G: Onko yleissivistyksessäsi aukko? Mitä et tiedä, vaikka kuuluisi tietää?
Kommentit (27)
En osaisi yht´äkkiä sanoa yhtään Runebergin runoa. Olen tekniikasta jatkuvasti pari vuotta jäljessä, tyyliin kun facebook tuli, olin juuri " keksinyt" messengerin; en ole koskaan käyttänyt mp3-soitinta. Puhelimessani ei ole kameraa.
En ole koskaan vaihtanut sulaketta. Enkä autonrengasta. En osaa käyttää poskipunaa.
Ja minulla on kaksi yliopistotutkintoa...Hauskaa :)
enkä Sormusten herraa. Näistä kuulemma pitäisi tietää paljon. No Raamatun sentään olen lukenut.
että tosi-tv-sonta ei kuulu yleissivistykseen muutenkaan, koska se ei sivistä ihmistä millään lailla. Tyhmentää pikemminkin.
Vierailija:
en ole koskaan, missään, ikinä lukion jälkeen tavannut ainuttakaan ihmistä, joka puhuisi noista asioista. Ainut innokas oli lukion hissan maikka ja häntä ei onneksi enää tarvitse katella.
Et taida uutisiakaan katsella tai lehtiä lukea?
Nykyään kun kaikki on valmiina. Monet eivät edes tiedä mistä esim. makaronit on tehty. Eräskin äiti selitti, että lapsella todettu vilja-allergia niin onneksi makaronia ja riisiä voi syödä.
sen ilmiöistä :) mitä ne nyt onkaan... mustat aukot, madonreiät, galaksien määrä. Myöskään suhteellisuusteoriaa en ole saanut painumaan kaaliini, vaikka useita kertoja olen sitä yrittänyt päntätä. Kvanttifysiikka on mulle myös ihan hepreaa. (Hepreaa mä kyllä sen sijaan osaan)