Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua..tukea..jotain? Mies lähti...

Vierailija
24.03.2008 |

Kirjoitinkin tästä jo tuonne toiseen ketjuun missä keskusteltiin miehestä joka lähtee ovesta ulos kesken riidan..Nyt meillä on näin: vähän aikaa väiteltiin, minä aloin itkemään koska oli niin paha mieli, sitten mies käski mun rauhoittua ja painui ulos ovesta. Mitä tämä teidän mielestä kertoo miehestä? Jättää mut tänne yksin itkemään, en saanut edes kunnolla happea kun ahdisti niin paljon. Ja riitely johtui siitä että meillä on ollut viimeksi seksiä pe iltana ja eilen väsytti niin paljon että en jaksanut niin aamu alkoikin riitelyllä " kun meillä ei ole juurikaan seksielämää" Pari päivää sitten oli viimeksi...

Olen niin loppu tämän asian kanssa...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä oikeassa, en minäkään usko ettei hän tarvitse hellyyttä vaikka niin sanookin. Mutta minkäs nyt teet jos hän ei halua halata tms.. En minä halua suoraan vaan käydä asiaan.. pattitilanteessa ollaan ja kumpikin kärsii :(

Vierailija
42/47 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle riittäisi kerran ja miehelle 3 krt viikossa, niin miten olisi kaksi? Me ei seksistä riidellä vaikka mies taatusti haluais useammin kuin kerran kuussa mutta ystäväpariskunnalla riideltiin. He ratkaisivat asian niin järkiperäisesti kuin sopivat päivät, jolloin seksiä harrastettiin (vaimon ehdotuksesta, kun oli täysin kypsä miehensä mökötykseen). Nyt on selvä peli, molemmat tietävät, milloin pitää antaa ja milloin saa ;-)

Tiedän, että moni, joilla seksuaaliset tarpeet kohtaavat, eivät ymmärrä tällaista menettelyä. Mutta joillakin se tosiaan toimii :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan tämä viesti perille, olen jo monta kertaa yrittänyt vastata tähän mutta aina tulee että linkittäminen kielletty vaikka en tod mitään linkkejä laita :(

Vierailija
44/47 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luitko viestini? Mitä mieltä?

45/47 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #50:

...aina tulee että linkittäminen kielletty vaikka en tod mitään linkkejä laita :(

Kestovinkki uusille palstailijoille: [b]Tarkista aina että pisteen jälkeen on välilyönti.[/b]

Vierailija
46/47 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä ilmaissut mulle, että seksiä olisi liian vähän. Keskimäärin harrastetaan 1xviikossa ja joskus on pidempiäkin taukoja. Jopa pari kuukautta ollaan ilman, kun mies on työmatkalla. Ja 15 vuotta ollaan oltu yhdessä...

Mä en vaan voi käsittää, että jotkut miehet oikein ruinaavat seksiä ja jos eivät saa, niin sitten mököttävät. Oikeesti!?!

Vierailija
47/47 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin 48 ja kompromissi voisi tosiaan olla ratkaisu. Täytyypä ehdottaa miehelle. Ja ihmettelijöille tiedoksi että KYLLÄ minulla on sellainen mies joka möksähtää seksin puutteessa. t. ap