Lue keskustelun säännöt.
Ingeriina vai Inge-Riina nimeksi? Kumpi olisi parempi?
29.11.2008 |
Ollaan itse nyt enemmän tuon Inge-Riinan kannalla.
Kommentit (4)
vaikka omani nimeksi laittaisin mielummin riina inge emilia tms. kolmas nimi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varsinkin kun lapset yleensä oppivat oman nimensä paljon aiemmin kuin osaavat sanoa R.
Pelkkä Riina ok.