Lue keskustelun säännöt.
Onko tyhmää varata neuvola-aika vasta rv 10-12?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Sinne neuvolaan kun voi olla 2-4 viikon jonokin. Eli heti vaan soittaan kun plussaa näyttää, katsovat sieltä sitten sopivan ajankohdan ekalle käynnille.
Ja tossa on sekin, että jos et oo vaan viittiny aiemmin varata kun viikoilla 10-12 ja on sit sen takia kiire järkätä sitä aikaa, niin eivät suhtaudu suhun kovin ystävällisesti siellä neuvolassa.