kuuluisin mies jonka kanssa olet sekstaillut?
Kommentit (98)
Vierailija:
Et taida tuntea henkilöä miten idiootti se oli silloin ennen... Ja komeasta ei tietoakaan. Stylistit saa kummia aikaan. Ikävä kyllä ne stylistit ei pysty muokkaamaan sitä päänsisältöä :( -103
Minä en kyllä tunne kyseistä tyyppiä en ennen enkä jälkeen :D Mutta kerro ihmeessä miten noin houkuttelevan näköinen tyyppi voi olla idiootti? ;)
että joku laitta tuon ääliön tänne...pakko olla vitsi.
Ja mun kaveri on pannu henry saarta :P
annoin kun luulin ressu redfordiksi mut se olikin joku vitun kurre
Onpas koukuttava ketju! Itse en kuitenkaan nimiä halua mainita, sillä olen edelleen kummankin kaveri (ja vaikka tiedänkin että olen vain marginaali heidän pokistaan:D).
Ja yksi näyttelijä, jota tuskin moni muistaa, Pekka Laiho.
Olen vaan niin täydellinen että kaikki julkkikset lankeavat ;)
Opiskeltiin samaan aikaan New Yorkissa, jossa olin vaihtarina Columbian yliopistossa vuonna -82.
Tämän tarinan voisin helposti myydä lehdille, mutta en ole sitä sorttia.
Opiskeltiin samaan aikaan New Yorkissa, jossa olin vaihtarina Columbian yliopistossa vuonna -82.
Tämän tarinan voisin helposti myydä lehdille, mutta en ole sitä sorttia.
Tuosta saisi jo Seiskan kääk-juoruissa ainakin 777 euroa!
annoin kun luulin ressu redfordiksi mut se olikin joku vitun kurre
oli mulla opiskeluaikana monta kertaa vipinää yhden tv-toimittajan kanssa. Ei me tosin ikinä päästy ihan sänkyyn asti. Sinkkujakin oltiin silloin vielä kumpikin, niin ettei mitään rumaa koko jutussa, ja ihana tyyppi se oikeastaan oli.
Kaverin kaverilla oli suhde parisuhteessa olevaan silloin aika suosittuun laulajaan, jonka puoliso oli samaaan aikaan raskaana ja sai vauvan (ja sitä hehkutettiin naistenlehdissäkin). Aika surkea juttu siis ilmeisesti.
Jos kakonen on Korkeasaaren Repe, ehdottomasti hän.
K-P, Nicke, Korpela, Leppilampi vai Katajisto?
Ville Toivosesta.