Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monen kanssa olet ollut?

Vierailija
26.03.2008 |

Oletko mies / nainen? Kuinka monen kanssa olet ollut?

Vast: mies / 27

(taas näitä " turhia" kyselyjä, mutta onpahan ajanvietettä :-)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen menossa ja ikää on.. Jää tähän

Vierailija
42/50 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nainen 32.v / n.35 miestä, naisen kanssa olisi mukava kokeilla tai kahden miehen. Mutta niin että toinen panisi ja toiselta ottaisin suihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen kanssa 7v, tosin siinä välissä ollut 3 muuta kumppania, kolmen naisen kanssa olen ollut myös

Vierailija
44/50 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ketäköhän oikeesti haluaa naisen tai miehen jota puolikaupunkia on pannut? Ei ole varmnn mukaavaa kun jatkuvasi kävelee vastaan ihminen joka virnistää ja moikkaa sun rakasta. Tai kun yhdessä baarissa ollaan niin useampi kuin yksi siellä olisjoista on ollut sun rakkaan kassa. Itse en henk koht sellaista voisi hyväksyä, tosin ihmisillä eri periaatteet ja näkemykset asiasta. Monille 100 on vähän ja ovat itseensä tyytyväisiä. Sitten kun aletaan miettimään sitä vakavaa sudetta niin ehdokkaitten määrä supistuu huomattavasti verrattuna niihin jolla esim 20 tai 10 kumppania elämässä olut.

Vierailija
45/50 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin itsellä ei ole ikinä ollut noin kova tarve, vaikka ensimmäinen vuosi meilläkin oli vähintään kerran päivässä, parhaimmillaan 4. Oi niitä aikoja.

Nyt 9 vuoden jälkeen pari kertaa viikossa. Ihan riittävästi silti, aikansa kutakin.

M30

Vierailija:

Joskus oonmiettiny, et ois alusta asti pitäny ruveta laskeen panoja, ois ihan mielenkiintosta tietää. Sillo alussaki ekat pari vuotta pantiin 3-7 kertaa joka päivä.

Vieläkin vähän hymyilyttää. Eli laskettiin toisen yhdessäolovuotemme eli tammikuun ekasta päivästä huhtikuun viimeiseen, kuinka monta kertaa oli harrastettu seksiä, 364 kertaa. Ollaan kyllä edelleenkin todella aktiivisia, 5-10 kertaa viikossa, yhdessä vuosia takana 8 !

Vierailija
46/50 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies/1

Saisinpa itselleni samanlaisen...

Nainen/6

Vierailija
47/50 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään yhden illan hoitoa. Outo tapaus :)

Omalta naiseltani odotan samaa tasoa, eli alle 10 minusta hyvä. Muuten on jotain vikaa jossain...

Vierailija
48/50 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noin 150 suhdetta, useimmat yhden illan juttuja. Yli 10v. olen ollut uskollinen omelle ukolleni. Tiedän 100% varmuudella että satunnaiset suhteet ovat niin säälittäviä verrattuna hyvään, taatusti tyydyttävään seksiin oman kullan kanssa.

Vierailija
49/50 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl jaxanu ihan kaikkien vastauksii lukee mut yht´äkkisesti katottuna kaikilla useita sexikumppaneita ollut.

Minä nainen 25v ja jo yhdeksättä vuotta saman, neitsyytenikin vieneen miehen kanssa. eli totaali luku 1.

Ja sanon jo näin etukäteen, (kun sitä aina kaikki ihmettelee) ei ole uskonnollista vakaumusta taustalla vaikka perhe kohtuullisen suuri onkin ja vain mieheni kanssa olen seksiä harrastanut.

Vierailija
50/50 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 4v. yhden kumppanin kanssa, yhteensä kuitenkin 9 eri henkilön kanssa yhdyntöjä. Muita sähläyksiä ei jaksa laskea ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme