Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua..tukea..jotain? Mies lähti...

Vierailija
24.03.2008 |

Kirjoitinkin tästä jo tuonne toiseen ketjuun missä keskusteltiin miehestä joka lähtee ovesta ulos kesken riidan..Nyt meillä on näin: vähän aikaa väiteltiin, minä aloin itkemään koska oli niin paha mieli, sitten mies käski mun rauhoittua ja painui ulos ovesta. Mitä tämä teidän mielestä kertoo miehestä? Jättää mut tänne yksin itkemään, en saanut edes kunnolla happea kun ahdisti niin paljon. Ja riitely johtui siitä että meillä on ollut viimeksi seksiä pe iltana ja eilen väsytti niin paljon että en jaksanut niin aamu alkoikin riitelyllä " kun meillä ei ole juurikaan seksielämää" Pari päivää sitten oli viimeksi...

Olen niin loppu tämän asian kanssa...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran illalla väsyttää??

mun mies antaa max kerran viikossa ja jos yritän sen viereen, kun ed. kerrasta on kulunut vasta kolme päivää, niin se sanoo jotain, että " nyt otetaan ihan rauhallisesti" ja siis ei suostu seksiin.

yleensäkään ei tee seksiin aloitetta koskaan, jos mä en tee, niin ollaan vaikka vuosi ilman (kokeiltu on tämäkin)

että en hirveesti valittaisi seksin vonkaajasta, jos mulla vaan olis sellainen...

Vierailija
22/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi harrastaa aamulla koska lapset on aina kotona. Tai vaikka olisivatkin hoidossa niin eipä paljoa aamulla huvita jos edellisenä iltana mies on asiasta raivonnut ja saanut mut itkemään. Ymmärrätkö pointin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen miettii että hyväksyykö muutkin samassa veneessä olevat tilanteen vai miettivätkö eroa. Entäs te kenellä ei ole valittamista seksielämässä, miltä tällainen tilanne kuullostaa?

Vierailija
24/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä edelleen surullisena. Olisiko kenelläkään viisaammalla neuvoja mitä tässä tilanteessa olisi hyvä tehdä?

Vierailija
25/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ratkotte muita riitoja ap? Samalla tavallako, eli jos mies ei saa mitä haluaa niin ulos ovet paukkuen?

Musta teidän suhteessa ei ole ongelma seksi vaan ihan joku muu.

Vierailija
26/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielestä pihtaamista jos seksiä on n.2 kertaa viikossa? Tekeekö sulla aina mieli? Etkö muka ole koskaan kieltäynyt seksistä? t ap

Vierailija
27/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jaksaisi tuollaista, pitäisi kyllä käydä tosi vakavat keskustelut asiasta. Multa menis varmaan loputkin seksihalut jos mies tollalailla ruinaisi ja kiukuttelisi.. yök.

Vierailija
28/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten te ratkotte muita riitoja ap? Samalla tavallako, eli jos mies ei saa mitä haluaa niin ulos ovet paukkuen?

Musta teidän suhteessa ei ole ongelma seksi vaan ihan joku muu.

Kumpa joku voisi kertoa mikä se ongelma on ja miten se ratkaistaan :(

Vierailija
29/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa! Ja kuunnelkaa toisianne! Silloin kun riita ei ole päällä.

Vierailija
30/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa että kyllä ihmetyttää oma käytös miksi en tajunnut kuinka tärkeää parisuhteelle on fyysinen läheisyys ja seksi.

Seksi nimenomaan on miehelle tärkeää. Miehelle on suuri nautinto rakastella rakastamaansa naista. Ja tosiaan, jos nainen jatkuvasti torjuu niin mies kokee sen niin että hän ei ole rakastettu eikä haluttu.

Vasta jälkikäteen on tullut myös mieleen että ehkä minun olisi myös pitänyt huolehtia siitä että seksi on minulle tyydyttävää. Toisinaan se todella olikin sitä mutta ei aina.

Perheessä lapset toki on tärkeitä mutta on muitakin prioriteetteja ja se on se parisuhde. Jos siitä ei huolehdi niin sitten perhe hajoaa.

Ja miestä tuskin voi syyttää siitä että hänkin toivoo osalleen vain rakkautta ja välittämistä. Niinhän me kaikki toivotaan.

Vierailija
31/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä heitin ukon puolituntia sitten ovesta pihalle. sain tietää että oli viimeyönä vieraissa. jaan paskafiiliksesi!

Vierailija
32/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä piti aina saada ja siitä tapeltiin. Varsinkin lapsen syntymän jälkeen olo oli järkyttävä kun painostus oli päivittäistä.

Pahin oli vielä se että monesti laukoi: " haen sitten muualta jos en kotoa saa" . Ja näitä siis sanoi jos oli 3-4 päivää ilman seksiä. Jos olin vaikka työmatkalla niin kun tulin keskellä yötä kotiin lentämisestä väsyneenä niin heti oli pakko antaa seksiä tai tuli riita.

Jälkeenpäin näen että ex oli narsistinen ja käänsi aina kaiken minun syykseni. Eli henkisesti löi minua jatkuvasti ja minä annoin seksiä kun pelkäsin et muuten menee vieraisiin. Ja aina kun valehteli, niin nekin onnistui kääntämään minun syykseni. Esimerkkinä että jäi kiinni kortin lähettämisestä toiselle naiselle, niin sekin oli kuulemma harrastukseen liittyvä tuttu josta ei voinut mulle sanoa kun mä olisin vaan turhaan saanut kohtauksen kun mitään ei ollut tapahtunut, jne. Nyt tiedän että olin tosi sinisilmäinen ja uskoin kaikki selitykset. Yksi miehen kaveri eron aikana mulle tunnusti pari asiaa, kun näki kuinka minä syytin itseäni erosta ja se todella avasi silmäni.

Mun elämä on nyt paljon permpaa kun vierellä on mies jonka kanssa elämä on tasapainoista. Ex kävi vissiin kans jonkun sortin kriisin läpi (haki ihan ammattiapua) muutama vuosi sitten ja luulen että hänkin on nyt " parempi" uudelle puolisolleen.

Mun neuvo on että ap lakkaat olemasta uhri ja laitat kovan kovaa vastaan. Se on vaikeaa, mutta ainoa jolla asiat voivat muuttua ilman eroa. Jos mies esim seuraavan keraan lähtee, niin sanot että on sitten viimeinen kerta kun tekee sen. Ja jos silti lähtee niin lähdet lapsien kanssa ystävällesi yöksi jotta et ole kotona kun mies tulee. Ja seksiä et ainakaan anna ennen kuin mies pyytää anteeksi. Asiat pitää selvittää, muuten tilanne vaan pahenee ajan myötä. Ja jos mies ei halua kohdata välienselvittelyä, niin sitten menet vaikka perheneuvolaan ja haet apua itsellesi.

Vierailija
33/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa mun miehelle miten tärkeää naiselle on saada rakastella oman aviomiehensä kanssa. Ei mene perille ja kun miehellä ei seiso niin minkäs teet.

Vierailija
34/47 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ainakin seuraavat hyvät syyt mennä sinne:

-kaksi lasta, jotka tarvitsevat vanhemmat ja turvallisen koti-ilmapiirin

-selkeä kommunikaatio-ongelma

-ette osaa riidellä rakentavasti

-ainakin mies on loukkaava sinua kohtaan, luultavasti miehesi mielestä sinä olet loukkaava häntä kohtaan

-tarpeenne eivät kohtaa ettekä ymmärrä toistenne tarpeita

-miehesi ei ole nähtävästi kasvanut aikuiseksi

-teillä on suuri riski päätyä avioeroon

Vierailija
35/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas. Kiitos vastauksista ja neuvoista <3 Eilen keskusteltiin (riideltiin) asiasta ja nyt mies sitten sanoi että " no tehdään sitten niin että ei harrasteta seksiä ollenkaan" Sanoin että sillähän se asia sitten paranee kun seksiä ei ole niin miehellä on " oikeus" olla vittumainen mua kohtaan. Niin joo ja minkäänlaista hellyyttä on kuulemma turha odottaa, hän ei kuulemma voi edes halata mua kun alkaa niin kovasti tekemään mieli. Ja mä en siis todellakaan ole pihdannut, mutta mulle riittäis kerran viikossa mutta miehen pitää saada 3 kertaa... Että tällainen on tilanne nyt. :(

Vierailija
36/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa kokea olevansa rakastettu ja arvostettu suhteessa. Puhukaan kunnolla toiveistanne ja suunnitelmistanne. Päätykää kompromisiin esim 2 kertaa viikossa seksiä ja muutaman kerran viikossa pelkästään hellyyttä. Esim kokeilkaa yhdessä makaamista ja suutelua joka ei johda seksiin. Päättäkää seksi päivät etukäteen ja kumpi tekee aloitteen - aloitteet vuoron perään ja aloittakaa itse ajattelu jo aamulla niin varmasti huvittaa. Enemmän hellyyttä, ymmärrystä ja arvostusta niin seksi tulee toimimaan automaattisesti. Miehesi tekee minusta oikein kun kävelee riitätilanteesta ulos. Riidellessä ei voi puhua ja puhuminen vain pahentaa tilannetta. Puhua kannattaa kun ei ole enää suuttunut.

Vierailija
37/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tuollaiset riidat seksista on aika lapsellisia.

Vierailija
38/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä kuitenkin mun mielestä se, että kumpi teistä on muuttunut? Ap vai tämän mies?

Jos siis miehelle on aikaisemmin " riitänyt" kerta viikossa (joka mun mielestä pitkän päälle on käsittämättömän vähän), niin mitä on tapahtunut jos se nyt liian vähän? Vai onko mies viimeisenä oljenkortena ennen vieraisiin lähtöä yrittänyt omalta puoleltaan kertoa mikä mättää?

Jos taas seksiä on aikaisemmin ollut enemmän, niin mikä ap sun elämässä on muuttunut? Etkö enää haluaa miestäsi? Miksi se toisen ihmisen odotus rakastelusta on nykyään painostavaa, jos se ei sitä aikaisemmin ollut.

Millaista elämänne oli, kun seksuaaliset tarpeenne kohtasivat? Vai onko jompikumpi joutunut aina vaan " tyytymäään osaansa" ?

Vierailija
39/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies juuri eilen sanoi että ei tarvitse muunlaista hellyyttä kuin seksiä. Ja nyt kun tarkemmin ajattelee niin meidän seksuaaliset tarpeemme ei ole koskaan kohdannut vaan useasti olen kokenut sen ahdistavana. Mutta silloin kun sitä seksiä on niin se on mahtavaa ja mies osaa hommansa... Mies on minua pettänyt pari vuotta sitten joten osaa hakea seksiä muualta jos ei kotoa saa eli pettämistä odotellessa sitten. Suoraan sanottuna haluaisin erota mutta lapsille en sitä haluaisi tehdä. Ja arki muuten toimii hyvin.

Vierailija
40/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan helppo peittää seksin tarpeen alle. Miehet haluavat seksiä tunteekseen läheisyyttä kun taas naiset tarvitsevat ensin läheisen olon halutakseen seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi