Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko jo joulukuun odottajia?

28.03.2008 |

itse testasin tänään kp 28/28 haamun ja kk mukaan toivottu la 061208.

alkuviikosta täytyy katsoa vahvistuuko haamu kunnon viivaksi.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa tota teidän yahoon listaa...

Ja monen listan modena sanoisin, että jos haluatte sen oikeasti suljetuksi niin sieltä moderointi puolelta nuo viestitkin sitten salaisksi.. Meinaan viestit näkyy ulkopuolisille ellei sitä vartavasten sieltä käy vaihtamassa ettei näy. Luin meinaan viestinne.

Ite odottelen menkkojen alkavan vasta parin viikoon päästä joten vielä ei kirettä listalle mutta toivottavasti ;) Nyt vasta oviksia pngaillen ja ukkoa hätytellen.

-rölli kp 16/27-32

Vierailija
2/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauvakuumepuolella olen aloittanut ja nyt odottajiin siirtynyt. Pysyn uskollisena Vauva-sivun palstalle, ja toivon että saisin paljon " tuttuja" tuolta kuumeilijoista!!

Oma LA menee marras-joulukuun vaihteeseen ja ajattelin olla sitten joulukuisissa.

Eli vähän tässä jo oireillaan... kuvotusta ja päänsärkyä aaltomaisesti. Ei onneksi koko aikaa. Lämmöt ei ole noussut ollenkaan (36) ja rinnatkin ihan normaalit. Pitäsikö huolestua tuosta lämmöstä?? Valkovuotoa ei ole lainkaan (ei ole ollut ovulaation jälkeen) ja kuivaa kuin saharassa. Kuuluuko tämäkin asiaan?

Varhaisultraa malttamattomana odottaen...

-fatmama ja pikkuinen (rv4)-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaihdettu asetuksetkin kohdalleen.

Mä itse pidän enemmän suljetusta listasta, jossa keskusteluja lukee vain ne jotka tunnen. Täällä en osaa ihan yhtä rennosti olla, kun aina pitää miettiä että osuuko tännen työkaveri tai naapuri urkkimaan. Mutta se ei tarkoita että tämä olisi jotenkin huonompi foorumi kuin suljettu lista, mukava se on täälläkin jutustella. Ei verrata näitä sen enempää, paikkansa molemmilla.

Onnea plussanneille ja plussaonnea vielä odottaville ;)

rvaSitu

Vierailija
4/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans oireilua aloiteltu jo heti.. Kuvottaa varsinkin aamulla ja illalla ja kahvinjuonnin jälkeen. En aio kahvijuontia lopettaa, koska se on mun intohimo.. Väsyttää, itkettää, rinnat kipeet ja tosi turvonneet ja järkky nälkä jatkuvasti.. eli en enää kauheesti epäile, onko tää sitä. Sitä vaan mietin et ajoissa mulle nuo oireet tulee.. mut ajoissa kyllä plussasinkin.. muistaakseni oireilin kahta ekaakin raskautta, vaikka plussasin vasta tosi myöhään, ku en uskaltanu uskoa, et raskaana oon.

Kyselit lämmöistä.. mulla ei lämpö noussu ekoissa raskauksissa ollenkaan. Nythän mä lämpöilin koko viikon ja luulin olevani flunssassa. Nyt tuntuu et varmaan se olikin vaan tätä.. Eli ei huolta niistä sun lämmöistä mun mielestä.

Missä vaiheessa meinaat mennä sinne ultraan? Mitähän se maksaa? En tiedä, jaksaako odottaa neuvolan ultraa.

On tää jännää! Ja ihanaa! Mä huomaan itestäni sellasta et kaipaan mieheltä nyt erityisesti huomiota.. Jä hän on sopivasti ollu reissussa viikonlopun.. Kohta tulee kotiin, onneksi! Toivottavasti sitä erityishuomiota sit saa, ettei ala itkettämään ;) Kyllä mä oon niin herkkis näiden hormonien keskellä!

Toivottavasti saadaan pian seuraa tuolta joulukuisista kuumeilijoista!!! Ja voi kun aika menis äkkiä ainakin muutaman viikon ja kaikki olis edelleen hyvin!!!!

Iloisin terveisin iiiiik 4+0 (niin vähän!)

Vierailija
5/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukava seurata kuumeilijoissa tilanteen kehittymistä. Säikäytti tuo Jaffan suru-uutinen, koska itse en kauheasti oireile. Välillä tosiaan kuvottaa ja päätä särkee, mutta ei juuri muuta.

No, onhan niitä oireettomiakin raskauksia ja minun edellisetkin raskaudet olivat hyvin erilaisia ;)

Olen jo vähän hurahtanut tähän odotukseen (mikä pelottaa, jos meneekin kesken). Olen testannut jo 10 kertaa (kröhöm) ja on kiva katsoa viivojen vahvistumista. Viimeinen testi tehtiin miehen kanssa yhdessä. Hän on jo alkanut huomioimaan tilaani ja toivoo kovasti poikaa (kaksi edellistä tyttöjä). Mutta tottakai tyttökin on tervetullut :))

Raskauslehtiä ja kirjoja olen lukenut ja vanhin tyttöni kyselee, miksi luen vauvalehtiä? Kerrotaan sitten myöhemmin, jos kaikki menee hyvin.

Myös tarvikkeita (käytettyjä) olen huutonetistä katsellut ja muutenkin miettinyt elämääni jo pitkäksi aikaa eteenpäin.

Hullua, mutta en varmaan ole ainoa joka tuosta plussasta sekoaa, ainakin hetkellisesti.

Ultraan menen (ehkä) viikolla 8 + jotain, mutta voi olla että jaksankin odottaa sinne np-ultraan. Täällä päin yksityinen maksaa reilut 100¿, Kelan korv. jälkeen.

Onnellista odotusta ihan kaikille!!

-fatmama ja pikkuinen-

Vierailija
6/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, että tuntemukset on niin samanlaisia samassa tilanteessa olevilla.. Minä en ole oikein vielä antanut itseni hurahtaa.. Vaikka kyllä se ihan varmasti olis ihan kamala paikka, hurahdin tai en, jos pikkuinen ei matkassa pysyisi.. Eli miksi tästä tunteesta ei saisi nauttia alusta asti!!? IHanaa! Minä olen kans testannu monta testiä, kun tosiaan ilmaiseksi niitä sain. Kiva tosiaan huomata viivan vahvistuvan!

Taidan käydä ostamassa jonkin odotuslehden.. Nyt hurahdin.. Mä rakastan lehtien lukemista.

t. iiiik

Vierailija
7/68 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään pissitty uusiksi tikkuun,apteekin omaan ja edelleen haalea viiva.

Nyt menee aivan testien tuhlailuksi.eipä aiemmin ole moisia hailukoita ollut vaan heti tummia viivoja.kummaa haamuporukkaa joulukuulle=)

viluttaa hirmuisesti ja väsyttää.pissalla saan juosta taukoamatta.

iltaan päin pahoinvointikin lisääntyy.

rv:t nyt kai sit 4+1 jee huimaa

Vierailija
8/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä viiva on,selkeä mutta vaalea.kai se sitten tummuu aikanaan.ja kaikki menee hyvin.

kuka osaisi tehdä meille tuollaisen hienon pinon,hienoine otsikoine ja esittelyine??

pikkuhiljaa varmasti alkaa meitä joulukuun salaisuuksia ilmaantumaan=)

Vierailija
9/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse ihmettelin pääsiäisen aikaa kamalan väsynyttä ja krapulaista oloa ja plussahan paukahti kun testin tein viime keskiviikkona. Nyt kun asiaa on viikon verran sulatellut olen taas ihan innoissani ja onnellinen alkushokin jälkeen. Piti tosiaan laitattaa kierukka parin viikon päästä...

Ennestään pesueeseen kuuluu jo kaksi eloisaa poikaa, syntyneet 11/05 ja 05/07. Shokki johtuikin juuri siitä, miten tulen ikinä jaksamaan tulevat pari vuotta, kun esikoinen on juuri 3 vuotta täyttänyt kun tällä uudella tulokkaalla on laskettu aika 2.12. Miehen kanssa puhuttiin asiat halki ja päätettiin jaksaa ja selvitä. Ja nyt on siis ihanaa odottaa! Olo on päivä päivältä etovampi, kahdessa aiemmassa raskaudessa olen selvinnyt kohtuullisella pahoinvoinnilla, toivottavasti sama tuuri jatkuu.

-Antonin_äiti rv 4+6

Vierailija
10/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täälläkin, kun haaleaa haamua pukkaa kp 34. Kierto tosi epäsäännöllinen PCO:sta johtuen. Yritin arvioida laskettua aikaa todennäköisen hedelmöittymishetken perusteella ja tuonne joulukuun puoleen väliin se menisi. Nyt pitäisi kuitenkin pää kylmänä odotella haamun vahvistumista. Kun ei vielä ole menkatkaan varsinaisesti myöhässä koska kierto voi olla 45 päivääkin joskus. Vuosi on tätä kakkosta yritetty ihan luomusti, esikoinen sai alkunsa 1.5 vuoden yrityksen jälkeen lääkkeiden avustuksella.

Vierailija
11/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olisi kyllä tosi kiva kun joku osaava saisi esittelypinon meille " joulukuun haamuilijoille" aikaiseksi (Toki myös joulun tummat viivat voivat tulla joukkoon haaleaan...)

Mä en ole enää niiden kolmen testin jälkeen rahojani tuhlannut. Olo on joka tapauksessa aika etova, joten kyllähän se jotain merkkaa sekin. Kolmen tytön jälkeen täällä neljättä odotetaan. Tehdään niin sanottua toista sarjaa kun lasten väliin jää aikalailla tasan seitsemän vuotta. Kolme lasta reilussa kolmessa vuodessa. Kyllä sen jaksaa kun asennoituu!

Vierailija
12/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä kans testailin eilen sellaista hailakkaa viivaa eilen (kun kp oli vasta 27/28) ajattelin testata vielä tällä viikolla uudelleen, mutta tuo etominen on kyllä aika varma merkki siitä, että edes jotakin siellä tapahtuu.. Kolmas (ja viimeinen) meillekin tulossa, la olis 9.12. Minäkin taidan täällä vauvalla pysytellä..

huismama

rv 4+0

Vierailija
13/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina, eilen ja tänään on haaleat, mutta kuitenkin selvät viivat saatu. Melkein vuosi siihen meni, mutta clomikuuri taisi vihdoin toimia ja toivottu tulos saatiin! Nyt vain sormet ja varpaat ristissä itsenäisyyspäivää odotellaan. :)

Kiva, että meitä on jo alkanut tänne ilmestyä. Olen aika kokematon palstailija, vaikka taustaillut olenkin jo pitkään tuolla vauvakuumeilijoissa. Olis tosiaan kiva, jos joku tekis meille ihan oikean esittelypinon.

Ihanaa alkanutta viikkoa!

Pennyx 4+2 (tyttö 7/05)

Vierailija
14/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkalaisia ensioireita olette havainneet? Itselläni mahakivut ja rintojen aristus selkeimmät, mutta etovaa oloakin on ollut jo ennen

plussausta. Esikoisesta pahoinvointi alkoi vasta joskus viikolla 8, ja aika vähällä pääsin sen kanssa. Nyt huolettaa jo, että kuinkahan tämä olo tästä pahenee kun näin äkkiä alkoi. Lisääntyvää hajamielisyyttä alkoi myös esiintyä jo noin viikko oviksen jälkeen...Edellisessä raskaudessa olin jo oikeasti huolissani kun päässä ei meinannut pysyä mikään. Ihan kaikki piti kirjoittaa ylös. Tunsin itseni todella tyhmäksi.

Ihan täpinöissäni olen kuitenkin ja tekisi tietenkin mieleni kertoa heti kaikille lähimmille. Anoppi tulee vappuna kyläilemään (asuu kauempana) ja varmaan huomaa silloin vaikka ei kerrottaiskaan. Omat vanhempani ovat varaamassa meille yhteistä ulkomaanmatkaa vuoden vaihteeseen ja niille pitäisi varmaan pian ilmoittaa, että me ei sitten näillä näkymin päästäkään. Esikoista odottaessani kerroin äidilleni noin 10. viikolla ja äippä oli ihan että " ja nyt vasta kerrot!" .... Siitähän se häsääminen sitten alkoi ;)

Aurinkoista kevätpäivää kaikille!

Vierailija
15/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sellainen jännä raskausoire joka ollut aiemmistakin=)heräämisen jälkeen on pakko venytellä.siitä arvasin että nyt kyllä jotain tahtuu.muuten en niin venyttele=)

aamusta akaen,iltaa kohti voimistuva huono olo,mikään ei oikeen maistu ja jatkuva pissahätä,ne printeiset.tissit aika tavalliset,ehkä hieman aristavat.ja sitten tuolla kohdun kannattimissa vihloo jos tekee äkkinäisen liikkeen...

Siinähän niitä!

tervetulotoivotukset uusille haamuilijoille ja vahvemmanviivan sarjalaisille=)toivottavasti jokaisen matka päätyy joulukuulle!

Vierailija
16/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viimein täälläkin enemmän porukkaa! Tervetuloa kaikkil! Olis tosiaan kiva, jos joku osais sitä esittelyä tehdä.

Hurjasti väsyttää. Aamulla yökkäilin, sen jälkeen ei oo yököttäny. Odotan iltaa innolla, kun oikein väsyttää ja etoo.. Mua itkettää monta kertaa päivässä.. Ihan vähän hormonit hyrrää ;) Rinnat on tosi täyteläiset ja kipeet.. Jos ne tätä vauhtia kasvaa ni huhhuh...

Näin äsken vanhaa ystävää, jolla la parin vk:n päästä. olis niiiiin tehny mieli kertoa, mut en kyl vielä huutele. Oon kertonu muutamalle lähimmälle ystävälle, jotka tiesi et on yritetty. anoppi on kyllä nähny musta molemmilla edellisillä kerroilla melkein heti. Jotenkin ei tee mieli edes nähdä sitä nyt, ku heti jäis " kiinni" . Äidille pitää kertoo pian, kun en osaa pitää suutani kiinni. Kerron hänelle muutenkin kaiken.

Nyt pitää lähtee vielä kattomaan yks työjuttu, vaikkei YHTÄÄN jaksais!!!

Heipsistä! t. iiiik 4+1

Vierailija
17/68 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti parin päivän jälkeen luullusta ovulaatiosta rinnat pakkas täyteen kuin vasta synnyttäneenä (se on onneksi jo helpottanut). Selkeä väsymys astuu heti kuvaan myöskin. Kaikki hajut voimistuu, erityisesti savun haju on kamala. Sitten sellaista pientä ällötystä välillä enemmän, välillä vähemmän. Näillä oireilla menty tämä pieni alkuraskauden matka. Toivottavasti ei kuitenkaan tästä järin pahene. Tokihan sieltä sitten tulee niitä alavatsan vihlomisia ja muita mutta tervetuloa vaan.

Villa2 (ehkä) 5+0

Vierailija
18/68 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mihin pinoon kerroin, et sain sitä haamua seuraavana päivänä työkaverilta SATTUMALTA monta raskaustestiä. Oon sit huvikseen testaillu ja katellu, miten viivat vahvistuu. Alunperin olin ajatellu, et testaisin vasta tänään ekan kerran. No, nyt sit äsken testasin Cleasbluella, kun ostin sillon to iltana kahden pakkauksen. Oli tosiaan viiva vahvistunut. Viiva on voimakkaampi kuin se kontrolli. Jännä, et mä niin ajoissa plussasin ja noin vahvasti jo näkyy. Edellisen kohdalla testasin muistaakseni vasta 33 ja haalean. Sillon kierto ei vaihdellu noin paljon ku tässä yrityksessä (27-41).Mut kiva, et viiva on nyt vahva!

Vähän ärsyttää lähteä töihin, ku oon perehdytyksessä yhdellä tyypillä, jonka työtavoista en oo ihan samoilla linjoilla ja pitää tavallaan tehdä niinku se haluaa.. Onneks vaan tää viikko.

Pitkästä aikaa sellanen olo, et tekis mieli jäädä nukkumaan. Ja tää väsymys tästä vaan pahenee. Mua oikein pelottaa, miten jaksan noissa uusissa työpaikoissa se väsymyksen kanssa. Kai se pitää sit kotona vaan nukkua muutama viikko.

Toivottavasti tuolta joulukuisista kuumeilijoista nyt tulis pian porukkaa tälle puolelle. Oon kovasti hengessä mukana ja seurailen, mitä heillekin kuuluu.

Mukavaa aprillipäivää kaikille! t. iiiik

Vierailija
19/68 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nää viivat edelleen haaleita.nyt oon testaillut eieln ja tänään pregent stickillä(prisman testi).viiva oli tänään hitusen vahvempi kuin eilen mutta edelleen vaaleampi kuin kontrolli.

onko kellään kokemusta,voiko viivojen haaleudella olla jotain vaikutusta raskauden kulkuun?

tarkoittaako ettei hormoonimäärä lisäänny oikein kun ei viivat tummu riittävästi?

vai stressaanko nyt aivan turhasta?oireet ovat ihan tunnistettavat eikä menkkoja näy ei kuulu joten...

koskaan aiemmin vaan en tälläisiä hailukoita oo saanut.aina tullut vahvat viivat jo samana päivänä kuin kk piti alkaa tai jopa ennen.

nyt jos ajattelis kp:iä olis mulla 32/28(30)

nyt kirjoitettuna tuntuu aika vähältä kyllä.

kai sitten vaan hermoilen turhista!

anteeksi nyt tämä viiva jauhanta=)

toivottavasti pian seuraamme liittyy lisää väkeä!!!!

Vierailija
20/68 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pientä väsymystä ilmassa... ja kaikkea pitäisi jaksaa, hohhoi.

Olo on välillä tosi etova ja alavatsa jännän tuntuinen. Ihan kuin siellä joku jo möyris, vaikka eihän siellä vielä muuta ole kuin ilmakuplia.

Mun mies ottaa näin alussa vielä aika lunkisti, ja itsekin yritän, vaikka alan jo höpsähtää. Tekis mieli oikein hehkutella ja kaivaa laatikosta kaikki vanhat vauvalehdet. Viime raskaudessa olin alusta asti allerginen kaikelle hössötykselle ja hempeilylle. Suhtauduin koko raskauteen tosi järkiperusteisesti ja auta armias jos joku sanoi mua mammaksi...

Kotona ei vielä muutenkaan paljon puhuta ääneen asiasta ennen kuin esikoinen on mennyt nukkumaan. Se nimittäin hokis sitten seuraavat 8 kuukautta että " vauva tulee!" Tällä hetkellä sillä on vielä joulun jäljiltä " pukki tulee" ja tietysti aina tärkeät " mummo ja pappa tulee" .

Nyt pitää jatkaa tenttiin valmistautumista. Tsemppiä ja voimia vaan kaikille. Nautitaan kauniista kevätpäivistä.