Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minipillereiden aloitus?

Vierailija
26.03.2008 |

Saan huomenna haettua ensimmäiset minipillerit. Ja menkat alko tänään. Voinko kuitenkin aloittaa syömään niitä huomenna vaikka sanotaan että pitäisi aloittaa ensimmäisenä vuotopäivänä. Vai pitääkö kiltisti odottaa seuraaviin kuukautisiin?

Minulla ei siis nyt ole mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin ainakin mä tein. Mulle tosin minipillerit eivät sopineet OLLENKAAN: jatkuva tiputtelu ja järkyttävä akne - sainkin sitten yhdistelmäpillerit Kela-korvauksella " aknen hoitoon" !

Vierailija
2/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulla tietoa?

Kun olen kuitenkin kuullut että vain silloin voi aloittaa milloin vaan jos vaihtaa toisesta hormonaalisesta ehkäisystä minipillereihin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä odottaisin seuraavia menkkoja,mielestäni ne pitää aloittaa just ekana vuotopäivänä

Vierailija
4/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alotuksen ja eilen en siis mitenkään päässyt apteekkiin kun asutaan korvessa ja ukko oli työreissulla ja mulle ei autoa.

Eli tänään haen ne mutta en nyt sitten ilmeisesti voi aloittaa niitä.

Vaikka tohtori. fi:ssä oli näin: " Jos ei ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä viimeisen kuukauden aikana, odotetaan kuukautisten alkamista. Ensimmäinen tabletti otetaan ensimmäisenä vuotopäivänä. Lisäehkäisyä ei tällöin tarvita. Tablettien ottamisen voi aloittaa myös 2. - 5. vuotopäivänä, mutta tässä tapauksessa tulee käyttää jotakin ei-hormonaalista ehkäisymenetelmää (esim. kondomi) lisäehkäisynä ensimmäisen kierron 7 ensimmäisen päivän ajan."

Vierailija
5/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
6/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/7 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnytyksen jälkeen olen aloittanut pillerit (ja kohta taas aloitan) ilman kuukautisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi