Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset asuvat 300 000 euron omakotitalossa ja pesevät hiuksensa markettishampoolla!

Vierailija
25.03.2008 |

Onko mitään järkeä? Olen kiinnittänyt asuntoilmoituksissa usein huomiota ko. seikkaan. Asunto voi olla kallis ja jopa hyvin sisustettu, mutta sitten pesutiloissa näkyy markettien halpistuotteita. Mitä tämä kertoo ihmisistä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites itse - kaupungin vuokratalossa, Tigin pesu- ja muotoilutuotteet hyllyssä??

Vierailija
42/49 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei tule enää Hesaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi ohuet ja hennot hiukset, joten tarvitsen kunnon aineet. Kaupasta en ole ostanut vuosiin. T:ap

Vierailija
44/49 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harmi kun ei tule enää Hesaria.

Vierailija
45/49 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä edes keksit tarkkailla tuollaista ja kysyä siitä mielipiteitä. Ei ole Tigi ainakaan rikastuttanut sun elämää.

Vierailija
46/49 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi eihän 300 000:lla saa mitään luksustaloa, paitsi jostain perähikiältä.

Vierailija
47/49 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tietty elintaso pitää säilyttää kautta linjan, siis jos on kallis asunto, ajetaan kalliilla autolla, syödään hyvin ja käytetään laatutuotteita. Jos taas halutaan köyhäillä kaikissa asioissa niin ostetaan vaikka Pirkka-sarjaa tai mitä sateenkaaria niitä onkaan.

Vierailija
48/49 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on av-luokituksen mukaan kallis asunto, mutta perseet pyyhitään Dailyn vessapaperilla ja kädet pestään Dailyn saippualla sen jälkeen. Varsinainen romahdus :DD

Vierailija
49/49 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta; vaikka jollain olis kallis talo niin ei hänen silti tarvitse olla mikään merkki-sun muu tyhjäpääliitelijä. Meillä on tuon hintainen talo ja mulle on ihan se ja sama mitä rasvaa esim naamaani läträän kunhan pysyy hyvänä. Pääasiassa erisan on riittänyt. Rumat ne kosmetiikalla koreillee. Ja marketin shampota löytyy siinä missä marketin verkkariakin. Ollaan ihan normaalituloista porukkaa ja se ylimääräinen käytetään kivoihin matkoihin ja pariin rakkaaseen harrastukseen. Ei tulis mieleenkään luopua niistä sen takia että voisin pitää kosmetiikan hinnan linjassa asunnon hintaan.

Mun mielestä tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset joiden on pädettävä ulkoisilla asioille kun ei ole sitä oikeeta sisätöä. Tai toinen vaihtoehto on läpeensä kateellinen ihminen.

Arvovalinnoista on kyse. Toiset satsaa elämään- toiset kosmetiikkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi