Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä ette usko - en minäkään!

Vierailija
25.03.2008 |

Meillä 5 lasta. Tänään kaikki kuumeessa, minäkin, lapsista 2 oksentelee. Mies tuli tuossa töistä kotiin ja söi ruokapöydän ääressä. Sitten otti aku ankan ja alkoi lukea sitä. Samalla 4-vuotias oksensi sohvalla lautaselleen. Minä juoksin hakemaan ääriään myöten täynnä olevan lautasen pois ja vein vessaan. Ipana jatkoi oksentamistaan ja kävin hakemassa fleesepeiton pois päältään, ettei oksennus menisi siitä läpi sohvalle. Vein siis peiton pyykkiin ja juoksin takaisin kun oksennusta tulikin vielä lisää sohvanpäälliselle ja vaatteille. Vein nekin pesuun.

Koko ajan isosisko oksensi toisella sohvalla ämpäriin... Sen tyhjensin minä seuraavaksi. Ja mitä teki mies?? Räyhäsi että olisi pitänyt tehdä jotain toisin, ettei vain sohvalle olisi päässyt yhtään oksennusta. Eikä muuten päässyt, tarkastin sen vielä jälkeenpäin. Voiko missään muussa perheessä olla yhtä onnetonta miestä? Ettei yhtään hiukkaakaan auta missän tilanteessa!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tunkenu sen nenän siihen hemmetin oksennusämpäriin!

Vierailija
2/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans mies joka ei ilman käskyä tee mitään, ja silloinkin lampsii hyyyvin hitaasti sitä tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tauti muutama viikko sitten ja 1,5v oli miehen sylissä kun tämä alkoi oksentamaan taas. Mies karjuu keskellä yötä mulle (pesen siis jotain aiheeseen liittyvää kylppärissä) että tänne ja vähän äkkiä. No juoksen paikalle ja mies lykkää lapsen syliin ja on ihan paniikissa että tee jotain...

Lapsiparka muutenkin paniikissa kun eka yrjötauti ja isä huutaa vihaisena.

Vierailija
4/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut tapahtua porvoossa ;)

Vierailija
5/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isät kammoaa yrjötautia ja yrjöileviä lapsia ja tuleevat vihasiksi. Meilläkin ukko menee ite ihan hätäseksi ja vihaseksi (koska ite kammoaa yrjöä), vaikka muutoin onkin ihana mies ja isä..

Vierailija
6/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin mies oli viikon työreissulla kun lapset alkoivat sairastaa...osalla oli " vain" korkea kuume ja osa oli myös oksennustaudissa + etä meillä on nuorin lapsi 2kk eli herää vialä pari kertaa yössä syömään.

No olin tuon viikon yksin kotona lasten kanssa (joita on yhteensä 8) ja hoidin sairaita 24/7. Mies kun tuli kotiin sitten tiistain ja keskiviikon välisenä yönä niin joutui sitten heti aamuyöstä nousemaan yhden lapsen kanssa KERRAN vessaan...

Seuraavaana aamuna piti laittaa kaksi lapsista (jo tervehtyneet) kouluun ja mies kyllä nousi laittamaan heidät kouluun, mutta sen jälkeen hän painui takaisin nukkumaan! Itse en ollut saanut viikkoon syödä edes aamupalaa niin etteikö joku lapsista olisi ollut sylissä tms. ja sama " peli" jatkui siis vaikka mies oli jo kotona!:/

Silloin tosin sitten kilahdin ja meillä juteltiin hieman ISOMMILLA KIRJAIMILLA!! Mies vain tuumasi että no täytyihän hänen mennä uudelleen nukkumaan kun oli kerran joutunut yöllä valvomaan!? Siis käyttämään pojan kerran vessassa! Sitä ennen hän tosin oli saanut nukkua viikon hotellissa täysin rauhassa ja minä oli valvonut tuon viikon joka ikinen yö niin että nukutuksi olin saanut parhaimillaan reilut 2 tuntia putkeen...

että silleen...

Vierailija
7/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaise peiliin, apu löytyy sieltä.

Vierailija
8/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mies olla vähän pihalla työpäivän jälkeen. Jotta enpä nyt menisi takuuseen tuosta omasta täydellisestä miehestäni, en edes itsestäni.

Vierailija
9/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9:lle tiedoksi, että vatia olisi pitänyt hakea sen verran kaukaa, ettei kannattanut lähteä. Se isosisko kun oli napannut sen jo haetun ämpärin ja oksensi siihen.

