Eilinen Californication, kuka katsoi?
Kyllä mä Mulderista (siis Duchovnysta) tykkäsin jo X-Filesissa mutta tämä sarja oli hyvä, ainakin eka jakso.
Hyviä kohtia ja oivalluksia: Nunnan kanssa seksiuni, peitti Jeesukselta silmät kädellään, heh
Keskustelut exänsä kanssa, koko ajan koitti kepillä jäätä että onnistuisiko...
Saas nähdä miten miehen jatkossa käy
Kommentit (10)
Vierailija:
Se 16-vuotiasta tyttöä näytellyt, missä muussa sarjassa/elokuvassa on esiintynyt?? Jäi kovasti vaivaamaan kun on tutun näköinen.
Se on se " pikku" tyttö Nanny-sarjasta :)
http: //www. sho. com/site/californication/bios. do?castid=mia
t. 9
että heti, kun vähän vilauttaa tissiä, niin jo on joka äijä ruudun ääressä=)
Lasten varhainen aikuistuminen on hyvä teema. Se, että äijä oli sängyssä 16-vuotiaan kanssa ja 16-v oli kokenut sm tyyppi vähä pisti miettimään. Siis vaikuttaa keskivertoa paremmalta ja ajatuksia herättävämmältä sarjalta.
Mä olen aina ollut Duchovny fani ja jotenkin erilainen tämä sarja. Tykkäsin! Vähän sekoitettu huumorissa Nip/Tuckia, Housea ja jotain ihan muuta (vaikkei mitään tekemistä siis leikkausten kanssa) ; )
Pikkutuhmaa huumoria, mahtavaa tilannekomiikkaa.. viihdyttävää puppua siis.
Jotenkin samastuin siihen ettei se rakkaus ja seksuaalinen halu silti aina lopu vaikka erotaankin.
Mietin sen ohjelman jälkeen, että tapahtuko siinä mitään muuta kun niitä seksikohtauksia? Siis ihan kivahan niitä oli kyllä kattoa ;) mutta mitään muuta ei jäänyt mieleen, vaikka nyt näistä teidän jutuista muistuu että tapahtuhan siinä muutakin.
Se 16-vuotiasta tyttöä näytellyt, missä muussa sarjassa/elokuvassa on esiintynyt?? Jäi kovasti vaivaamaan kun on tutun näköinen.
Mitään noin huonoa en ole koskaan nähnyt. Se oli siis aivan paskaa. Mikä siinä nauratti/kiinnosti?