Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isi ei taas tullutkaan kotiin

Vierailija
29.11.2008 |

Mies päätti sitten eilen päivällä taas aloittaa ryyppäämisen... Ei tullut enää illalla kotiin ja puhelin oli kiinni. 2,5-vuotias poikamme hoki illalla "isi,isi" ihmeissään. Yöllä ei nukkunut pahemmin kun vähän väliä heräsi ja huusi jotenkin sekaisin. Isi ei ole vieläkään tullut kotiin ja näyttää että poika ihan takertuu minuun, ei päästä luotaan mihinkään. Pelkääköhän se ressukka että minäkin häivyn? :( Vai onko tuo jotain oireilua isän juomisesta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli ja kävi pesulla ja rupesi tietokoneella katsomaan jotain, ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut! Silloin multa meni hermo ja käskin sen häipyä. Siitähän se suuttu ja huusi mulle että "mielellään lähen ettei tarvii sinun naamaas katella, ei olis koskaan pitänyt sotkeutua sinuun." Ja mikä pahinta se huusi että "minä en koskaan halua nähä tuota sinun huoranpentuas enkä maksa siitä penniäkään". Tarkoitti tulevaa vauvaa. :'( En voi ymmärtää. Miten joku voi olla tuommoinen, tuntuu että sekoan, supisteleekin taas jatkuvasti.

T.ap

Vierailija
22/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika juomiseen on sinussa. Ja kun aikasi vatvot asiaa, alat tuntea syyllisyyttä. Ja lopulta se olet TAAS sinä, joka matelee ja pyytelee anteeksi kun sanoi jotain...

Se tuli ja kävi pesulla ja rupesi tietokoneella katsomaan jotain, ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut! Silloin multa meni hermo ja käskin sen häipyä. Siitähän se suuttu ja huusi mulle että "mielellään lähen ettei tarvii sinun naamaas katella, ei olis koskaan pitänyt sotkeutua sinuun." Ja mikä pahinta se huusi että "minä en koskaan halua nähä tuota sinun huoranpentuas enkä maksa siitä penniäkään". Tarkoitti tulevaa vauvaa. :'( En voi ymmärtää. Miten joku voi olla tuommoinen, tuntuu että sekoan, supisteleekin taas jatkuvasti.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oko sinulla ketään laheistä, joka voisi tulla nyt luoksesi tai voisitko itse lähteä lapsen kanssa esim. ensi yöksi johonkin. Tarvitset varmasti nyt tukea itsellesi pohtissasi mitä aiot tehdä. Helppoa se, ei varmasti tule olemaan.

Vierailija
24/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei normaali 2,5-v lapsi ala kyllä oireilla, jos ei näe toista vanhempaansa puoleen vuorokauteen.

Vierailija
25/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä hän heti kysyy, missä isä on, jos isä on vaikka vain vähän pidempään töissä. On vähän niin kuin koira, joka katsoo, että lauma on illalla koossa, vaikka tähän ei minusta liity mitään huolta tai stressiä. Luuletko, että 2,5 vuotias ei tajua, että joku on vialla, jos mies katoaa juomaan. Nimenomaan on normaalia, että lapsi reagoi.

Ap:lle tsemppiä. Pärjäät paremmin esikoisen ja tuon pikkuisen kanssa ilman miestä. Jos mies myöhemmin selvää, voitte rakentaa hienon ystävyyssuhteen, jossa olette lapsen vanhemmat, vaikka ette pariskunta. Yksi tällainen pari on lähipiirissä ja on uskomatonta, että se joillain todella joskus voi toimia, jos molemmat ovat tarpeeksi aikuisia haluamaan sitä. Isällä ja äidillä voi olla omat elämänsä, mutta kaikki, mikä liittyy lapsiin, hoidetaan ja keskustellaan yhdessä. Siis silloin, kun siitä toisestakin siihen on. Yhteen ei kannata palata, vaan rakentaa juuri tällaista aikuista, eronnutta suhdetta.

Hirvestä voimia loppuraskauteen! Ja hae ihmeessä apua vaikka kirkolta, jos ei muuta verkostoa ole.

Vierailija
26/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kaipaa isäänsä. Tässä voi jokainen miettiä, että tarviiko lapsi ja etenkin poika isäänsä ja sitä kautta miehen mallia.

Kahden pojan yksinhuoltajana sanon, että tottakai poika ja tyttökin kaipaa isää ja miehenmallia.

Mutta! onko siitä omasta isästä aina malliksi?

Ap:n mies juopottelee, mun esikoisen isä istuu vankilassa pitkää tuomiota avovaimonsa taposta ja kuopuksen isää ei olla tavattu sen jälkeen, kun poika 3-vuotiaana alkoi kertoa mitä kotona isin kanssa tapahtuu "kun sä äiti et ole kotona." Jouduimme silloin koko perhe insestitutkimuksiin ja loppukeskustelussa suositeltiin, ettei tapaamisia isän kanssa jatkossa ollenkaan tai korkeintaan valvottuina. Lapsi pelkäsi isäänsä kuollakseen.

Vierailija
27/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteria tarttuu.

Vierailija
28/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan yksinhuoltajana sanon, että tottakai poika ja tyttökin kaipaa isää ja miehenmallia.

Mutta! onko siitä omasta isästä aina malliksi?

Ap:n mies juopottelee, mun esikoisen isä istuu vankilassa pitkää tuomiota avovaimonsa taposta ja kuopuksen isää ei olla tavattu sen jälkeen, kun poika 3-vuotiaana alkoi kertoa mitä kotona isin kanssa tapahtuu "kun sä äiti et ole kotona." Jouduimme silloin koko perhe insestitutkimuksiin ja loppukeskustelussa suositeltiin, ettei tapaamisia isän kanssa jatkossa ollenkaan tai korkeintaan valvottuina. Lapsi pelkäsi isäänsä kuollakseen.

Vierailija
29/29 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :D

Ekan lapsen tein parikymppisenä ja poika oli 15v. kun isä kilahti.

Tokan lapsen tein kolmekymppisenä ja luulin ihan täyspäiseksi ihmiseksi ja oli mulle aikamoinen shokki tajuta omalla kohdalla, että pitää paikkansa se, että pedofiilit ovat usein ihmisiä, joille nimenomaan lapsia luotetaan, eikä kukaan koskaan olisi osannut epäillä, että onkin täysin sairas mieleltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi