Superkomea mies, mutta...
Kuvitelkaa mielessänne mahdollisimman komea mies. Siis juuri sillä tavalla komea, mikä juuri sinua eniten miellyttää.
Millaiset piirteet (luonteen- yms.) ovat sellaisia, että tämä superkomea mies EI vetäisi sinua puoleensa? Tai tekisi miehestä jopa luotaantyöntävän?
Huom: en tarkoita välttämättä mitään niin itsestäänselvästi luotaantyöntäviä piirteitä, kuin että mies on vaikkapa väkivaltainen ja tyhmä kuin saapas - vaan ehkä jotain yllättäviäkin juttuja.
Kommentit (74)
Itsekkyys ja pinnallisuus. Jos mies tietää itse kuinka hyvännäköinen on niin kiitos hei! Kokemusta on, kusipäitä pelimiehiä kaikki.
Karisman ja älyn ja huumorintajun puute on hirveää, samoin jatkuvien kliseiden ja latteuksien suolto.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:50"]
Itsekkyys ja pinnallisuus. Jos mies tietää itse kuinka hyvännäköinen on niin kiitos hei! Kokemusta on, kusipäitä pelimiehiä kaikki.
[/quote]
Mutta miehellä, joka ei tiedosta olevansa hyvännäköinen vaikka oikeasti on, on epärealistisen huono minäkuva. Onko se sitten parempi?
Entäpä sellaiset piirteet kuin ujous, naiivius tai Asperger-piirteet?
Epäterveelliset elämäntavat
Huono tilannetaju, ajattelemattomuus
Ei ajattele tai suunnittele tulevaisuutta
Seksivitsit, joissa viiittaisi muhun. Oksettavaa. Puhuisi huonosti englantia. Suutelisi tunkien kielen kurkkuun.
En tykkää yhtään jos mies on liian määräilevä ja kyttää kaiken tekemiseni. Sottaisuus on inhottavaa. Mutta myös äärimmäinen pikkutarkkuus. Tosin minusta pikkutarkka voi olla myös sotkuinen. Ja jos on todella pihi, eli laskee kaiken centin päälle.
Nuo piirteet jo on niin ei siinä ulkonäkö eikä rahakaan auta.
Oikeasti komeita miehiä on hyvin harvassa. Siis että komeat kasvot, ryhti, pituus yli 180. Kerran elämässäni olen sellaisen tavannut Lahdessa.
Itsekkyys ja laiskuus ovat mulle massiiviset turnoffit. Yllättävän yleisiä piirteitä.
Harrastaa metsästystä.
Käyttää sanaa v*ttu täytesanana.
Sellainen, joka on ilkeä itseään heikompia kohtaan ja ylipäätään pullistelee.
Näyttää monelle palstanaiselle olevan ongelma tuo että mies on tarkka rahasta. Kuten sanotaan, naiset haluavat mieheltä rahaa. Onneksi ei kai yleensä päde normaaleihin naisiin. Siksi palstanaisten laji mainittu erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää monelle palstanaiselle olevan ongelma tuo että mies on tarkka rahasta. Kuten sanotaan, naiset haluavat mieheltä rahaa. Onneksi ei kai yleensä päde normaaleihin naisiin. Siksi palstanaisten laji mainittu erikseen.
Mies joka on tarkka rahasta on yleensä rahakas kun taas ne jotka ei ole niin just tarkkoja pelaa, ryyppää sekä tuhlailee rahoja ympäriinsä. En ymmärrä miksi naiset haluaa sellaisen miehen.
Kannattaisiko ottaa mies joka on tarkka rahoista mutta hemmottelee naistaan?
Pihi. Puhuu rahasta. Muistaa mitä maksoi siitä ja siitä vuonna kirves. Haluaa puolittaa kaikki kulut.