Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maailman surkein laihduttaja :( Otin juuri jäätelöä.

Vierailija
27.03.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, jolle tulee mielitekoja laihdutuksen ainoa.

Vierailija
2/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uusi mansikkasorbetti, jossa on yhdessä annoksessa vain 27kcal, sillä voi herkutella ilman että tulee paha mieli, eikä ole rasvaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


on uusi mansikkasorbetti, jossa on yhdessä annoksessa vain 27kcal, sillä voi herkutella ilman että tulee paha mieli, eikä ole rasvaakaan

Vierailija
4/4 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan Fruit&Ice on siis tuote, sitä on kai mangon makuisenakin mutta sitä en ole testannut, kun tuossa mansikassa on vähemmän kaloreita kuin mangossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi