Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelisit tällaisesta ystävän käytöksestä?
20.02.2008 |
Meillä on 2 v ja 3,5 v lapset. Ystäväni ei ole käynyt yksilläkään lasten synttäreillä (yhdet on peruttu), itse olen käynyt hänen lapsensa kaikilla kuusilla synttäreillä. Välillä ystäväni on sanonut tulevansa, mutta ei sitten ole tullut eikä ilmoittanut esteestäkään. VÄlillä ystävä ei ole edes ilmoittanut tuleeko vai ei. Musta tuntuu ikävälle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa