Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Imetysrumba, siihen en enää lähde
27.03.2008 |
Mieluummin vaikka pumppaan maidon ja annan pullosta.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaan normaalia vauvan ruokkimista. Helpointa ja paljon hygieenisempää kuin pullotouhu. Bonuksena vielä se mielihyvä mitä imetys äidille suo.
En koe sitä minään rumbana. Siinähän tuo imee ihan omia aikojaan.
ekaan.
Yhteensä neljä vuotta imettänyt
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekin esikoisen kohdalla jouduin alun " taistelemaan" mutta se kyllä kannatti. Nuorempien lasten imetykset sujuivat kuin vettä vaan.
Alue: Aihe vapaa
ja juottanut (tai isä juottanut) omaa maitoa pullosta. Kyllähän se imettäminen on ihan potenssiin sata helpompaa kuin pumppaus ja pullosyöttö. sitä kutsuisin rumbaksi jos jotain..