11:lle kerron, että pikkuisella oli 39,4 astetta kuumetta ja koko päivä mennyt vain juomisella. Nyt kun hän pyysi saada pelkkää makaronia ja ilmoitti syövänsä sohvalla, niin annoin luvan. Eihän hän olisi jaksanut kuitenkaan lähteä keittiön pöydän viereen. Eikä makaroni sotke, muuta en olisi sohvalle vienytkään...

Vierailija
10/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän kyllä mikään herrasmieskään ollut, mutta mistäpä olisin tiennyt millainen hän on sen jälkeen kun olemme saaneet omia lapsia.

Kukapa arvaisi, että toinen onkin täysin kehityskyvytön yksilö?!

Vierailija:

En ole koskaan ymmärtänyt teitä miestenne mollaajat. Miksi mollaatte OMAA valintaanne? Vakka kantensa valitsee! Kun haukutte miestänne, haukutte omaa huonoa miesmakuanne ja itseänn

Vierailija
11/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutta ja paras etsiä sellainen joka kelpaa vikoineen päivineen.

Vierailija:

Eihän hän kyllä mikään herrasmieskään ollut, mutta mistäpä olisin tiennyt millainen hän on sen jälkeen kun olemme saaneet omia lapsia.

Kukapa arvaisi, että toinen onkin täysin kehityskyvytön yksilö?!

Vierailija:

En ole koskaan ymmärtänyt teitä miestenne mollaajat. Miksi mollaatte OMAA valintaanne? Vakka kantensa valitsee! Kun haukutte miestänne, haukutte omaa huonoa miesmakuanne ja itseänn

Vierailija
12/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olimme kauppaan juuri lähdössä ja käveltiin autolle kun mies sanoo yhtäkkiä katos se sylkee ja lapsi siis oksensi minä siihen et se oksentaa ei mennäkkään kauppaan.

no mies jäi sitten lapsenkanssa kotiin ja minä menin kauppaan.

alkoivat sitten kotona mies ja lapsi kasaamaan uutta juuri ostettua kaappia ja lapsi oli oksentanut ruuvinreijät täyteen. silloin ei naurattanut mutta nyt jo vähän naurattaakin.

Vierailija
13/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tyhmiä kun mahatudisa kauppaan lapsen viette?

sinne muita tartuttamaan. mä en ymmärrä tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
14/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haluan vain kertoa, että otan osaa! Kuulostaa todella rankalta ja aivan sietämättömältä. Miehesi on todella toiminut väärin eikä ole ollut lainkaan tilanteen tasalla. On ikävää, että miehesi ei ole apunasi. Tuollaista on kyllä vaikea kestää, kuten myös muita tilanteita, joissa miehet vaan " ei toimi" kuten pitäisi.

En usko, että takana on huono miesmakusi tai se, että mies ei välitä. Inhottava tilanne, joten toivon sinulle hurjasti tsemppiä ja voimia! Älä tuhlaa vähiä voimiasi täällä näitten valopäitten ja erinomaisuuttaan korostavien emäntien kanssa tappelemalla vaan mene nukkumaan ja koeta jaksaa! TSEMIT!

Vierailija
15/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laahkaat eestaas kiikuttamassa oksennuslautasta ja peittoa yms. rekvisiittaa. Olisit nostanut lautasen vaikka lattialle siksi aikaa ja kiikuttanut tenavan vessaan oksentamaan!

Aina ensimmäisenä lapsi vessaan oksentamaan ja sitten vasta jälkien siivous.

Hölmö on kyllä ukkosikin, mutta vakka kantensa valinnut...

Vierailija
16/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut/tehnyt, jos olisit määrännyt hänet tekemään oman osansa. Siis tyyliin " nyt otat sen peiton sohvalta vähän vauhdilla, ja sitten tyhjennät tuon ämpärin" ? Olisko kieltäytynyt?

Meillä on ehkä vähän eri voimasuhteet, mutta jos mä sanon, että mies tekee, niin se tekee tai muuttaa muualla. Siis näin suurista linjoista puhuttaessa, ei tietenkään mitään " hyppää parvekkeelta tai muuta" -juttuja

Vierailija
17/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyinen on toista maata. Joskin on toisaalta jotenkin avuton. Auttaa kyllä ja tekee osansa, mutta hällä ei ehkä ajatus kulje silloin kuin salama kun lapsi oksentaa, toisin kuin meillä supervaistoisilla äideillä :)

Vierailija
18/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten nytkin kun tilanne lähti niin yllättäen käyntiin. ensi kerralla muistan tämän ohjeesi =)

Vierailija:

Aina ensimmäisenä lapsi vessaan oksentamaan ja sitten vasta jälkien siivous.

Vierailija
19/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin sua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi