Vyöhyketerapia, onko kukaan saanut siitä apua?!
Lähinnä vauvoille tarkoitettu kiinnostaisi. Meillä on 6 viikkoinen vauva jolla todennäköisesti koliikkia. Allergiatestejä ei vielä voitu ottaa. Kannattaisiko kokeilla vai meneekö rahat ihan hukkaan? Onkohan muuten kuinka kallista? Kokemuksia :)
Kommentit (8)
Olin aika skeptinen, mutta parin kuukauden valvomisen jälkeen olin valmis kokeilemaan lähes mitä tahansa.. Kun terapeutti sanoi käsittelevänsä suolistokohtaan, niin poikkeuksetta parin sekunnin jälkeen vaippa tärähti täyteen kakkaa. Kävimme kuusi kertaa ja hinta oli 11¿/krt.
kolmannen koliikkivauvab yhteydessä kokeiltiin,kaksi ensimmäistä kärsittiin :(
Kannattaa kokeilla--ei siitä mitään haittaa ole
Pitääkö käydä sitten säännöllisesti useita kertoja. Vai säilyykö teho sitten pidempäänkin? Mihin teho perustuu?
Ja vaikka ei olisi auttanutkaan, olisin käynyt silti, tuntui niin taivaalliselta!
Kaksi ekaa kertaa eivät vielä auttaneet, kolmannella tapahtui ihme muutos. Maha tosin alkoi rulista jo eka käsittelyn aikana, jotenkin siis vaikutti heti mahaan. Meillä oli vasta pari viikkoa yövalvomista takana, mutta kun vauvan itkuaika oli 21 - 6, nukkui vain rintaa vasten pystyssä jonkun puolen tunnin pätkän tuossa ajassa! Niin kaiken halusi kokeilla.
Meiltä ei vyöhyketerapeutti ottanut mitään maksua, ei alle yksivuotiailta, ja eihän hoitokerta kestä kuin noin 10min. kerrallaan. Toinen vyöhyketerapeutti sanoi ottavansa muutaman euron, nauroi, että ei hän vauvoilla rikastu eikä köyhdy. Yhden mainoksen olen nähnyt 14 e kerta, taitaa vaihdella aika paljon. Suosittelen! Ei siitä ainakaan haittaakaan ole.
Perustuu jalkapohjan vyöhykepisteiden painamiseen, onko joku hermoratajuttu, en ole tarkkaan selvillä, mutta ei ole mikään henkimaailman juttu.
T. se, jolla auttoi
ja toimi vähän aikaa. Mutta jos lapsi on allerginen, siitä ei ole paljon apua. Muutenkin lapsella kokeilu ja välttäminen on ainoa varma tapa todeta allergioita, testit eivät ole luotettavia.