilija ja niin olen minäkin. Mieheni on kuitenkin saanut enemmän nimeä kuin minä.

Vierailija
17/23 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olit vastaanottamassa miehesi puolesta Emma-gaalassa palkintoa.

Osuinko oikeaan?

Vierailija
18/23 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tunnetaan mieheni vaimona"

Eikös Kirsi (vai Kirsti) Ylijoki olekin näyttelijä? Eli ei ole kuuluisa vaan miehensä kautta.

Vierailija
19/23 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstailee varmasti yllättävän paljon julkisuudessa työtään tekeviä henkilöitä. Kuten minäkin silloin tällöin:) Koska tämä on äitien suosiossa ja jos julkkiksella on lapsia, niin häntä koskettavat ihan tavis-äitiyden asiat.

Toisekseen tämä palsta on erinomainen kanava saada työmateriaalia. Vaikkakin tämän nettitodellisuuden kohtaamisen jälkeen on välillä vaikea uskoa ihmiseen.

Vierailija
20/23 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko personal trainerin uskonnolla väliä?