kuuluisin mies jonka kanssa olet sekstaillut?
Kommentit (98)
Tosin entinen kuuluisuus jo siinä vaiheessa..
En oo mistään kuullut huhujakaan moisesta. Kertokaa, oi asioista tietävät! :D
hese koira, mtv3:n pöllö, pikkukakkosen ransu ja toisel kerral myös ransun frendi jonka nimeä en huomannut kysyä, sillä oli joku merimieslakki päässä, ja sitten vielä ainakin yks Teemu, jolla on se oma kirjasarjakin (Teemu käy hammaslääkärissä yms) niin ja olen mäkin avautunut Ronald mc Donaldille, macissa just, tiskin takana. Ilmapallot vaan heilui kun me rilluteltiin... ;)
Kuuluttaja on se, joka ohjelmien välissä kertoo mikä leffa tai tv-ohjelma on alkamassa.
moinen pukkeloinen...
Vierailija:
ihanaisen Ville Toivosen kanssa. Voi sitä nuoruutta! Oli jo silloin jonkin sortin " julkkis" :-)
Joo siitä on kyllä aikaa paljon.. oisko ehkä 6-7 vuotta sitten? en ole kyllä varma. tämä tapahtui kuitenkin tampereella ja kevät oli, sen muistan. En siis oikeesti tiennyt että oli " julkkis" mutta selvisi sit myöhemmin. itse olen kyllä tuota ville vanhempi, ihan poikaselta näytti silloin.
Koska itse?
juontajia kylläkin. Bjurström on juontaja.
Pari kertaa me tavattiin selvässä yhteisymmärryksessä : )
Vierailija:
Joo siitä on kyllä aikaa paljon.. oisko ehkä 6-7 vuotta sitten? en ole kyllä varma. tämä tapahtui kuitenkin tampereella ja kevät oli, sen muistan. En siis oikeesti tiennyt että oli " julkkis" mutta selvisi sit myöhemmin. itse olen kyllä tuota ville vanhempi, ihan poikaselta näytti silloin.
Koska itse?
..laulajaa ja kitaristia samaan aikaan. :) Bändiä en paljasta. Tästä pari vuotta aikaa.
Karsea, tunnen tapauksen jo täältä jyväskylästä...
sitten sä olet kateellinen... googlasin kuvan eikä minusta kovin karsealta näytä :P
tätä K-Ptä on käyty hoitelemassa!? Siinä välissä kun hetkeen ei ollut vaimonsa kanssa vai kovastikko samalla muitakin harrastaa..?!
Vierailija:
..laulajaa ja kitaristia samaan aikaan. :) Bändiä en paljasta. Tästä pari vuotta aikaa.
Et taida tuntea henkilöä miten idiootti se oli silloin ennen... Ja komeasta ei tietoakaan. Stylistit saa kummia aikaan. Ikävä kyllä ne stylistit ei pysty muokkaamaan sitä päänsisältöä :( -103
vähän on nuoremmat heput kyseessä :)
Vierailija:
Oma! On kirjoittanut monta kirjaa ja paljon tieteellisiä artikkeleita. Nimeä en tietenkään sano.
Ja erään Lauran kanssa silloinkin kait seurusteli. Oli vaan niin ihana etten voinut vastustaa. Vaikka toki tiesin mikä mies Ville oli.
Tämä tapahtui alkutalvella 1997.
Itsellä ei ole julkkispanoja mutta toivoisin kyllä olevan... :D