Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini pyytää käymään vähän väliä, mutta ei itse voi auttaa pienimmässäkään asiassa lasten kanssa

Vierailija
12.12.2025 |

Pyytää itse apua milloin missäkin, haluaa nähdä, pyytää käymään ym., mutta kun pyydän päivien varoitusajalla häntä vaunuttelemaan vauvaa tunniksi, hän ensin suostuu, koska ei ole muutakaan, mutta alkaa sitten empimään ja ehdottelemaan lapsen toista isovanhempaa avuksi ym. Minulla ei olisi aikaa ja energiaa käydä hänen luonaan niin usein kuin hän haluaa, koska olen yh ja minulla on vaativassa iässä olevat lapset. Poden kuitenkin huonoa omaatuntoa, jos en käy hänen luonaan, kun pyytää, mutta onko syytä, kun hän ei isovanhempana ja äitinäni voi olla avuksi silloin, kun tarvitsisin? Enkä pyydä usein, korkeintaan kerran kuussa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen äiti?   Jos kohtuullisessa kunnossa ja toimintakykyinen, voisi olettaa, että auttaminen on vastavuoroista.

Vierailija
2/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi podet huonoa omaatuntoa? Onko äitisi vanha ja sairas, vai ainoastaan yksinäinen? Muistathan ettet SINÄ ole hänestä vastuussa. Olet vastuussa vain lapsistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsillasi ole isää?

Vierailija
4/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin mammalomalla vauvan ja taaperon kanssa pääsin usein äidille kylään. Sit istuttiin siellä,keitettiin kahvit ja lässyteltiin lapsille ja näin päin pois.

Vierailija
5/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ny tarinaniskijä. Ketään ei kiinnostele auttaako se tai ei.

Vierailija
6/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet äitisi luo (tekemään mitä? kahvittelemaan vai hoitamaan hänen asioitaan?), otatko lapset mukaasi?

Vierailija
7/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen äiti?   Jos kohtuullisessa kunnossa ja toimintakykyinen, voisi olettaa, että auttaminen on vastavuoroista.

Täyttää 70v. ja on suhteellisen hyväkuntoinen niin fyysisesti kuin henkisesti. Ainakin tulkitsen niin, koska harrastaa paljon. Ap

Vierailija
8/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet mummolle vaikka sinulla on vaativassa iässä olevat lapset. 

Vierailija
9/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä äitisi paapominen vähemmälle, että jaksat huolehtia lapsistasi. 

Vierailija
10/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aapee kyselly voiko isäsi eli lastesi isoisä autella toisinaan?

Vierailija
11/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko äitisi yksin

Vierailija
12/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v vasta on vaativa. Rahat sillä loppu,ostaa kuiten vähillä rahoilla kokoajan kotiin ruokaa, vaikka meillä on ruokaa ja kaapit täynnä ja tein ruokaa,nyt se vinkuu rahaa kun on kaupassa ja haluaa kaverille syömään.

Vierailija
13/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttää 70v. ja on suhteellisen hyväkuntoinen niin fyysisesti kuin henkisesti. Ainakin tulkitsen niin, koska harrastaa paljon. Ap

Älä sä vanhaa juoksuta ulkona mukuloittes kans

Vierailija
14/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi vaunuttelemaan tossa iässä.

Vierailija
15/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse kersas! Äitisi on oman osuutensa jo tehnyt elämänsä aikana.

Vierailija
16/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs vauvan ja muiden lasten isät ovat?

Vierailija
17/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä ei ole paljoa kuvioissa, koska asuu niin kaukana. Lasten isoisään en valitettavasti voi luottaa hoitajana useinkaan, koska on alkoholisti. Kyse oli tälläkin kertaa tunnin vaunuttelusta oman menoni ajan fyysisesti ja henkisesti hyväkuntoiselta ikäihmiseltä, onko liikaa vaadittu tosiaan? Ja apu, mitä äitini tarvitsee minulta on esim. tietoteknistä osaamista, mitä sitten yritän tehdä lasten itkiessä vieressä ja äidin kritisoidessa, kun lapset eivät osaa käyttäytyä vieläkään. Ap

Vierailija
18/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja mummoja. Ja itsekkäitä.

Vierailija
19/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isä ei ole paljoa kuvioissa, koska asuu niin kaukana. Lasten isoisään en valitettavasti voi luottaa hoitajana useinkaan, koska on alkoholisti. Kyse oli tälläkin kertaa tunnin vaunuttelusta oman menoni ajan fyysisesti ja henkisesti hyväkuntoiselta ikäihmiseltä, onko liikaa vaadittu tosiaan? Ja apu, mitä äitini tarvitsee minulta on esim. tietoteknistä osaamista, mitä sitten yritän tehdä lasten itkiessä vieressä ja äidin kritisoidessa, kun lapset eivät osaa käyttäytyä vieläkään. Ap

No hemmetti soikoon eiks se nyt sen tunnin voi olla mieluummin sisällä niitten penskojen kanssa ettei penska juokse autotielle. Ja älä sä mitään vaadi vanhalta ihmiseltä.

Outoa että vauvan isä asuu kaukana. Miks levittelet jalkojas joka vastaantulijalle?

Vierailija
20/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt niihin lapsiisi. Heistä voi kokea huonoa omaatuntoa, ei äidistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi