Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen kuuskytluku -joukkoon mukaan?

26.03.2008 |

Hei,

Minulla lapset 3 v ja 6 kk, pääsisikö mukaan sinne Yahoon joukkoon? Eli riittääkö kun laittaa tavallisen sähköpostin sinne kultainenkuuskytluku-owner@yahoogroups.com -osoitteeseen? Olen paria vuotta vaille 40 tosin, mutta kaipailisin keskustelua saman ikäisten kanssa. Onko mistä päin Suomea väkeä?

Kiitos neuvoista!

Gialla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jollei viikon sisällä mitään vastausta ala kuulua, niin palailehan asiaan vaikka tämän viestiketjun alla. En ole nyt nähnyt siellä uusia jäseniä, joten voi olla että yahoo-yhteyksissä jotakin outoa on. (takkuilusta kirjoitti nimimerkki Netta, mutta en tiedä onko hän nyt päässyt yhteyksiin modejen kanssa)

Yksi uusi jäsen tuossa joku aika sitten kuitenkin tuli ryhmään mukaan, joten kyllä sen mahdollisuuksien rajoissa pitäisi olla! :)

Vierailija
2/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin että millainen viesti riittää eli nimimerkilläkö siellä ollaan myös?

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- omilla nimillä tai lempinimillä me siellä huseerataan nyttemmin, mutta alussa oli kai nimimerkit käytössä... näin muistelen.

Voit ihan hyvin kysäistä siinä viestissä modelta samalla, mitä kaikkia tietoja tarvitaan, kun mun muistini on näin hatara - varmasti neuvovat!

Tervetuloa mukaan, toivottavasti tekniikka pelaa ja liittyminen onnistuu!

J66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän