Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monen kanssa olet ollut?

Vierailija
26.03.2008 |

Oletko mies / nainen? Kuinka monen kanssa olet ollut?

Vast: mies / 27

(taas näitä " turhia" kyselyjä, mutta onpahan ajanvietettä :-)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää hankkia hyväksyntää kirjoittelemalla tänne. Nainen tai mies joka raahaa baarista joka v:loppu erin kumppanin kotiin, saa helpoisti helpon maineen jota ihmiset käyttää vaan hyväksi. Jossain välisä elämää kun kyseinen ihminen havittelee vakavampaa suhdetta niin ei ketään lähde moiseen leikkiin eikä edes moni haua sellaista ihmistä jota pannut puolikaupunkia. Miksi tyytyisit yhteen kun ei aijemminkaan ole sellaiseen pystynyt. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää muuttaminen toiselle paikkakunalle. Mitäs vastaa kun mies sitten kyselee aijemmista suhteista, totuus, kiertely/valehtelu.

Vierailija
22/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin , miksi 15(vai mikä numero olikaan) hermostui kun joku painotti ettei TARVI olla 100 kumppania ollakseen jotain? mistä kyse? kateus...?mulla siis 2 yhdyntäkumppania-hyviä-oisko pitänyt sit vaan " varmuuden vuoksi" hankkia muitakin, kun kerran " kuuluu" tehdä niiin, että " elää" ??! sekö on elämistä?? että raahaa baareista tosiaan puolikaupunkia kotiin? mitäs ne morkkikset...olen aikas paljon kuullut sellaisista tuntemuksista...ETTÄ MUKA KANNATTAA HOMMATA N 100 KUMPPANIA..?? siitäkö tulee hyvä olo...en oikein usko....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyistä aviomiestäni ennen vain yhden kerran yksi on koskenut sormillaan sinne, mutta vain nykyisen aviomieheni kanssa olen seksiä harrastanut. Aloimme seurustella kun minä olin 15 ja mieheni 17 vuotta. Kummallekin olemme ainoita seksin saralla, ja se on todella ihanaa:)Olemme oleet yhdessä nyt 10 vuoden ajan....

Vierailija
24/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aviomieheni, takana noin 7 vuotta avioliittoa.

Vierailija
25/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olenko kummajainen? Olen ollut saman kanssa 9 vuotta.

Antakaa ennusteita, alkaako muutkin naiset kiinnostamaan liikaa vaarantaen nykyisen avioliiton?

M30

Ihan sama tilanne, paitsi ikää vasta 26.

Vierailija
26/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotis hääpäivää pian juhlimme =) ja itselläni ikää 28v

Vierailija
27/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten pitää hankkia hyväksyntää kirjoittelemalla tänne. Nainen tai mies joka raahaa baarista joka v:loppu erin kumppanin kotiin, saa helpoisti helpon maineen jota ihmiset käyttää vaan hyväksi. Jossain välisä elämää kun kyseinen ihminen havittelee vakavampaa suhdetta niin ei ketään lähde moiseen leikkiin eikä edes moni haua sellaista ihmistä jota pannut puolikaupunkia. Miksi tyytyisit yhteen kun ei aijemminkaan ole sellaiseen pystynyt. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää muuttaminen toiselle paikkakunalle. Mitäs vastaa kun mies sitten kyselee aijemmista suhteista, totuus, kiertely/valehtelu.

Baarista olen raahannut miehen kämpille viimeksi kaksi ja puoli vuotta sitten, muutenkin tällaista on tapahtunut maksimissaan 2 kertaa vuodessa. Muutaman vuoden seurustelin, muuten olen ollut nämä väliajat selibaatissa. Eli pystyn kyllä pidättymään seksisuhteista vallan mainiosti. Olen harrastanut irtoseksiä (harvoin) vain silloin ku kumppania ei ole ollut, suhteessa olen kyllä aina tyytynyt yhteen. Vakisuhteeseen pääsisin nytkin halutessani, seurusteluun halukas mies olisi valmiina (tietää seksikumppanieni lukumäärän jopa), mutta tällä hetkellä haluan olla sinkkuna. Jos mies haluaa tietää entisistä seksikumppaneistani, kerron totuuden. En edes halua seurustella miehen kanssa, joka ajattelee useamman kumppanin kanssa seksiä harrastaneen naisen olevan huora, joten hyvä että tällainen epäkohta miehessä tulisi esiin. Tietäisipä ainakin olla jakamatta sille...

Vierailija
28/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en todellakaan ole ottanut suihin pelkästään, etten olisi saanut seksiä.

Seksikumppaneita 5 ja ikää 45v. , Nainen

Tooooosi vähän joo, mutta mulla on ollut onni harrastaa seksiä sellaisten miesten kanssa joilta olen oppinut tärkeitä asioita seksuaalisuudestani, ainoastaan yksi tuosta joukosta olisi voinut jäädä kokematta.

Vierailija
29/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin , miksi 15(vai mikä numero olikaan) hermostui kun joku painotti ettei TARVI olla 100 kumppania ollakseen jotain? mistä kyse? kateus...?mulla siis 2 yhdyntäkumppania-hyviä-oisko pitänyt sit vaan " varmuuden vuoksi" hankkia muitakin, kun kerran " kuuluu" tehdä niiin, että " elää" ??! sekö on elämistä?? että raahaa baareista tosiaan puolikaupunkia kotiin? mitäs ne morkkikset...olen aikas paljon kuullut sellaisista tuntemuksista...ETTÄ MUKA KANNATTAA HOMMATA N 100 KUMPPANIA..?? siitäkö tulee hyvä olo...en oikein usko....

Aikaisempi kommentoija ei painottanut, että seksikumppaneita ei tarvitse olla useita, vaan sanoi, että hänen mielestään nainen on hyvä, jos ei ole jakanut usealle. Huomaatko eron?

Seksikumppaneita saa minun puolestani ihmisillä olla ihan niin paljon tai vähän kuin kukakin haluaa, ei kiinnosta lainkaan. Mutta se, että aletaan asettaa ihmisiä arvojärjestykseen noinkin naurettavan asian perusteella, sylettää ihan tosissaan, etenkin kun lopputulos on poikkeuksetta se vanha madonna/huora -jako. Itsekin näytät pitävän ihmisiä, jotka ovat harrastaneet seksiä useamman kumppanin kanssa joinain helpponakkikänniääliöinä, jotka " raahaavat puoli kaupunkia kotiin" . Minusta asia taas ei ole niin.

Otetaan esimerkkitapaus. Seksiä ensimmäisen poikaystävän kanssa 16-vuotiaana. Suhde loppui kun poika muutti pois paikkakunnalta ja yhteys katkesi lopulta. Yksi yhdenillanjuttu 17-vuotiaana, muuten selibaatissa. Seurustelua + avoliitto ikävuosina 18-22, suhde loppui miehen pettämiseen. Kolme yhdenillanjuttua ikävuosina 23-25. Uusi kumppani löytyi 26-vuotiaana, seksiä harrastettiin muutama kerta parin kuukauden seurustelun jälkeen, mutta sitten mies päättikin palata exänsä kanssa yhteen jä jätti naisen. Pian löytyy uusi kumppani, jonka kanssa seurustelua + avoliitto + naimisiin + lapsia ikävuosina 26-35. Suhde ajautuu kriisiin, päätetään olla jonkunaikaa erillään. Nainen harrastaa humalassa seksiä ventovieraan miehen kanssa. Puolen vuoden eron jälkeen pariskunta palaa yhteen ja elää happily ever after.

Tuossa on 9 kumppania, onko nainen ällöttävä saastainen lutka? Kaikki eivät ole niin onnellisia, että löytävät nuorena sen ainoan oikean.

Vierailija
30/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 37v. Seksikumppaneita on ollut 9. Yhtään yhden illan juttua ei ole elämääni osunut, ja sitä joskus mietin että onko jotain jäänyt kokematta?? Tuohon lukuun sisältyy 4 pitkää avoliittoa, yksi muutaman kiimaisen viikon ajan elämääni ja lakanoitani heiluttanut rakastaja (ainoa jonka kanssa olen harrastanut myös peppuseksiä) sekä yksi tuttu, jolta kerran kiimoissani otin suihin kun mieli teki, mutta ei voinut enempää tehdä kun mies on naimisissa ;-)

En pidä 9 miestä mitenkään paljona näihin ikävuosiin nähden, melkeinpä vähäisenä määränä, mutta se selittyy niillä pitkillä avoliitoilla.

Vierailija
31/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole koskaan harrastanut ns. yhden illan juttuja, en kertaakaan. Olis mukava tietää, millaista on harrastaa seksiä ventovieraan kanssa !

N /45

Vierailija
32/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 naista ja 6 miestä. Naisista 2 yhden kerran juttuja ja miehistä 5. Miehistä yksi on nainut myös vaimoani.

Vierailija
33/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tarvitse paljon ihmetellä... Hyi sentään...

Vierailija
34/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita kaksi

Vierailija
35/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen, rakas mieheni, yhteistä taivalta 17 vuotta takana. Eipä ole muita tarvinnut. Oma mies kyllä hoitaa...

Vierailija
36/50 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita yli 150

Joukossa huoria, toisten vaimoja, yhden yön juttuja vaikka mitä.

Olen pukki ja pukkina kuolen.

Vierailija
37/50 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksiköhän tulee kommentteja jos kymmenille on itseään jakanut?

Ei minusta tarvitse paljon ihmetellä... Hyi sentään...

Vierailija
38/50 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on vähän hämärä, kun ei määritellä mitä seksillä tässä tarkoitetaan. Lukiolaisten psykologian kirjan mukaan seksiä on jo kädestä pitäminen tai kiihkeästi silmiin katsominen:)

Mutta juu, suihin olen ottanut muutamalta. Suudellut olen varmaan toista tuhatta.

Mutta itse yhdynnät on tosiaan jäänyt kahteen, joista toinen oli raiskaus, ja toinen oma mies jonka kanssa nyt ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Eikä ollut mitenkän tarkoitus säästää vain yhdelle, mutta tavattiin teininä ja sen jälkeen ei muita oo tullu. Miehen kanssa ollaankin sitte hässitty ku villikanit. Joskus oonmiettiny, et ois alusta asti pitäny ruveta laskeen panoja, ois ihan mielenkiintosta tietää. Sillo alussaki ekat pari vuotta pantiin 3-7 kertaa joka päivä.

Vierailija
39/50 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1 kanssa suuseksia

-3 miehen kanssa seksiä

- 2 naisen kanssa seksiä/helyyttä

Vierailija
40/50 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itsellä ei ole ikinä ollut noin kova tarve, vaikka ensimmäinen vuosi meilläkin oli vähintään kerran päivässä, parhaimmillaan 4. Oi niitä aikoja.

Nyt 9 vuoden jälkeen pari kertaa viikossa. Ihan riittävästi silti, aikansa kutakin.

M30

Vierailija:

Joskus oonmiettiny, et ois alusta asti pitäny ruveta laskeen panoja, ois ihan mielenkiintosta tietää. Sillo alussaki ekat pari vuotta pantiin 3-7 kertaa joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme