Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen aina pahis

Vierailija
28.03.2008 |

Riitoja on kymmenen kertaa päivässä. Mies jättää hommansa puolitiehen, jos tekee ollenkaan. Juuri äsken pyyhin vauvan kakkaa lavuaarista, koska mies ei sitä viitsinyt tehdä. Kun pinnani paloi, huusin että saivartelu ei auta, kotityöt on tehtävä joka tapauksessa (mies jänkytti jotain epäolennaista kuten " ei sinne mitään jäänyt...ja vaikka olisi jäänyt, se ei ole välttämättä vauvan kakkaa...se voi olla vaikka.." ) ja että minä olen helvetin väsynyt. Olen kuulemma pirttihirmu ja mies vastaa nykyään takaisin vittumaisella " kyllä rakas" -lauseella. Tämä raivostuttaa minua yli kaiken (olemme tästä puhuneet ilman tulosta), koska MITÄÄN MUUTA EN OLE PYYTÄNYT KUIN ETTÄ MIES TEKEE OMAN OSANSA. Ja sitähän hän ei tee, joten minä suutun.

Näin syntyy nalkuttavia, väsyneitä, stressin rumentamia naisia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään maata kaada, että asiat jää puolitiehen, mutta tolla huudolla se mies ei tee kohta enää mitään. Ja samoin noin pienistä asioista lähtevillä riidoilla tulee vielä se erokin.

Rauhottuisit. Sano miehelles että katsoo lasta hetken ja käy vaikka lenkillä niin purkautuu tuo paha olo. Voimia !!!!

Vierailija
2/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama juttu, kun lapset olivat alle 3 v ja minä olin kotona. Nyt tilanne parempi, kun olen töissä ja lapset lähentelevät kouluikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaa, mikä on lopputulos? Aivan oikein; olemme nälässä tänään! Mies ei älyä tilata meille edes pitsaa, saati että jaksaisi käydä kaupassa edes valmisateriat hakemassa. Olen pettynyt, niin pettynyt!! Ei elämäni pitänyt olla tälläistä paskaa ja nyt minulla on kaksi lasta, joista toinen on muka-aikuinen mies...:(

Tässä sitä makaan lakanoilla, jotka on viimeksi vaihdettu kaksi kuukautta sitten. Sen jälkeen kun mies lupasi huolehtia lakanoista ym., mitään ei ole tapahtunut. Äsken kysyin milloin aikoo vaihtaa lakanat, vastausta en saanut...

Onko olemassa miehiä, jotka PITÄVÄT HUOLTA puolisoistaan? Jos on, mistä sellaisen saa..?

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi