G: Kuinka monen kanssa olet ollut?
Oletko mies / nainen? Kuinka monen kanssa olet ollut?
Vast: mies / 27
(taas näitä " turhia" kyselyjä, mutta onpahan ajanvietettä :-)
Kommentit (50)
nainen/kai 36miestä ja kymmenkunta naista
onhan suuseksikin seksiä eli kyllä minusta lasketaan :)
joskus on ihan kiva laskeskella, että kuinka monen kanssa on mitäkin tehnyt. yllättävän monen kanssa on ollut esim. peppuseksiä.
ja seksiä noin 20 miehen kanssa, ei ole tullut laskettua ja merkittyä ylös
viimeisen 10v. aikana vain yksi, oma ukkoni. Ei uskoisi minusta, suurperheen äidistä, että olin joskus oikea seksipeto..tai no mieheni pitää kyllä minua sellaisena.
5 kanssa seksiä
5 suuseksiä
1 kanssa anaaliseksiä (rakkaan mieheni kanssa, onpahan saanut jonkun neitsyyden)
n. 30-40 miehen kanssa ( viimeiset 2 vuotta yksi ja sama)
Viimeiset 7v vain yksi.. Yhteensä 22.
yhdyntää 2 kanssa(suu tms n 4). puuttuuko multa nyt pahasti jotain oleellista kun vain 2 yhdyntäkumppania??
n41
Mukava lukea että on vielä naisia jotka ei jaa itseään kenelle tahansa.
Olenko kummajainen? Olen ollut saman kanssa 9 vuotta.
Antakaa ennusteita, alkaako muutkin naiset kiinnostamaan liikaa vaarantaen nykyisen avioliiton?
M30
Vierailija:
Mukava lukea että on vielä naisia jotka ei jaa itseään kenelle tahansa.
seksikumppanien määrää käsitteleviin ketjuihin on jonkun aina tultava laukomaan näitä kommentteja??? Sillä kuinka monen kanssa harrastaa seksiä ei välttämättä ole mitään tekemistä itsekunnioituksen tai sen puutteen kanssa. Joku voi tosiaan yrittää boostata olematonta itsetuntoaan seksiseikkailuilla, toinen taas voi aidosti tykätä seksistä ja haluaa harrastaa sitä vaikka vakikumppania ei olisikaan ja kunnioittaa vieläpä itseään niin paljon ettei välitä ylläolevan kaltaisista kommenteista eikä anna tyhjäpäisten huorittelijoiden romuttaa itsetuntoaan. Kumpi muuten kunnioittaa itseään enemmän - ihminen, joka tyytyy paskaan suhteeseen ja huonoon seksiin koska ei uskalla hankkia lisää seksikokemuksia huorittelijoiden pelossa vai seksiä vastuullisesti (sukupuolitautien ja raskauden ehkäisy kunnossa, säännölliset sukupuolitautitestit) omaksi nautinnokseen harrastava ihminen, jolla on ollut useampia kumppaneita?
Kertoo muuten jotain kommentoijan seksielämästä tuo " nainen jakaa itseään" -fraasin käyttäminen...Eli nainen on hänelle miehen tyydytysalusta joka ei seksiä halua eikä siitä nauti vaan passiivisesti antaa miesten panna itseään, ihastuttavaa.
Nainen 30/ 1 nykyinen aviomies : )
Sama mies nyt ollut jo tosin 7 vuotta.
nopea lasku 15 kumppania, joista kahden kanssa vain suuseksiä mutta kuitenkin orgasmiin asti useamman kerran.
Kerro kuinka monen kanssa olet itse seksiä harrastanut? Haluan tietää?
N42 noin... 20 kumppania, laskin mukaan suuseksin ja perusyhdynnän
jos pelkkä suuseksi lasketaan niin niitäkin on ollut jokunen, mutta noiden kanssa siis yhdynnässä. Voi olla, että jokunen on jo unohtunutkin kun viimeiset 13 vuotta ollut sama mies.