Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko jo joulukuun odottajia?

28.03.2008 |

itse testasin tänään kp 28/28 haamun ja kk mukaan toivottu la 061208.

alkuviikosta täytyy katsoa vahvistuuko haamu kunnon viivaksi.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti tänne kurkin minäkin.. Eilen ja tänään testasin haamut.. Tänään kp 27/27-41.. Kuvotusta ja jonkinlaista huimausta on ollut.. En vielä kyllä kauheasti uskalla innostua, kun tuo kierto ollut tuollainen ja näin ajoissa testasin..

Toivottavasti meidän haamut vahvistuu ja saadaan ne tuhisevat nyytit jouluksi kainaloon!

Iloisin, hieman sekavin tunnelmin iiiiik

Vierailija
62/68 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su testasin haamun kierron 27/27-31päivänä ja vielä sen jälkeen kaksi aika hailakkaa mutta selvästi erottuvaa viivaa. Viimeinen testi tänään kiertopäivä 32. Aika väsynyt ja etova olo on ollut jo lähemmäs pari viikkoa, joten jotain siellä on mutta mitä, se mietityttää. Tammikuussa keskenmeno viikolla 7 ja aikaisemmin kohdunulkopuolinen raskaus. En tiedä onko yleistä, että hailakalla viivalla tosiaan mennään loppuun asti. Laskettu aika olisi 1.12.2008. Toive on kova. Sormet ja varpaat on pystyssä teidän toisienkin puolesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meillä, sillä kolme haaleaa viivaa olen testannut ja kolmesti synnyttänyt. Mutta olen aina testannut varhain, eli istukkahormonia ollut vielä vähän. Kun ei vaan ole jaksanut odottaa ;) Peukkuja silti!

rvaSitu

Vierailija
64/68 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli eilen testasin hailakan haamun. Vähän epäilevin mielin ollaan, testi oli netistä tilattu " halpis merkki" , ja olen joissakin ketjuissa nyt lueskellut että nämä ei olisi kauhean luotettavia. Mutta oireita kuitenkin on, ihan hirveä väsy, palelu, lisääntynyt ruokahalu, päänsärky, ja kahvi ei maistu. Muut sopisivat minulla myös kuukautisia edeltäviin oireisiin, mutta tuo ettei kahvia pysty juomaan, on minulla aika selkeä raskausoire. Täytyy kai kuitenkin vielä joku päivä käydä apteekista ostamassa joku varmempi merkki.

Pidetään nyt tosissaan peukut ja varput pystyssä kaikkien haamuilijoiden ja muiden plussanneiden puolesta!!

Affe Rv 4+4?

Vierailija
65/68 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on muitakin samassa tilanteessa olevia. Eilen illalla väsyneenä tuli tosi etova olo. Meillä on tapana perheen kanssa herkutella perjantai-iltaisin. Join puoli kuppia kahvia ja söin muutaman karkin ni loppuilta menikin sitten huokaillessa. Ihan uskomaton tunne, että tosiaan taitaa jotain tuolla masussa tapahtua!!!

Mä herään nyt helposti aikaisin, kun on niin valoisaa. LApset vielä nukkuu ja mies lähti työreissuun. IHana rauhallinen hetki.

Mä en nyt muista, mitä kirjoitin eilen, mut kolmas olisi meille tämä pikkuinen ja lask. aika olisi 7.12. Hassulta tuntuu, kun just viimeviikkoina on alkanu tuntumaan, että pääsee jo niin helpolla noiden lasten kans, että välillä ei keksi, mitä tekisi, kun niillä on omat touhut.. Siihen tekemisen puutteeseenhan auttaa tietenkin se vauva.. Ettei vaan koskaan liian helpolla pääsis ;)

Meillä tyttö on alkanu puhumaan, että haluis meille vauvan. Eilen sen silmät kirkastu ja se hihkas: " Kaks vauvaa, tyttö ja poika!" Ei osannut päättää, kumpi olis parempi.. En siis tietenkään tästä mahdollisesta raskaudesta oo puhunu niille mitään vaan ihan muuten alkoi puhelemaan vauvoista.. IHanaa, jos tämä nyt onnistuu ja saadaan odottaa koko´perhe. Esikoinen oli niin pieni silloin kun ensimmäinen syntyi, että hän ei niin vielä hyvin ymmärtänyt.

No, tulihan taas tekstiä.. Nää asiat pyörii luonnollisesti koko ajan mielessä ja tekis mieli puhua vaan..

Peukut pystyyn tosiaan!

t. iiiiik

Vierailija
66/68 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä osoitteessa voitaisiin keskustella suljetummin, tervetuloa mukaan! Toivottavasti saadaan vilkas lista aikaan.

http://groups.yahoo.com/group/jouluvauvat2008/

rvaSitu

Vierailija
67/68 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni osallistuisin keskustelemaan suljetummin, mutta neuvoisitko hieman? Olen onnistunut kirjautumaan, mutten pääse tähän jouluvauvat ryhmään kun vasta hyväksymisen jälkeen, eli miten tulen " hyväksytyksi" ?? Olen ihan ensikertalainen kyseisten sivujen kanssa.

Affe

Vierailija
68/68 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi onnistua :) Eli tuolla listalla moderaattori hyväksyy jokaisen listalle, jotta sinne ei ulkopuoliset pääse " vain" lueskelemaan. Voi sitten vähän rohkeammin itse kukin asioistaan avautua. Sinne vaan muutkin mukaan ;)