Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa!

27.03.2008 |

Onko rfsu:n testissä viivanpaikka? Mulla on ollu outo olotila muutaman päivän ja tänään erehdyin testaamaan, vaikka vasta kp 26. Koskaan ennen en oo näin ajoissa testannu.. Nyt sit näyttää siltä, ku tossa testissä olis haamu. tuli alle 10 minuutissa.. mulla ei oo ketään, jolle voisin nyt testiä näyttää, et näänkö näkyjä, kun mieskin tulee töistä vasta klo 22. Voi hitsinhitsi!

t. iiiik

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just plussasin JO 20kiertopaivana ( pienen pieni haamu viiva ), tiedan kylla muutenkin heti kun oon raskaaks tullut ( oikeesti 2 paivaa myohemmin niin jo alkaa etoon ).

En ees kylla muista millon viimeset menkat oli tarkalleen mut 20-23.2 ne oli ja laskettu aika ois jossain 29.11 tietamilla...

Vierailija
2/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitettavasti muistelisin että siinä testissä on myös " viivanpaikka" . Silloin se on kyllä todella haalea eikä vasinaisesti värillinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testasin kans liian ajoissa tuolla testillä ja sain haamun eli viivanpaikan vai mikä se nyt on. Noh, pikkuhiljaa tein testejä lisää ja aina vahvempi viiva. Nyt olen raskaana viikolla 7 :)

Vierailija
4/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. testissä tosiaan on sellainen ohut valkoinen viivanpaikka.

Vierailija
5/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule sitten kertomaan miten kävi! itsekin sain " harmaan" viivanpaikan näkyviin (valoa vasten kun katsoi).. pettymys oli niin suuri, etten osta noita testejä enää ikinä! Mutta jos siinä vähänkään on väriä, niin kyllähän se positiivinen on :)

Vierailija
6/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla clearbluen ja kyllä siihenkin haamu tuli, joten nyt odottelen viivan vahvistumista..

t. iiiik

Vierailija
7/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes aina plussan tai haamun ainakin. Valitettavasti. Sillä testillä ei tee oikeesti mitään.

Itse olen luottanut Clearbluhun tai Apteekin omaan testiin.

AIHA neljättä odottaen