Hoitovirhe! Vauvani syntyi ilman
liukastetta!
Siis järkyttävät kivut ja repesin III-asteelle vain tumpelokätilön takia. Se harppuuna ei laittanut liukastetta! >:(
Kai saan vaatia korvauksia? :B
Kommentit (32)
Mieti nyt vähän, millaiseen vaaraan altistat syntyvän lapsen, jos synnytät sen ilman mitään suojausta, ja se lipsahtaa vauhdilla takaseinään? Oot säkin kans vastuuntuntoinen! not...
neuvolassa suositeltiin tota öljyymistä ja tiedän yhden mamman, jonka esikoinen syntyi pönttöön! Onneks katsoi sinne ennen vetämistä!
KANNATTAA AINA KATSOA PÖNTÖÖN ENNENN VETÄMISTÄ!
Kaksi synnytystä takana, toinen kipulääkkeillä toinen ilman eikä mitään ihme liukasteita???
Kyllä se liukaste pitäisi löytyä sinulta itsestäsi eli lapsivedestä.
Syytä vain itseäsi jos olet niin vähän juonut ettei lapsivettäkään ole muodostunut.
Ei tollasta sais enää nyky-Suomessa tapahtua. Kaikki sympatia ap:lle! Ja juu, korvauksia vaatimaan heti huomenna!
sun pimppi erittänyt luonnon liukastetta? Oma vika siis?
Tai sinä itse?
Hoitovirhelomake kysyy tapahtunutta vahinkoa ja tilanteen kuvausta.
Tilaa lomake kuntasi postilasasiamiehen kautta.
Voi lapsi parkaa, kun äiti on järjenjättiläinen.
Minullakin oli pahat repeämät, asteesta en tiedä, mutta puolitoista tuntia lääkäri kursi niitä ommellen kokoon. Ei tullut mieleen kyllä valittaa, vaikka aihetta olisi varmaan ollutkin kun tikit paukkui auki ja alapää jäi repsottamaan. Mutta eipäs mitään korjausleikkaustakaan suostuttu tekemään. Jos olisi muutama tonni ylimääräistä rahaa voisin toki käydä alapään korjauttamassa.
laitettiin synnytyksestä liukastetta. Eli spray-mallia olevaa ruiskutettiin toosaan oikein urakalla. Ilmeisesti siitä oli hyötyä, kun suhteellisen mallikkaasti lapsi syntyi, enkä revennyt.
Ainakin jos miehesi jättää sinut, haasta kätilö ja sairaala oikeuteen.
liukastetta käytetään kun sitä lasta ollaan sinne sisään saattamassa aikaiseksi. Olet tainnut käsittää tuotteen käyttötavan hieman väärin.
Mulla lapsi syntyi keinuhevosella ratsastaen ja poikittain. Kyllä varmaan repesin pahemmin.
MINÄ aion pyytää Supi-saunasuojaa jos siitä olis enemmän apua.
aion ihan oikeasti ostaa sitä synnytystä varten. Alan öljytä pimppiä heti, kun tajuan synnytyksen alkaneen.
Sitten ei tarvitse ruikkailla sinne mitään ylimääräistä eikä kohkata loppuvaiheessa. Pitää vain muistaa pistää siihen esitietolomakkeeseen, että liukastettu vauva on tulossa, jotta tietävät sitten ponnistusvaiheessa olla hollilla, kun se putkahtaa pihalle, ettei mihinkään vastapäiseen seinään lennä tai mitään.
Täältä lisää infoa: Liukkarivauva. com
Tehoaa paljon paremmin, vaikka kokemustahan mulla ei tietty näistä asioista ole. Mä vaan olen niin viisas, että tiedän muutenkin. Se on kattokaas se maalaisjärki semmonen.
nyös venytellä välilihaa ceridalilla jo ennen synnytystä, raskauden puolivälistä lähtien esim. Ceridalin nettisivuilla on hierontaohjeet.
Tutustu sisältöön kuiteski ennenkun hankkiudut raskaaksi, kun siinä on sellainen kuuri, et sun miehen (tai kuka sun lapsen isä nyt sit tuleekaan oleen) pitää kuukauden verran syödä liukuvoidetta ainoastaan ja vauva pitää saattaa alulle luistimet jalassa. Sieltä saa sit lisäohjeita!
Ettekö te käytä kondomia synnytyksessä??